ekek 228 Skrevet 30. August, 2018 Når jeg vil logge mig ind, virker det først i andet forsøg. Først troede jeg, at jeg bare havde tastet forkert, men det er helt konsekvent. Første gang jeg taster id og pw virker det aldrig. Anden gang virker det altid. Det er selvfølgelig et mindre problem, men det er nyt, at det er sådan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 30. August, 2018 ekek skrev, for 34 minutter siden: Når jeg vil logge mig ind, virker det først i andet forsøg. Først troede jeg, at jeg bare havde tastet forkert, men det er helt konsekvent. Første gang jeg taster id og pw virker det aldrig. Anden gang virker det altid. Det er selvfølgelig et mindre problem, men det er nyt, at det er sådan. Problemet har været omtalt før herinde: Håber du kan finde hjælp her, ellers prøv at kontakte @Maya Kathrine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 31. August, 2018 Hvad browser bruger du til at gå på nettet med? og bruger du en mobil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg