detgodeliv 28 Skrevet 1. September, 2018 (edited) kan se på AL Jylland at der er en annonce med thai på samme adr. Ikke så hård til link, beklager!! Redigeret 1. September, 2018 af detgodeliv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Olebobby Skrevet 1. September, 2018 Kongsvangs Allé er en almindelig bordel. Hvis pigen er thai eller asiat så har det intet med thaimassage at gøre. Men tjek hjemmesiden for vagter http://www.aarhus-luksusmassage.com/va/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 3. September, 2018 detgodeliv skrev, den 1/9/2018 at 08:47: kan se på AL Jylland at der er en annonce med thai på samme adr. Ikke så hård til link, beklager!! Er det luksusmassage, du tænker på, eller et andet sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
detgodeliv 28 Skrevet 3. September, 2018 Thai-fan skrev, for 8 timer siden: Er det luksusmassage, du tænker på, eller et andet sted? Jeps, der stod kongsvang alle 22, mener jeg, derfor jeg undret mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg