thomas 123 744 Skrevet 29. August, 2018 er der nogen der har været forbi Jordbrovej for nylig. ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. August, 2018 Nix, men er der ikke to klinikker stadigvæk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 29. August, 2018 Aarhuselsker skrev, for 54 minutter siden: Nix, men er der ikke to klinikker stadigvæk? jo ... og så er der den i kælderen rundt om hjørnet som i gamle dage var et Russer bordel og der var også et par meget sorte damer på et tidspunkt... det var bare fordi jeg kørte ned igennem for igår .... og så en pæn slut 30'erne thai kvinde på vej ind ved den ene butik ... så fik helt lyst til at hoppe ind lige og se hvad der kunne fåes ....men som jeg havde fået parkeret bilen, gik der en anden kunde ind..- så syntes jeg vil lade ham få lidt fred til at få forløst de muskelspændinger han helt sikkert havde i nakken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike4u 15 Skrevet 5. September, 2018 Aarhuselsker skrev, den 29/8/2018 at 19:35: Nix, men er der ikke to klinikker stadigvæk? Ja der er 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 5. September, 2018 Mike4u skrev, for 3 timer siden: Ja der er 2 har du været der for nylig. ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike4u 15 Skrevet 1. Oktober, 2018 Har lige været der i lørdags og nu kun en den anden var en veninde der "bare" var forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg