Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Silvia i Struer - hun annoncerer på Annonce Light, og i annoncen er der et link til en meget positiv anmeldelse fra da hun for nyligt arbejdede på Fyn. Denne anmeldelse er helt reel - hun er nøjagtig så ung og dejlig som der bliver beskrevet. Hun siger selv at hun er 26, men hun ligner en meget ung dame. Hun er lidt genert, og måske lidt amatøragtig, men da hun er rigtig sød, opfatter jeg det helt klart som positivt. Er man til hardcore professionelle damer skal man ihvertfald søge andre steder hen. Der bliver forlangt at man kontakter stedet via SMS, og derefter skal man rette sig efter de beskeder man får - det er lidt specielt, men det fungerer OK. Men ihvertfald, Silvia er en rigtig sød spansk pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GLstodder skrev, for 18 timer siden:

Jeg har besøgt Silvia i Struer - hun annoncerer på Annonce Light, og i annoncen er der et link til en meget positiv anmeldelse fra da hun for nyligt arbejdede på Fyn. Denne anmeldelse er helt reel - hun er nøjagtig så ung og dejlig som der bliver beskrevet. Hun siger selv at hun er 26, men hun ligner en meget ung dame. Hun er lidt genert, og måske lidt amatøragtig, men da hun er rigtig sød, opfatter jeg det helt klart som positivt. Er man til hardcore professionelle damer skal man ihvertfald søge andre steder hen. Der bliver forlangt at man kontakter stedet via SMS, og derefter skal man rette sig efter de beskeder man får - det er lidt specielt, men det fungerer OK. Men ihvertfald, Silvia er en rigtig sød spansk pige.

Jeg besøgte Silvi på baggrund af din anbefaling og må give dig ret. Hun ligner ikke en 26årig. Hun både ser ud og virker betydeligt yngre. 20 - 22 år vil jeg tro. En meget meget køn pige. Hendes billeder yder hende slet ikke retfærdighed.  Feminin med langt hår og en røv i verdensklasse. Sød og imødekommende og ingen maskinsex men virker som hun lige er startet. Jeg tog en halv time med anal og fik alle mine 30 minutter ren kærestesex og råhygge. Da hun spredte ballerne til anal kortsluttede min hjerne i liderlighed og jeg tømte mig i lange nydelsesfulde pump. Den røv der er så fræk! 

Stedet 7/10 nemt at komme til men spartansk indrettet 

Pigen 9/10 havde hun talt engelsk 10/10

Oplevelsen 10/10 fuld valuta for pengene 

Jeg må se om jeg kan nå hende igen på fredag inden hun smutter videre. 

Tak for tippet Glstodder.

Hilsen Struerdrengen 

Redigeret af Struerdrengen

Del dette indlæg

Link til indlæg
mi2000 skrev, den 30/8/2018 at 16:48:

Nogen der ved om det er pigen selv der svare på SMS?

Tænker nej.

hun kan ikke et ord engelsk, det køre over google translate.

jeg skulle betale med mobilpay sikke et show vi kom ud i. Hun skulle snakke på spansk oversætte det sende det til en over SMS. Personen skrev tilbage på engelsk ind i google translate igen på spansk. 

Kan være hun bare smider ens SMS ind i google og svare ok, det ved jeg ikke..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...