gogm 40 Skrevet 31. August, 2018 Hej med Jer, Hvor køber jeg en billig telefon og taletidskort - som ikke skal bruge cpr. nr. ved oprettelse Ønsker ikke nødvendigvis at bruge min privat telefon til div. tjenester. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 31. August, 2018 Føtex og betalt med kontanter... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 31. August, 2018 Hvis du har en telefon der kan have 2 SIM kort, så kan du bruge Lyca mobile, kan købes i en hvilken som helst kiosk, SIM kortet er gratis, og så tanker man bare. Det er det jeg selv bruger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 31. August, 2018 Prøv evt. at kigge denne tråd igennem: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 31. August, 2018 James B skrev, for 10 timer siden: Hvis du har en telefon der kan have 2 SIM kort, så kan du bruge Lyca mobile, kan købes i en hvilken som helst kiosk, SIM kortet er gratis, og så tanker man bare. Det er det jeg selv bruger. Og du tanker hvordan... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 1. September, 2018 Alkoholikeren skrev, for 11 timer siden: Og du tanker hvordan... På nettet, fra mobilen eller i kiosk, og til rimelige priser... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg