Finn1101 1189 Skrevet 28. August, 2018 Den anden dag sad jeg og tænkte tilbage. Jeg har nok kendt 20 piger i mit liv, som har jeg haft sex med uden penge, og jeg haft 4 reelle forhold, men derudover har jeg nok haft sex med 300 købedamer. (Det er jo egentlig lidt abnormt at tænke på). Det seneste års tid har jeg kendt en pige, jeg vil ikke sige at vi har haft et egentligt forhold, da der kan gå uger mellem at vi ses, men vi har hygget os sammen i ny og næ og har rejst sammen. – Men jeg kan mærke, at det seksuelle ikke fungerer. Og det er ikke hendes skyld – hun er som kvinder er flest, og jeg er tiltrukket af hende. Og det, som bekymrer mig, er at jeg har oplevet det samme med andre kvinder. Er jeg den eneste, der har det sådan, eller føler andre hyppige sexkøbere også at det er svært at skelne sex fra de følelser, som et normalt forhold bør indeholde? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hugewatergun 67 Skrevet 28. August, 2018 kan ikke just sige at købesex ødelægger mit normale sexliv, da jeg har været single maange år....men det er en glidebane med købesex, og for let...jeg startede meget uskyldigt med at takke ja til "extra" efter en times thaimassage :)....det er nu lidt over 4 år siden, og jeg besøger nu thaimassagestederne ca 3 gange om måneden...gider ikke længere "jagte" i byen og på nettet....det er ski lettere at smide en sms til en thaimassør, og 1 time senere er du ude af døren, veltilfreds og blot 500-1000 kr fattigere....deri glidebanen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 28. August, 2018 Næ jeg har ingen problemer, jeg betragter alle kvinder som GP, ere fast forhold eller ej, de vil (kvinder altid) profitere max af et forhold med en mand, når jegver en kvinde er mi førte tanke, gad vide hvad hun kune tjene som GP, og hvad jeg ville betale for at have sex med hende..så nej inden probleme kan altid få den op at stå uanset om hun kalder sig kæreste eller ej... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 270 Skrevet 28. August, 2018 Måske er det alderen. I takt med at jeg er blevet ældre er der et par ting som ikke har ændret sig. Pikken er stiv og jeg har lyst til smukke kvinder. Så evnen og begejstringen er der. Det der har ændret sig er, at jeg meget mere kræsen med sex. Hvis jeg ikke er solidt sexuelt tiltrukket af en kvinde, siger sex mig ikke noget og jeg har svært ved at komme. Sådan var det ikke da jeg 20 år. Da var al sex med stort set alle en gave. Noget der fungerede. Min erfaring er, at når jeg er i et forhold men samtidig har noget sex ved siden af (fx købesex) så mister jeg interessen for den faste partner, hvis det seksuelle ikke har virkelig høj kvalitet. Måske er det det, du oplever. Jeg tror ikke det har så meget med om det er købesex. Det meste købesex jeg får er i øvrigt noget, hvor grænserne er lidt uklare. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 28. August, 2018 Jeg synes ikke købesex ødelægger noget i forhold til mit øvrige liv, heller ikke mit ikke-købe-sexliv. Tvætimod faktisk. Jeg har lært meget igennem tiden af de købesex oplevelser jeg har haft, og de har bidraget til at udvide mine sanser i forhold til kvinder. Mit postulat er faktisk at jeg ville være endt som ham ingen gad lege med, hvis jeg ikke havde startet med købesex. Jeg tror så også at man skal se på hvad slags sex man køber. Jeg er altid gået efter det blide, bløde, pussenusse sex, og de piger jeg har fundet frem til at altså leveret en vare som jeg i den grad har haft glæde af i mit liv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 28. August, 2018 er single (selvvalgt) da jeg ikke har samvittighed til at leve dobbeltliv med både kæreste/kone og gp-er. og pt tror jeg ikke jeg kan være kæreste/kone tro-og det mener jeg de fortjener. syntes nærmere man bliver mere doven-kræsen ved brug af gp-er. har man en kæreste/kone skal man nogen gange, gøre sig fortjent til lidt sex-bygge en carport-sætte nyt køkken op-osv en gp-er altid klar pga pengene-deri dovenskaben. problemet kan også være, at man har prøvet næsten alt vedrørende sex igennem måske 300-500 gp besøg så hvis man finder en (normal) kæreste vil næsten lige hvad hun finder på ang sex være noget man har prøvet før. så mener ikke købesex er sundt og uden omkostninger. men svært at slippe når man er begyndt. