Guest LastResort Skrevet 2. September, 2018 Jeg får så mange beskeder fra forelskede GPer at jeg har måttet tage endnu en mailboks i brug for at kunne få plads til dem alle. Det er lidt enerverende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. September, 2018 LastResort skrev, for 54 minutter siden: Jeg får så mange beskeder fra forelskede GPer at jeg har måttet tage endnu en mailboks i brug for at kunne få plads til dem alle. Det er lidt enerverende. Jeg har én til hver......så er det også lettere at holde styr på dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgula 498 Skrevet 2. September, 2018 Bananas skrev, for 11 timer siden: Som sædvanligt giver jeg dit indlæg et like. Hvis jeg kunne prænumerere på at give dig och nogle få andre likes, så havde jeg gjort det. Meeeen..... det du skriver her er måske en tand alt for generaliserende. Rigtigt på en sarkastisk måde, men alligevel generaliserende. Og jeg har noget med at skære mennesker over en kam. Kender nogle thaimassøser som har gode forhold med sine mænd, og alligevel masserer (og knalder) videre med kunder. Ikke så mange at jag kan lave statistik eller generalisere, men alligevel nogle. Takker for de pæne ord (som jeg selvfølgelig har kvitteret for ). Og du har naturligvis ret: Jeg generaliserer groft. Og den slags er aldrig pænt gjort. Meeen ...... det vil nu alligevel undre mig, om ikke også andre, der har ladet sig besnære af en af de små søde, kan nikke genkendende til en hel del. Men hvem har i øvrigt sagt, at livet og kærligheden skulle være nem? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskmand22 106 Skrevet 2. September, 2018 Jeg har vist gengivet denne historie før. Men når nu der kommer en ny tråd op, så gentager jeg den gerne.... For år siden, i en meget omskiftelig periode af mit liv, stødte jeg ind i en rigtigt sød pige. Jeg var ung og uerfaren, nyskilt, og havde dengang ikke været sammen med mange kvinder i mit liv. Jeg havde slet ikke interesseret mig i andre end min eks-kone i mange år. Pludselig, da en bekendt tog mig med rundt på en tur i Bangkok, hvor jeg ellers havde planer om at rejse nordpå i Thailand, og slappe af, så sad jeg på en gogo bar midt i Redlight distriktet. Jeg var lidt mere selvsikker denne dag, da min bekendte havde sørget for at jeg havde fået "en god oplevelse" aftenen forinden (jeg var blevet gennembollet så vildt, at jeg næsten ikke kunne gå, men det er en anden historie). Så da en sød, ung pige, et par år eller fem yngre end mig selv, kom dansende hen til mig i en skolepige uniform, smed toppen, og satte sig på mit skød og kildede mig under hagen, da var jeg oprigtigt interesseret i hende, ikke i hendes ydelser. Vores første nat sluttede uden sex, da vi festede natten lang, og ingen af os var i stand til at gennemføre noget som helst. En rutine vi i øvrigt ofte gentog. Vi svingede rigtigt godt sammen på mange planer, herunder også på dansegulvet. Jeg betalte hende for al hendes tid, hvad enten det var fordi jeg var hendes kunde eller hendes kæreste... Uanset om vi havde sex, om vi spillede backgammon, eller vi tog på ferie til Bali sammen.... Efter ca. halvandet år, og mange besøg i Thailand, hvor jeg i øvrigt hjalp hende med at blive skilt fra den mand der havde tvunget hende ud i prostitutionen, hvor jeg betalte for en uddannelse, og i øvrigt hjalp hende til hvad folk vil kalde "et normalt liv" med sine børn, så var vi forelskede. Det er vi stadig den dag i dag. Udlændingestyrelsen var dog ikke så glade for ideen, så vi måtte gå fra hinanden. Men kærligheden var der, den var gensidig, og den lever skam endnu. Efterfølgende har jeg haft lidt svært ved at finde en anden pige, jeg gider. Så valget falder ofte på en GP, når jeg får lyst til samvær, eller en SB når jeg bare gerne vil have lidt selskab. De bedste forstår at være gode til at få mig til at føle mig i centrum, ønsket... Et par gange har jeg også måttet afbryde et af de forhold, da vi ikke kunne blive enige om at holde det på "forretningsplan". En veninde, som jeg ind imellem hjælper med ting og sager herhjemme, er i øvrigt også prositueret. En af de lidt ældre piger i branchen. Og hun fortæller mig da også historier om hvordan hun selv får følelser for nogle kunder, og hvordan nogle kunder opfører sig meget forelsket i hende. Så jeg tvivler på at min historie er unik. Tværtimod. Jeg tror derfor at det er en meget naturlig ting, at når man bruger meget tid sammen, og lærer hinanden at kende, at der er grobund for at man forelsker sig. Ligesom hvis man var på enhver anden arbejdsplads. Til forskel, så har man dog, måske nok valgt det værst tænkelige udgangspunkt for et forhold. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17610 Skrevet 2. September, 2018 Virgula skrev, for 4 timer siden: Men hvem har i øvrigt sagt, at livet og kærligheden skulle være nem? Det er det desværre mange som forventer sig i vores nye selvbekræftende digitale universum. Ahrrg, hun/han var dum. Skilsmisse. Tinder. Wow. Kæreste. Ahrrg, hun/han er et eller andet. Skilsmisse. Tinder. Wow. Kæreste ... Danskmand22 skrev, for 52 minutter siden: Jeg tror derfor at det er en meget naturlig ting, at når man bruger meget tid sammen, og lærer hinanden at kende, at der er grobund for at man forelsker sig. Ligesom hvis man var på enhver anden arbejdsplads. Til forskel, så har man dog, måske nok valgt det værst tænkelige udgangspunkt for et forhold. Der er to ting der jeg mener skiller sig fra andre forhold. Det at være nøgne og intime sammen, uden alle de der krumspring og fiksfakserier man ellers skal igennem før man når det intime - kan hurtigt åbne nogle døre til følelser. På den anden side er jo lige det som gjorde at man fandt sammen, også en trussel for forholdet. Andre mænd er også nøgne og intime med kæresten uden krumspring och fiksfakserier og nye døre kan nemt åbnes. Så jeg tror egentlig at kærlighedsforhold mellem GP og kunder, kun er til for dem med stor rummelighed og stark selvtillid. No such thing as a free lunch in this world. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 2. September, 2018 Det kan sagtens lade sig gøre i den virkelige verden for jeg har selv prøvet det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 166 Skrevet 2. September, 2018 MC5tooge skrev, den 31/8/2018 at 01:14: Dog.. uden at råbe hvad jeg tjener mine penge på til hverdagen…. ville jeg også være pissesur hvis konen tog ud og købte samme ydelser fra en konkurrent. Två olika personer kan aldrig ge helst samma upplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg