Rejsenetværk 9729 Skrevet 5. September, 2018 Dejlige Sisse skrev, for 7 timer siden: nu er jeg jo en af dem der har haft fornøjelsen af dit begavede selskab under en ganske udemærket middag... Og jeg ved at vi er på samme bølgelængde når det kommer til både sammenhængen imellem kvalitet og pris... og at selskabet ikke er at forglemme.... så elsker altid at læse dine beretninger... Hej Sisse Godt at se dig tilbage på EG Og tak i ligemåde for dit gode selskab til skaldyrsbuffet i Rågeleje, findes i arkivet på Hyggesnak, det er vel 3 - 4 år siden nu For eget vedkommende er der siden sket frafald i netværket fra den gang, men pyt. Så er det jo bare om at gøre en indsats for at lære nye mennesker at kende, vel at mærke hvis interessen er gensidig. Som Bananas skrev, jeg er en ener på EG, og jeg må ærligt tilstå, at det er i dette miljø jeg har stiftet nye bekendtskaber, som jeg har svinget bedre med, end jeg har formået det i mødet med nye mennesker, i så mange andre mere konventionelle sammenhænge. Det skal jeg være den sidste til at beklage, for det er interessante mennesker jeg har mødt, og kendt gennem årene, nogle så ikke længere, mens jeg stadig ser andre jeg lærte at kende for flere år siden her på EG og Hedomax.com Men dem jeg stadig kender, de er ikke mere til FKK ture, så der har jeg en udfordring i at skaffe nye rejsefæller Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 5. September, 2018 Havnebumsen skrev, den 2/9/2018 at 19:27: Sig mig ordnede du hende ikke bagefter??? Hehe "ordnede" rimelig charmerende! Det er noget pigerne er vilde med, eller.. Det lyder som en rigtig dejlig oplevelse I har haft, og enormt velbeskrevet. Jeg må indrømme jeg er lidt misundelig. Kommer I til Danmark så kunne jeg helt sikkert godt være klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. September, 2018 MrLovaLova skrev, for 2 timer siden: Hehe "ordnede" rimelig charmerende! Det er noget pigerne er vilde med, eller.. Det lyder som en rigtig dejlig oplevelse I har haft, og enormt velbeskrevet. Jeg må indrømme jeg er lidt misundelig. Kommer I til Danmark så kunne jeg helt sikkert godt være klar Hæhæ, jeg er ikke det mindste misundelig. Jeg har nemlig flere gange på afspadseringsdage mødt Trine til en god frokost ude i byen, og har der ligget et interessant museum i nærheden, har vi såmænd taget det med, inden vi nåede frem til "desserten" på et diskret sted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 5. September, 2018 Dejlige Sisse skrev, for 15 timer siden: nu er jeg jo en af dem der har haft fornøjelsen af dit begavede selskab under en ganske udemærket middag... Og jeg ved at vi er på samme bølgelængde når det kommer til både sammenhængen imellem kvalitet og pris... og at selskabet ikke er at forglemme.... så elsker altid at læse dine beretninger... Sisse jeg kom til tænke på, at du jo tog turen til Sjælland for at deltage den gang Selvom Danmark er et lille land, så er din lokation Jylland dog alligevel et vidt begreb, og du vil måske skulle køre lige så langt for at komme til Århus, som du skulle køre til Rågeleje den gang, men jeg vil dog alligevel genposte dette indlæg i tråden: Kunne vi mødes på halv vejen Aalborg Look? Hvis ja, så tager jeg rigtig gerne turen til Århus, hvis I vil gøre mig selskab til noget, som jeg længe rigtig gerne har villet have selskab til i Århus: Sjette Frederiks Kro Salonvejen 1 8240 Risskov http://www.casablancaaarhus.dk/sjette-frederiks-kro/ På Google maps https://www.google.com/maps/place/Salonvejen+1,+8240+Risskov/@56.177153,10.2277243,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x464c3faea44321f5:0xfbd37f63c5358ec4!8m2!3d56.177153!4d10.229913 MINI-SMØRREBRØD 195,- KÆRLIGHEDEN TIL DEN DANSKE FROKOST Sjette Frederiks Kro byder på Mini-smørrebrød (195,-) onsdag til søndag. Spis dig mæt i de mange lækre varianter. Der er helt sikkert noget for enhver smag. Udvalget skiftes løbende. ONSDAG - SØNDAG Du kan nyde Mini-smørrebrød onsdag - fredag i tidsrummet 11.30 – 14.30 – samt lørdag og søndag i tidsrummet 13.15 - 16.00. http://www.casablancaaarhus.dk/sjette-frederiks-kro/nyheder-informationer/mini-smørrebrød/ Hvis nogle vil med, tager jeg gerne til Århus i en weekend, hvis jeg har fri, og jeg gør det også gerne på en onsdag, hvis jeg har fri. For om onsdagen er der nemlig længe åben på mit yndlingsmuseum i Århus: MOESGAARD MUSEUM MOESGÅRD ALLÉ 15 8270 HØJBJERG Åbningstider Tirsdag 10-17 Onsdag 10-21 Torsdag 10-17 Fredag 10-17 Lørdag 10-17 Søndag 10-17 Mandag Lukket * https://www.moesgaardmuseum.dk/ På Google maps https://www.google.com/maps/place/Moesgaard+Museum,+Moesgård+Allé+15,+8270+Højbjerg/@56.0888154,10.2211532,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x464c411cbd6794cd:0xb6f4787aff1bd42e!8m2!3d56.0888154!4d10.2233419 Hvis Du Sisse kunne tænke dig at være med til at arrangere at vi kan mødes I Århus fra begge sider af vandet , som jeg her foreslår, så er jeg den der gerne tager turen fra København for den oplevelses skyld, og det gerne med en overnatning i skønne Århus, om nødvendigt. Men igen, så er der den med sløring af de helt præcise informationer for uvedkommende, og endelig information må vel skulle sendes pm til interesserede. Udfordringen er også at det kan være et problem, at møde op på Sjette Frederiks Kro uden bordbestilling, da kroen er ret velbesøgt. 2 - 4 interesserede med en top troværdighed, og som vi under en eller anden form er forhånds bekendte med, kan det vel gå an at bestiller bord til, men jeg gør det ikke til en tilfældig skare af interesserede, hvis interessen skulle række ud over dem vi mener at kende bedre end de fleste. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 5. September, 2018 Borende X skrev, for 49 minutter siden: Hæhæ, jeg er ikke det mindste misundelig. Jeg har nemlig flere gange på afspadseringsdage mødt Trine til en god frokost ude i byen, og har der ligget et interessant museum i nærheden, har vi såmænd taget det med, inden vi nåede frem til "desserten" på et diskret sted Hahaha SMK, god mad + en øl og sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 5. September, 2018 Der var en der skrev til mig, at Trine ikke er hvem som helst, og at jeg dermed havde spist med en der ikke er hvem som helst. Jeg vil jo gerne sole mig i mit talent for at skrive anmeldelser og beretninger, og det føler jeg også at jeg kan her. Men det står vist alle klart, at den udløsende faktor for den store interesse for denne tråd, mere udgøres af det gode selskab jeg havde til denne brunch, mere end mit talent for at skrive en læseværdig anmeldelse. Havde vi været 2 mænd til den brunch, så havde vi ikke oplevet skyggen af den interesse, der er kommet denne tråd til del. Det er tankevækkende at Trine alene har tiltrukket en læserskare, og har afstedkommet en kommentar omfang, der er større end den samlede interesse for mine seneste 3 FKK beretninger, over 8 dage på min seneste tur til Tyskland. Jeg forstår godt at Borende X er ret begejstret for hendes selskab, det er jeg også, sådan for mit vedkommende rent platonisk. Men tænker om Trine skulle nedsætte sig som Geisha efter japansk tradition, at dømme efter interessen for hele denne tråd Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 5. September, 2018 Rejse, tak for at dele din oplevelse Jeg tilhøre også de misundelige på vegne af Trine. Via hendes indlæg her på siden,fornemmer jeg at hun har en del og byde på rent menneskeligt. Hende gad jeg også godt konversere med over god mad og vin. Jeg syntes det er frisk når du igen og igen forsøger og fjerne singler fra skærmen for at mødes i den virkelige verden Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 5. September, 2018 (edited) Rejsenetværk skrev, 1 time siden: Der var en der skrev til mig, at Trine ikke er hvem som helst, og at jeg dermed havde spist med en der ikke er hvem som helst. Jeg vil jo gerne sole mig i mit talent for at skrive anmeldelser og beretninger, og det føler jeg også at jeg kan her. Men det står vist alle klart, at den udløsende faktor for den store interesse for denne tråd, mere udgøres af det gode selskab jeg havde til denne brunch, mere end mit talent for at skrive en læseværdig anmeldelse. Havde vi været 2 mænd til den brunch, så havde vi ikke oplevet skyggen af den interesse, der er kommet denne tråd til del. Det er tankevækkende at Trine alene har tiltrukket en læserskare, og har afstedkommet en kommentar omfang, der er større end den samlede interesse for mine seneste 3 FKK beretninger, over 8 dage på min seneste tur til Tyskland. Jeg forstår godt at Borende X er ret begejstret for hendes selskab, det er jeg også, sådan for mit vedkommende rent platonisk. Men tænker om Trine skulle nedsætte sig som Geisha efter japansk tradition, at dømme efter interessen for hele denne tråd Venlig hilsen Rejsenetværk For at booste din klikrate på FKK historierne kan du jo indskrive Trine i den lyriske proces. Det hedder vidst kreativ frihed, eller noget Og det er så populært med fake news i disse dage alligevel @Trinetease lyder som en toppen pige. Og nu taler jeg faktisk om det som rører sig udenfor soveværelset. Jeg kender hende ikke. Men bedømt udfra skriverierne kan man kun misunde dig denne oplevelse. Og sikkert også Trine. Jeg tror bestemt også du er et interessant menneske og sidde et par timer over en brunch med. Redigeret 5. September, 2018 af underdog40 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 5. September, 2018 Ha! Måske jeg ligefrem skulle tage en tur på FKK selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 5. September, 2018 Trine, du er velkommen til at besvare denne tråd Hvis vi tager på den en tur sammen, så vælter vi forum på EG, efterfølgende når vi skriver hver sin version af vores fælles tur Ku også være at den mandlige interesse for at deltage lige pludselig ville gå, fra iøjeblikket 0 til 20, 30, 40 stykker Men vi kan godt tage på tur sammen uden at der deltager andre end os, hvis du nemmere kan lokkes så. Gad vide om du ville tage en vagt i sådan en klub, på en tur, eller om du bare ville lure hele stemningen. Aner faktisk ikke om der er FKK klubber, hvor piger kan komme som gæster uden at være på job som GP? Ku også være at du bare mente det i spøg, men tanken er sjov. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. September, 2018 Rejsenetværk skrev, for 15 minutter siden: Trine, du er velkommen til at besvare denne tråd Hvis vi tager på den en tur sammen, så vælter vi forum på EG, efterfølgende når vi skriver hver sin version af vores fælles tur Ku også være at den mandlige interesse for at deltage lige pludselig ville gå, fra iøjeblikket 0 til 20, 30, 40 stykker Men vi kan godt tage på tur sammen uden at der deltager andre end os, hvis du nemmere kan lokkes så. Gad vide om du ville tage en vagt i sådan en klub, på en tur, eller om du bare ville lure hele stemningen. Aner faktisk ikke om der er FKK klubber, hvor piger kan komme som gæster uden at være på job som GP? Ku også være at du bare mente det i spøg, men tanken er sjov. Venlig hilsen Rejsenetværk Nu er der jo ingen træer, der vokser ind i himmelen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 5. September, 2018 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Nu er der jo ingen træer, der vokser ind i himmelen Så sandt så sandt X Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 5. September, 2018 Trinetease skrev, 1 time siden: Ha! Måske jeg ligefrem skulle tage en tur på FKK selv YEAH !! Så vil jeg dællerme med !!