Guest Aros Skrevet 2. September, 2018 Erfaringer ? https://annoncelight.dk/showad/256361 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 2. September, 2018 Nu vil jeg nødigt afspore din tråd Aros, men har hun ikke vendt CK trussen forkert på det sidste billede hun ser ellers sød ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 2. September, 2018 James B skrev, for 26 minutter siden: Nu vil jeg nødigt afspore din tråd Aros, men har hun ikke vendt CK trussen forkert på det sidste billede hun ser ellers sød ud Jo det har hun da vist, men måske en eller anden har været forbi og pille den af så, for det uorden kan vi da ikke have Eller måske jeg selv skulle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 2. September, 2018 Skriv gerne evt PB når trusssen er vendt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 2. September, 2018 8000 skrev, for 1 time siden: Skriv gerne evt PB når trusssen er vendt. Trussen blev vendt, sød pige, ansigt "almindeligt", krop flot/skøn, cirka 30 år vil jeg tro, priserne ligger et par hundrede over "normalen", behandling ganske udmærket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dadioh 3 Skrevet 19. September, 2018 (edited) Nej kun en smule, rimeligt engelsk. har været på besøg et par gange, fantastisk service, altid smilende og venlig, der er mulighed for bad før og efter, og jeg mener også at hun tager på hjemmebesøg, hun fortalte at hun får en veninde på besøg, kommer vist på fredag. så herfra super Redigeret 1. Oktober, 2018 af Rooster Billede fjernet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. September, 2018 Kunne da godt bruge lidt husmoderafløsning, især hvis det er hende på billedet der kommer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tene 53 Skrevet 19. September, 2018 Jeg har spurgt til 1 time fp, pris 1500 kr. Lige i overkanten for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Franj 117 Skrevet 19. September, 2018 Tene skrev, for 14 minutter siden: Jeg har spurgt til 1 time fp, pris 1500 kr. Lige i overkanten for mig Det må kunne forhandles. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mcfjotte Skrevet 19. September, 2018 paafuglen skrev, for 36 minutter siden: Kunne da godt bruge lidt husmoderafløsning, især hvis det er hende på billedet der kommer. Det var også min tanke hvis hun tager outcalls. Så kunne hun passende støvsuge under min seng, og mens hun bukker sig ned, så...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 21. September, 2018 Hun er vild sød og har en lækker krop, og hun nød min tunges behandling af hendes lille fisse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg