Hop til indhold
Rejsenetværk

Rejsenetværk og Trine Tease til brunch med udsigt

Recommended Posts

Havnebumsen skrev, for 42 minutter siden:

Sig mig ordnede du hende ikke bagefter???

Nej Havnebums, og selvom jeg synes at du oftest er rigtig morsom på den gode måde, så er du det altså ikke lige netop her.

Grunden til at Trine havde lyst til at spise den brunch sammen med mig, var og er at præferencen her på stedet, simpelthen ikke er aktuelt mellem hende og mig.

Og jeg tror faktisk at hun vil blive ret skuffet, hvis nogle antyder nogen som helst bagtanker hos  en af os, om noget som helst andet end 2 singler, som på den ene side kan dele den hemmelighed de hver især bærer på, og på den anden side med samme som reference kan hygge sig socialt sammen, som hun og jeg gjorde det denne lørdag til brunch.

holstebronx skrev, for 58 minutter siden:
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Han har sikkert undladt at spise i ugen op til :D

Smart træk...men det var også en god menu :P 

Nej jeg undlod ikke at spise i ugen op til, men jeg spiste dog kun denne ene gang den dag, og jeg blev først sulten dagen efter igen.

Men jeg mangler stadig noget på det menu kort, så jeg må vel på den igen en anden god dag.

Vil I med næste gang :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klodshans1972

Meget fin beretning. Jeg undrer dog lidt over detaljeringsgraden. Hold da op !!

Gad vide den gode rejsenetværk har taget noter imens .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
klodshans1972 skrev, for 6 minutter siden:

Gad vide den gode rejsenetværk har taget noter imens .. 

Det gjorde jeg dog ikke, men jeg har haft god nytte af hotellets egen hjemmeside, om deres brunch da jeg skrev min anmeldelse.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Rejsenetværk skrev, for 22 minutter siden:

Nej Havnebums, og selvom jeg synes at du oftest er rigtig morsom på den gode måde, så er du det altså ikke lige netop her.

Grunden til at Trine havde lyst til at spise den brunch sammen med mig, var og er at præferencen her på stedet, simpelthen ikke er aktuelt mellem hende og mig.

Og jeg tror faktisk at hun vil blive ret skuffet, hvis nogle antyder nogen som helst bagtanker hos  en af os, om noget som helst andet end 2 singler, som på den ene side kan dele den hemmelighed de hver især bærer på, og på den anden side med samme som reference kan hygge sig socialt sammen, som hun og jeg gjorde det denne lørdag til brunch.

Flot svar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 25 minutter siden:

Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Flot svar. 

Ja, men mon sandheden ikke snarere er den, at vor berejste ven ikke ville være i stand til nogen form for gymnastiske øvelser oven på de mængder, han havde sat til livs? :D

Undskyld,  @Rejsenetværk, jeg kunne bare ikke lade være, men vil gerne komplimentere dig for din fine beretning.

God vind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trine bemærkede godt nok at jeg spiste meget, jeg håber ikke at hun tænkte sit herom, som hun ikke syntes hun ville sige, men jo jeg kan i den grad tage fra til buffet :unsure:

Jeg spurgte hende om jeg lignede en der spiser meget, hvortil svaret heldigvis var nej, og faktisk vejer jeg mindre end jeg tidligere har gjort.

Har ligget på  75 kg +, nu ligger jeg på 70 - 72 kg, er 176 cm høj.

Så til hverdag er jeg ret disciplineret, og rør mig også meget, men jeg kan altså godt være sulten med både mave og øjne, og det var jeg i den grad til den brunch.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 46 minutter siden:

Nej jeg undlod ikke at spise i ugen op til, men jeg spiste dog kun denne ene gang den dag, og jeg blev først sulten dagen efter igen.

Men jeg mangler stadig noget på det menu kort, så jeg må vel på den igen en anden god dag.

Vil I med næste gang :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg bor i Holstebro, altså det mørke Vestjylland ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 11 minutter siden:

Jeg bor i Holstebro, altså det mørke Vestjylland ;) 

Du kunne da vise. Onkel Rejse rundt på den Røde plads :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad tænder du egentlig mest på, Rejs, mad eller kvinder? 

Mindes ikke at have læst en anmeldelse her på EG i meget lang tid, som på nogen måden kommer i nærheden af denne brunch-anmelde mht. lidenskabelighed og  detaljeringsgrad. 

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Virgula skrev, for 30 minutter siden:

Hvad tænder du egentlig mest på, Rejs, mad eller kvinder? 

Svært spørgsmål, Virgula?

Men når jeg sådan rigtig tænker efter, tænder jeg nu mest på kvinder, men det bedste er nu både og, kvinder og mad :huh:

Først nævnte er desværre bare mig, en noget dyrere oplevelse end sidstnævnte, og derfor har jeg oftere lejlighed til at berette om mine oplevelser med god mad, end mine oplevelser med skønne kvinder :(

Men velsmagende mad i platonisk selskab med Trine Tease, det var nu bare toppen af poppen :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes faktisk det lyder super hyggeligt med sådanne ture.
Jeg kan sagtens lokkes da de venner jeg har ikke finder det synderligt attraktivt , at hygge på den måde eller rettere til den pris.
Godt nok ynder jeg at tage sønnen med ud at spise på de lidt bedre steder , men tænker ikke han skal med til dette ;)

Som single , så har man måske ofte lidt flere penge til sig selv , så hvorfor ikke bruge dem på en omgang hygge med personer der nyder det , på samme måde 
som jeg selv.

Jeg er gerne med såfremt det er på sjælland og selvfølgelig en dato jeg kan :)

MVH 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Naboen skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er gerne med såfremt det er på sjælland og selvfølgelig en dato jeg kan :)

Lyder godt

Hvis du kunne tænke dig at være aktivt med til at planlægge tid og sted næste gang, og for min skyld gerne en tråd i forum forinden, som tager højde for at pm om endelig info er et nødvendigt redskab, så skip mig gerne en pm.

Hvis ikke, så håber jeg at jeg med eller uden andres hjælp, vil kunne lægge op til et arrangement, som du kan vælge at deltage i.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Det var vældigt hyggeligt og lidt spontant :-). Maden var viiiiirkeligt god:D. Og Rejse var godt selskab.... :-) 

Det tåler absolut en gentagelse - Jeg stemmer dog for at stedet ikke bliver skrevet offentligt herinde, da det kan give anledning til at ikke tilmeldte, vil kunne ‘lure’ med uden at deltage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 19 minutter siden:

Lyder godt

Hvis du kunne tænke dig at være aktivt med til at planlægge tid og sted næste gang, og for min skyld gerne en tråd i forum forinden, som tager højde for at pm om endelig info er et nødvendigt redskab, så skip mig gerne en pm.

Hvis ikke, så håber jeg at jeg med eller uden andres hjælp, vil kunne lægge op til et arrangement, som du kan vælge at deltage i.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg er ikke så stærk i de gode Brunch steder , men søger gerne , men tænker hvis i har kendskab til de sublime, så melder jeg mig til.
søgte lidt på det dersens internet , og som du tidligere i tråden skrev ,så skulle Nimb , have en fremragende én af slagsen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

Det var vældigt hyggeligt og lidt spontant :-). Maden var viiiiirkeligt god:D. Og Rejse var godt selskab.... :-) 

Det tåler absolut en gentagelse - Jeg stemmer dog for at stedet ikke bliver skrevet offentligt herinde, da det kan give anledning til at ikke tilmeldte, vil kunne ‘lure’ med uden at deltage. 

Tak Trine og så absolut i lige måde :)

Ja det er afgjort 1000 kr spørgsmålet, hvordan vi afbalancerer info mellem forum og pm, næste gang og fremadrettet.

Jeg har allerede den første pm føler, som jeg har inviteret privat hvis han har lyst, og her er Trine selvfølgelig velkommen også til en planlægnings komite, hvis hun har lyst.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Rejsenetværk jeg er som andre meget imponeret af hvad du kan spise på 2 timer, respekt.

Kan godt se at det er billigere for dig at tage på FKK hvor der er mad med, ;) en god besparelse B)

Men det er også nogle initiativer du sparker afsted, derfor glæder det også mig at Trine sagde ja, du har fortjent denne oplevelse og mange andre i fremtiden.

God appetit på det hele ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 10 timer siden:

Tak Trine og så absolut i lige måde :)

Ja det er afgjort 1000 kr spørgsmålet, hvordan vi afbalancerer info mellem forum og pm, næste gang og fremadrettet.

Jeg har allerede den første pm føler, som jeg har inviteret privat hvis han har lyst, og her er Trine selvfølgelig velkommen også til en planlægnings komite, hvis hun har lyst.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Var det ikke bedre, hvis I 2 selv udvalgte en eller 2 / nogle stykker, som I gerne ville se til en brunch? 

Jeg har selv engang en mørk og kold aften, mødt en anden bruger herinde fra :lol: det udviklede sig stille og roligt, så nu er vi nogle stykker som ses engang imellem til weekend frokost eller aftensmad. Ganske hyggeligt, men der mangler måske en anelse kvindeligt islæt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Var det ikke bedre, hvis I 2 selv udvalgte en eller 2 / nogle stykker, som I gerne ville se til en brunch? 

Jeg har selv engang en mørk og kold aften, mødt en anden bruger herinde fra :lol: det udviklede sig stille og roligt, så nu er vi nogle stykker som ses engang imellem til weekend frokost eller aftensmad. Ganske hyggeligt, men der mangler måske en anelse kvindeligt islæt. 

Måske for dig holstebronx.

Men for mig har det faktisk været de mere offentlige initiativer, som førte til bekendtskaber af mere privat karakter, der holdt i nogle år, og som jeg så heller ikke ser længere.

En bruger som aldrig skriver noget selv i forum, men som kun læser med, kontaktede mig for flere år siden, og idag holder det gode venskab.

Så når man som jeg er ham hardcore singlen og eneboer på tredje i sin 2v ejerlejlighed, og har muligheden for at tage de initiativer, andre ikke kan tage, eller som de er tilbageholdende med at lægge nick til, ja så gør jeg det gerne.

Det har jeg haft stort udbytte af gennem årene, både privat og på FKK ture til Tyskland, som jeg aldrig havde fået selskab til, uden at tage initiativer i forum på EG, og tidligere på Hedomax.

Så nogen gange når røgen har lagt sig, og man ikke ser de 9 ud af 10, andet end en enkelt gang eller 2 til de events hvor man nu mødes, så kan der nogen gange opstå lidt længere varende bekendtskaber med 1 eller 2, hvor vi finder ud af at det har vi da egentlig en fælles interesse i, og også lyst til.

Det har jeg oplevet før, særligt når det er singler som jeg selv der deltager, vi har naturligt som oftest en større motivation for at dyrke nye relationer, end dem som ikke er singler.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Rejsenetværk

Det var også bare et forslag, vi er alle forskellige :) men hvis du kendte 1 og Trine kendte 1, så var I allerede dobbelt så mange deltagere... Som cykelrytteren Rolf Sørensen  ville have sagt det "...Let med den ene finger i næsen". 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Det var også bare et forslag, vi er alle forskellige :) men hvis du kendte 1 og Trine kendte 1, så var I allerede dobbelt så mange deltagere... Som cykelrytteren Rolf Sørensen  ville have sagt det "...Let med den ene finger i næsen". 

Fint forslag, men så begrænser man jo på forhånd rækkevidden til få, på forhånd udvalgte, og det er også fint, hvis det er det man helst vil.

Personligt vil jeg helst række hånden ud til alle dem, som aldrig selv ville tage et initiativ, som det Trine og jeg har gjort sammen, og som dybest set alligevel gerne vil mødes med nogle herfra EG, hvis de får den rette mulighed for det, under de rigtige omstændigheder.

Gør ingen det, ja så sker det heller ikke!

Da jeg gerne gør det, ja så gør jeg det, heldigvis med opbakning fra Trine og tak for det.

Nu har vi spillet en bold op i luften, vi får se hvor den ender :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

nu er jeg jo en af dem der har haft fornøjelsen af dit begavede selskab under en ganske udemærket middag... Og jeg ved at vi er på samme bølgelængde når det kommer til både sammenhængen imellem kvalitet og pris... og at selskabet ikke er at forglemme.... så elsker altid at læse dine beretninger...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg er gerne med såfremt det er på sjælland og selvfølgelig en dato jeg kan :)

bh Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...