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2160 Skrevet 5. September, 2018 Jeg kunne da måske godt være fristet til at deltage i een eller anden brunch ... Jeg er osse meget glad for mad ... M-e-n de steder I nævner i København ser nu ud til at være temmelig High Class ... De har sikkert een eller anden Dress Code ... Og jeg er ikke lige så pokkers go' til at klæ' mig elegant ... og føre mig frem, i det hele taget ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. September, 2018 sneræven skrev, for 18 minutter siden: Jeg kunne da måske godt være fristet til at deltage i een eller anden brunch ... Jeg er osse meget glad for mad ... M-e-n de steder I nævner i København ser nu ud til at være temmelig High Class ... De har sikkert een eller anden Dress Code ... Og jeg er ikke lige så pokkers go' til at klæ' mig elegant ... og føre mig frem, i det hele taget ... Jeg tror, du tager for tungt på det. Jeg kan altså ikke forestille mig, at Netværket mødte op i kjole og hvidt som en anden pingvin, og jeg kan heller ikke forestille mig, at Trine ankom i krinolinekjole med lille koket paraply og Derbyhat på sned 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 5. September, 2018 (edited) Borende X skrev, 1 time siden: Jeg tror, du tager for tungt på det. Jeg kan altså ikke forestille mig, at Netværket mødte op i kjole og hvidt som en anden pingvin, og jeg kan heller ikke forestille mig, at Trine ankom i krinolinekjole med lille koket paraply og Derbyhat på sned Lige præcis Hr X De steder der er nævnt i København, serverer simpelthen brunch, buffet etc i en klasse for sig, i sammenligning med samme, men bare billigere tilbud de fleste andre steder. Men prisen er ikke højere, end at man møder op, lige så afslappet klædt, og man deltager i et lige så afslappet et selskab, som hvis man var mødtes steder hvor prisen er den halve. Det er typisk formiddag/eftermiddag man mødes til de arrangementer, og det er altså før stederne skifter til aftenkortet, og den finere franske kogekunst, hvor der muligvis kan være Dress Code. Hensigten er heller ikke at bevæge os op i et prisleje, hvor flertallet begynder ikke at kunne følge med, herunder jeg selv. Hensigten er at vi i 2 - 3 timer, sammen kan nyde et måltids koncept på et ekstraordinært niveau, i sammenligning med de mere gennemsnitlige tilbud til 1/3 - 1/2 af den pris vi betaler, for at nyde de dyreste tilbud indenfor samme segment. Det for en udgift på 500 kr +/-, og det tror jeg alligevel at flertallet af brugere på Eroguide.dk har råd til. Har man råd til at besøge de dejlige piger, har man nok også råd til en View brunch på 11 etage på Tivoli Hotel til 375 kr Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 5. September, 2018 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sally 343 Skrevet 5. September, 2018 Det lyder møghyggeligt og virkelig lækkert med den brunch der... Jeg vil gerne med næste gang, hvis det ellers passer ind i single-programmet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 6. September, 2018 (edited) Rejsenetværk skrev, for 11 timer siden: Trine, du er velkommen til at besvare denne tråd Hvis vi tager på den en tur sammen, så vælter vi forum på EG, efterfølgende når vi skriver hver sin version af vores fælles tur Ku også være at den mandlige interesse for at deltage lige pludselig ville gå, fra iøjeblikket 0 til 20, 30, 40 stykker Men vi kan godt tage på tur sammen uden at der deltager andre end os, hvis du nemmere kan lokkes så. Gad vide om du ville tage en vagt i sådan en klub, på en tur, eller om du bare ville lure hele stemningen. Aner faktisk ikke om der er FKK klubber, hvor piger kan komme som gæster uden at være på job som GP? Ku også være at du bare mente det i spøg, men tanken er sjov. Venlig hilsen Rejsenetværk Kvinder må gerne komme i FKK klubber. Eller i hvert fald de fleste klubber. På FKK Harmony kommer af og til et par. Kvinden ankommer nøgen og går henover parkeringspladsen til klubben sådan. De tager nogle timer i klubben, hvor de ordner en del af Pigerne på skift. Tager en 2-4 piger med i rummet af gangen Så er @Trinetease også til Piger kan det jo være en mulighed. Den lidt mere kedelige version hvor Trine bare sidder og observerer og nyder wellness faciliteterne er også en mulighed Redigeret 6. September, 2018 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 15. September, 2018 Rejsenetværk skrev, den 5/9/2018 at 19:50: Så sandt så sandt X Venlig hilsen Rejsenetværk Meen der er meget høje træer Så måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg