Hop til indhold
Cogb

Meddelelse fra en sugarbabe

Recommended Posts

I dag har jeg lige fornyet mit abb. til sugardaters

Og glad for at se der var flere beskeder...

en af dem havde så denne tekst

----------------------

Hej daddys.. Igår var jeg ude for et overfald, hvilket har resulteret i et blåt øje & en stjålet pung, af en herinde fra..
Jeg står NU & mangler mad & benzin til bilen - så jeg spørger ydmygende om en af jer kan låne mig 150 kr til imorgen? Hvis dette er tilfældet er min mobilepay xxxxxxxx

----------------------

Er der andre der har været ude for dette...

havde da gerne undværet 150kr til den pige. men tænker mest det er fake..

nummeret er fra et taletidskort hos lebare mobile

Redigeret af Cogb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har 2 gange været ude for at piger jeg har købt til sex, efterfølgende har forsøgt at tigge penge fra mig. 2000kr og mere da de stod i en frygtelig situation uden mad mm.

har selvfølgelig aldrig betalt, men undrer mig over om dette er noget som andre har været ude for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 56 minutter siden:

tror også det fake

men man kunne spørge om et billede af øjet-kan jo kun få nej-eller tavshed.

Et blåt øje mv. kan sminkes......

Men man kan da håbe en af de andre sugarbabes er solidarisk og låner hende til lidt benzin.....

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik

Mon ikke hun har en ven eller veninde der kan låne hende sølle 150,-  og hvis det kun er for een dag så klarer hun sig nok - klart fake efter min mening. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 5 minutter siden:

Et blåt øje mv. kan sminkes......

Men man kan da håbe en af de andre sugarbabes er solidarisk og låner hende til lidt benzin.....

Jeg havde skam gerne sende 150 til hende hvis jeg vidste det var rigtigt.

Hendes profil på SB er slettet, hvilket måske er en god ide hvis det er er rigtigt, at en SD har forulempet hende.

om pengene så gik til bensin, cigaretter mad ect… er jeg lidt ligeglad med hvis jeg kunne hjælpe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Man skal ikke tro, det er fake. Det er fake. Bemærk også, at vi i dag har den første i måneden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tzatiki skrev, for 2 minutter siden:

Man skal ikke tro, det er fake. Det er fake. Bemærk også, at vi i dag har den første i måneden.

Læs også lidt mellem linjerne...

Hun har fået stjålet sin pung... som formentlig har indeholdt diverse kort. som man bare ikke får fra dag til dag.

Så er det vist lige meget hvad dag i måneden det er.

Men mit eget bud er at det er fake… ville bare høre om andre havde fået samme besked, eller oplevet noget lignende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis hun ikke lægger op til en modydelse, hvad er det så der er fake?

Jeg må indrømme at jeg lige overså at hun bad om at låne dem - jeg ville som udgangspunkt aldrig låne penge til én jeg ikke havde mødt, anyway. 

Men ja, generelt synes jeg det virker fesent-shady og useriøst at copy-paste tiggeri ud til alle sine kontakter. Tænker at det er sådan noget man kan spørge om hvis man har et arrangement med én og kommunikationen i øvrigt er flyttet til et mere direkte sted end Sugardaters.

(Beklager hvis I føler jeg blander mig i herre-sager her, det synes jeg altid jeg kommer til :ph34r:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg ved ikke hvor udbredt det er i DK. Men i Tyskland er det ikke unormalt at en pige har været udsat for alverdens ting og spørger efter penge.

Er der 10 mænd som overfører de 150 kr, så er der tjent 1500 kr ved at sende en besked rundt. Ikke så dårligt og der skal sikkert nok være nogen som overfører

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...