Hop til indhold
lazyboy

REAL BUSTY BLONDE IN AARHUS ‼️ - Kender i ?

Recommended Posts

Alle billederne er ikke af samme pige, det første er af Eva Mikulski.

Alle de andre returnerer hundredevis af forskellige annoncer, hovedsaligt fra Rusland.

Ville ikke sætte mine forhåbninger for højt.

Redigeret af James B

Del dette indlæg

Link til indlæg
lazyboy skrev, 1 time siden:

Hey

Nogle som har været er, og kan fortælle lidt, og om det er pigen på billedet ?

James B skrev, for 27 minutter siden:

Alle billederne er ikke af samme pige, det første er af Eva Mikulski.

Alle de andre returnerer hundredevis af forskellige annoncer, hovedsaligt fra Rusland.

Ville ikke sætte mine forhåbninger for højt.

Billedet i den røde sofa er af Tahlia Paris's Instagram. Hun er Playboys Cybergirl of 2017 og nok ikke hende du møder.

Tahlia Paris: https://www.instagram.com/tahliaparis/Så fis og husbuk fra annoncøren side. Den anmeldes til orientering til teamet bag AL for tyveri af andres billeder d.d.

Skærmbillede 2018-08-31 kl. 18.36.58.png

Redigeret af DK fyr 34
Nyt billede af Tahlia i rød sofa

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billedet af Tahlia i den røde sofa er som man kan se fra marts 2016. Hvis det rent faktisk er pigen fra Instagram der står bag annoncen så skal jeg lige hilse og sige hun har en dårlig dømme kraft hvad angår egne billeder for Tahlias instagram profil svømmer da over med lækre billeder der ville slå en hver GPs annoncebilleder til hjørne.

Hvis I keder jer så tjek dem ud !!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forsøgte idag at få en aftale. Fik adressen over telefon, men blev brændt af da en hulbroder “slog” mig på målstregen.

Hun skriver at hun er 27 år i profilen, og Tahlia Paris er kun 21 år så det er næppe hende man møder. Alderskorrektionen plejer at reguleres den modsatte vej;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...