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 28. August, 2018 Alkoholikeren skrev, for 14 minutter siden: Næ jeg har ingen problemer, jeg betragter alle kvinder som GP, ere fast forhold eller ej, de vil (kvinder altid) profitere max af et forhold med en mand, når jegver en kvinde er mi førte tanke, gad vide hvad hun kune tjene som GP, og hvad jeg ville betale for at have sex med hende..så nej inden probleme kan altid få den op at stå uanset om hun kalder sig kæreste eller ej... har du glemt at tage din daglige antabus...der er da det værste vrøvl siden ruder konge var knægt, desuden må der være en plads på et stave kursus hos AOF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 28. August, 2018 Alkoholikeren skrev, for 43 minutter siden: jeg betragter alle kvinder som GP, ere fast forhold eller ej, de vil (kvinder altid) profitere max af et forhold med en mand, når jegver en kvinde er mi førte tanke, gad vide hvad hun kune tjene som GP, og hvad jeg ville betale for at have sex med hende. Jeg håber da at det der er en eller anden form for joke som jeg bare er for dum til at fatte, ellers er det da et kedeligt syn på kvinder du har fået tillagt dig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 28. August, 2018 (edited) slettet Redigeret 28. August, 2018 af liderlig-dreng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 28. August, 2018 Alkoholikeren skrev, for 1 time siden: Næ jeg har ingen problemer, jeg betragter alle kvinder som GP, ere fast forhold eller ej, Mon ikke mange ville betragte det som et problem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 28. August, 2018 Selvfølgelig bliver man da påvirket af alle sine forhåbentlig gode købe oplevelser. I en generel sammenhæng og frivillig sammenhæng, vil jeg nu ikke bruge udtrykket at det ødelægger vores følelser. Det er nok mere naturligt, at det påvirker ens adfærd, ens liv, væremåde m.m. Det er vel klart, at hvis man dyrker meget sex i købesammenhæng, så kan det sikkert godt skabe, nogle mindre besværligheder hvis man møder en ny kæreste. Følelserne er nok ikke ødelagt, fordi man føler sig lidt usikker, når man afviger fra det trygge købesex-miljø. Følelserne er der nok stadig væk, men man kan måske være kommet lidt ud af form, med hensyn til at bringe de kærlige og ægte følelser med ind i sexen - Det gør man jo typisk ikke ved købesex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 28. August, 2018 Mit "private" sexliv er nok blevet bedre efter jeg begyndte at bruge købesex ind i mellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 28. August, 2018 Røvslikker skrev, for 1 time siden: har du glemt at tage din daglige antabus...der er da det værste vrøvl siden ruder konge var knægt, desuden må der være en plads på et stave kursus hos AOF Så ku du jo ta med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 28. August, 2018 Man kan godt blive sådan lidt mættet hanløve agtig.. Er det et problem? Næh synes jeg ikke... jeg føler tværtimod man bliver meget mere balanceret. Kvinder finder en mere interessant når man er en mættet hanløve fremfor en panikagtig sexhungrende hund. Og når man har større konflikter i forholdet synes jeg også det giver et bedre overskud til at håndtere det. På mange måder bliver man en stærkere mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 28. August, 2018 (edited) @LastResort skriver at der måske kommer an på, hvilken slags sex man køber, og @TheVoice kalder købesexmiljøet for trygt. Om jeg vil betragte mine købesexoplevelser som trygge, ved jeg ikke, - ikke forstået på den måde at jeg almindeligvis har følt mig utryg, men tryg er alligevel nok misvisende i hvert fald for mine egne oplevelser, medmindre man i ordet ligger at det er let. Hvis man køber mere avancerede former for sex, så er det selvsagt indlysende at der kan opstå forventninger, som måske ikke imødekommes - men det, som jeg føler, er mere at jeg mangler den følelse i kroppen, som tidligere fik mig til bare at ville anstrenge mig for min kvinde, og at jeg reelt tænkte på hende og ikke mest på hvordan jeg skulle finde på en undskyldning for ikke at ses på lørdag, fordi jeg ikke rigtig gider slikke hende, som hun forventer at jeg gør godt og længe. Om det er på grund af alderen eller fordi jeg har købt sex dagen før, ved jeg ikke, men jeg har bare bemærket dette, og jeg har tænkt på om det bare er mig. Det kræver selvfølgelig at man har eller for nylig har haft en kone eller kæreste, mens man har købt sex, for at kunne svare. Redigeret 28. August, 2018 af Finn1101 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 28. August, 2018 Finn1101 skrev, for 2 minutter siden: @LastResort skriver at der måske kommer an på, hvilken slags sex man køber, og @TheVoice kalder købesexmiljøet for trygt. Om jeg vil betragte mine købesexoplevelser som trygge, ved jeg ikke, - ikke forstået på den måde at jeg almindeligvis har følt mig utryg, men tryg er alligevel nok misvisende i hvert fald for mine egne oplevelser, medmindre man i ordet ligger at det er let. Det var måske ikke det mest velvalgte ord. Lad mig give et eksempel. Jeg havde et kærestelignende forhold til en GP. Det gav lidt udfordringer i starten, da den "tryghed" hun havde i hendes faste koncept pludselig blev tilsidesat. Selvom der selvfølgelig var forskel på gæsterne, så fik jeg faktisk lidt indsigt i, at en times besøg lidt groft stillet op, udspillede sig inden for forholdsvis faste rammer. Hun var vant til at have kontrollen, hun var vant til, at selvom sexen sagtens kunne være gensidig, så var fokus alligevel rettet imod, at manden skulle gå tilfreds derfra. Der var afsat et bestemt tidsrum. Hun brugte tid inden aftalen på at gøre sig klart, henunder at fremfinde den seksuelle-energi mv. Selvom hun bestemt havde et særligt kendskab til stamkunderne, så var samtalerne før, under og efter stort set altid, rimmelige lette former for small-talk. Nå, men det jeg så prøver at beskrive er, når man bryder ud at disse "trygge" rammer (man kunne sikkert også kalde det faste rammer og regler), skal man måske lige genopfriske forskellige ting. Sex i et forhold, er jo sjældent så fastlagt som et besøg. Det lyder måske banalt, men pludselig er det op til begge parter, om de vil bringe følelser med ind i sexen. De skal ligeledes selv opbygge stemningen. Som mand skal man nok også lige vende sig til, at kvinden ikke den nymfoman-type man typisk oplever i købesituation. Kort sagt meget bliver anderledes når man dropper præmissen "Du tilbyder sex, og jeg betaler". Fordi man måske i mange år, har fået dækket sine seksuelle behov i købemiljøet, mener jeg ikke at det nødvendigvis ødelægger ens følelser, men som illustreret ovenfor, måske skaber det lidt usikkerhed, at droppe ud af konceptet, og så bare nyde sexen, gøre som man har lyst til, uden at forvente at modparten skal opføre sig som en typisk gæst, eller som en typisk GP 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 28. August, 2018 Finn1101 skrev, for 54 minutter siden: Om det er på grund af alderen eller fordi jeg har købt sex dagen før, ved jeg ikke, men jeg har bare bemærket dette, og jeg har tænkt på om det bare er mig. Det kræver selvfølgelig at man har eller for nylig har haft en kone eller kæreste, mens man har købt sex, for at kunne svare. Hvordan skal dette forståes? Har du det kun sådan lige efter du har købt sex? Jeg skal med det samme sige at jeg ikke har noget svar da jeg aldrig blander de to ting, altså forhold og købesex. Er jeg i forhold, også de mere løse, så køber jeg ikke sex. Så meget respekt har jeg da alligevel for hende der har valgt at være i et forhold med mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 270 Skrevet 28. August, 2018 Alkoholikeren skrev, Lige nu: Næ jeg har ingen problemer, jeg betragter alle kvinder som GP, ere fast forhold eller ej, de vil (kvinder altid) profitere max af et forhold med en mand, når jegver en kvinde er mi førte tanke, gad vide hvad hun kune tjene som GP, og hvad jeg ville betale for at have sex med hende..så nej inden probleme kan altid få den op at stå uanset om hun kalder sig kæreste eller ej... Der er kommet flere negative reaktioner på @Alkoholikeren indlæg; det er også stærkt provokerende, men på sin vis i overenstemmelse med rational-choice teorien udviklet af Nobelprismodtageren Gary Becker. Noget anden er, at der vel ikke er noget galt i at opfatte kvinder i almindelighed som glædespiger - med mindre man altså opfatter glædespiger som noget beskidt/billigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 28. August, 2018 Alkoholikeren skrev, for 4 timer siden: Næ jeg har ingen problemer, jeg betragter alle kvinder som GP, ere fast forhold eller ej, de vil (kvinder altid) profitere max af et forhold med en mand, når jegver en kvinde er mi førte tanke, gad vide hvad hun kune tjene som GP, og hvad jeg ville betale for at have sex med hende..så nej inden probleme kan altid få den op at stå uanset om hun kalder sig kæreste eller ej... Jeg er helt på linje med Alko. Man betaler for alt det fisse man får, der er bare forskel i prisen. Så nej det er ikke noget problem for mig, at hunkøn mest ser efter størrelsen på min tegnebog, der er også ting jeg først ser efter hos dem. Jeg tænder nemlig på deres intelligens. BR 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 28. August, 2018 LastResort skrev, for 2 timer siden: Hvordan skal dette forståes? Har du det kun sådan lige efter du har købt sex? Nej, sådan kan man nok ikke sige det. Jeg synes bare at jeg generelt har svært ved at adskille følelserne.Tidligere har jeg følt, at det nok var fordi jeg for godt vant, hvis man kan sige det sådan, men min nuværende kæreste er ret lækker. Jeg er bestemt tiltrukket af hende, og jeg synes at hun er mere attraktiv end nogle af de glædespiger som jeg betaler for, men jeg føler at sex med min kæreste er ligegyldigt, nærmest besværligt, hvorimod det som man kunne kalde ømhed står i høj kurs - men for hende kan det jo ikke gøre det, og jeg kan mærke på mig selv at jeg skal anstrenge mig - og jeg har den opfattelse, at det skyldes at mine følelser ikke længere følger med ud i det seksuelle, og at jeg forbindet det med noget helt andet end min kæreste, og sådan har jeg haft det i mange år og også med andre kærester. Det er svært at forklare og svært at skrive om, jeg ville bare høre om andre oplevede det samme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 28. August, 2018 bighead skrev, for 1 time siden: Noget anden er, at der vel ikke er noget galt i at opfatte kvinder i almindelighed som glædespiger - med mindre man altså opfatter glædespiger som noget beskidt/billigt. Der er forhåbentlig den forskel at man ikke betaler for sex med kæresten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 28. August, 2018 Finn1101 skrev, for 28 minutter siden: Nej, sådan kan man nok ikke sige det. Jeg synes bare at jeg generelt har svært ved at adskille følelserne.Tidligere har jeg følt, at det nok var fordi jeg for godt vant, hvis man kan sige det sådan, men min nuværende kæreste er ret lækker. Jeg er bestemt tiltrukket af hende, og jeg synes at hun er mere attraktiv end nogle af de glædespiger som jeg betaler for, men jeg føler at sex med min kæreste er ligegyldigt, nærmest besværligt, hvorimod det som man kunne kalde ømhed står i høj kurs - men for hende kan det jo ikke gøre det, og jeg kan mærke på mig selv at jeg skal anstrenge mig - og jeg har den opfattelse, at det skyldes at mine følelser ikke længere følger med ud i det seksuelle, og at jeg forbindet det med noget helt andet end min kæreste, og sådan har jeg haft det i mange år og også med andre kærester. Det er svært at forklare og svært at skrive om, jeg ville bare høre om andre oplevede det samme. Mon ikke det giver mere mening, hvis man skelner imellem begær/seksuel tiltrækning og så almindelig kærlighed ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
letsgo 43 Skrevet 28. August, 2018 (edited) For min vedkommende, så har jeg altid et problem med at komme med de piger jeg går iseng med, så jeg holder i langtid, de fleste gange skal jeg fokusere for at komme. Men der har kun været 1 pige jeg har været sammen med, hvor jeg ikke kunne holde mere end 5 minutter, fordi hun var ekstrem dejlig og fræk i sengen, så hun blev nok altid skuffet. (Rigtige forhold) Redigeret 28. August, 2018 af letsgo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 270 Skrevet 28. August, 2018 Finn1101 skrev, Lige nu: Nej, sådan kan man nok ikke sige det. Jeg synes bare at jeg generelt har svært ved at adskille følelserne.Tidligere har jeg følt, at det nok var fordi jeg for godt vant, hvis man kan sige det sådan, men min nuværende kæreste er ret lækker. Jeg er bestemt tiltrukket af hende, og jeg synes at hun er mere attraktiv end nogle af de glædespiger som jeg betaler for, men jeg føler at sex med min kæreste er ligegyldigt, nærmest besværligt, hvorimod det som man kunne kalde ømhed står i høj kurs - men for hende kan det jo ikke gøre det, og jeg kan mærke på mig selv at jeg skal anstrenge mig - og jeg har den opfattelse, at det skyldes at mine følelser ikke længere følger med ud i det seksuelle, og at jeg forbindet det med noget helt andet end min kæreste, og sådan har jeg haft det i mange år og også med andre kærester. Det er svært at forklare og svært at skrive om, jeg ville bare høre om andre oplevede det samme. Jeg tror 100 procent, jeg ved hvordan du har det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1863 Skrevet 1. September, 2018 Efter 4-5 års single liv var jeg så heldig og modig at få verdens skønneste kæreste. Første gang vi havde sex det var da meget anderledes end den sex jeg betalte for. Meget romantisk og Ja meget følelsesladet. Jeg har det sådan at ægte kærlighed giver bedre sex og det er nok det at ligge og nyde hinanden. Så jeg må sige at når den rigtige er der, så er følelserne intakt, selvom der har været en hel del GP i single årene og også faste GP med lange date's og mange gode oplevelser med Thai massage piger. Men nu hvor jeg har sat følelserne i spil, så er det slut med GP og thai masssge. Skriver og læser med her på EG, har det fint med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg