Hop til indhold
Guest Randersand

Hvorfor køber vi (hudsult)?

Recommended Posts

Guest Randersand

Er det for at få sex, eller er det egentligt for at købe en halv/hel times nærvær, opmærksomhed eller "kærlighed"?

Det sidste er nok det der trækker for mig, ellers kunne det nemt klares derhjemme, selvom jeg vil indrømme det er bedre at slippe frustrationerne og lette trykket med en kvinde.

Hudsult? Jo, det lyder nok slet ikke så tosset, som første gang jeg hørte begrebet. Til trods for et parforhold, så optræder dette fravær stadig.

Redigeret af Randersand
Typo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mænds behov for kvindeligt samvær afhænger af mange ting, men når vi kommer dertil, hvor vi vil bruge det, som for de fleste af os er mange penge, på at være sammen med en glædespige, så tror jeg at det typisk skyldes uforløste seksuelle fantasier, behov for nærhed og – især for unge mænd – et både fysisk og psykisk behov for sex. Ofte er der tale om meget stærke behov, og det er årsagen til at mænd er indstillet på at betale så mange penge for sex.

En del af disse behov kan givetvis dækkes med en vis forløsning hos en glædespige, også det elementære behov for berøring, men personligt vil jeg fraråde mænd, der søger ømhed eller som er ensomme at bruge deres penge på glædespiger.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Randersand

Fint skrevet Finn, men jeg tror stadig det er en del fra den sidste gruppe, der ensomme og savner intimitet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig.

Men en anden factor er magt. Jeg får sex mange steder, men å kunne ha sex slik jeg vil er meget vigtigt her.

Samt at jeg får vill sex, noget som mange piger er for bange for. De slipper sig ik løs...

Håber min dansk/norsk er forståelig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Det ene udelukker vel ikke det andet ?

Det kan jo sagtens være en kombi af et behov for intimitet og nærvær og liderlighed og fantasier.

Det er vel som at spise på restaurant... Man kan sagtens lave maden hjemme og gå mæt i seng - men af og til er det rart, at en anden står for menuen og tryller med en helt anden tilgang, nogle gange bare en burger, andre gange en 5 retters menu med tilpasset vin. Og andre gange vil man bare gerne have mad, som minder om... 

Sådan er sex med fast partner og sex med GPer vel ? Forskellige behov med forskellige løsninger ? <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Olebobby
Randersand skrev, for 8 timer siden:

Er det for at få sex, eller er det egentligt for at købe en halv/hel times nærvær, opmærksomhed eller "kærlighed"?

Tjek de faste skribenters anmeldelser herinde, så har du en mulig forklaring. Det er ikke muligheden for at fyre kanonen af de er efter-  det er ofte en GFE (girl friend experience)  de efterlyser og som de er villige til at betale meget for. En virkelig guldgrubbe for nogle hvis de kan få nogle stakler til at føle sig værdsat en eller to gange om ugen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg elsker at kigge på en nøgen kvinde. Gerne mange forskellige kvinder og forskellige typer. Elsker at beundre dette smukke kunstværk. Nå ja, kigger da også med hænderne. Elsker at rører ved hende imens øjnene følger med og nyder synet. Blidt mærke hendes former hendes hud mærke de sensible steder hvor der kommer "myrepatter" frem strejfe hendes bryster hendes fisse hendes anus. ja generelt over det hele. Hvis hun har langt hår og ikke sætter det i elastik nyde synet når håret hviler ned over brysterne. Ja det synes jeg er fedt og kan godt bruge noget tid på det.

Men selve sexen.. fisseslik, blowjob og knald er også meget vigtig bagefter. Både er det dejligt i nuet og noget man tænker tilbage på dagene efter sammen med det visionelle indtryk. Men ligeså vigtig fordi hvis jeg ikke får regelmæssig sex bliver jeg mentalt ustabil. Og her hjælper højre hånd egentlig kun ganske lidt...

Desuden giver købesex en unik mulighed for at prøve nogle fantasier som jeg ellers ikke har så let ved at prøve. SM flere piger med i sengen (kan varmt anbefale at blive serviceret af 3 skønheder) sorte kys til mig osv.

Jeg har ikke det store behov for den tætte intimitet. Ligge tæt og kysse osv. Nå ja gør Kvinden det af sig selv så tager jeg da det med og nyder det da også. Men det er nu på hendes opfordring så.. ikke så vigtig for mig, ikke derfor at købesex bliver benyttet.

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
Olebobby skrev, for 7 timer siden:

Tjek de faste skribenters anmeldelser herinde, så har du en mulig forklaring. Det er ikke muligheden for at fyre kanonen af de er efter-  det er ofte en GFE (girl friend experience)  de efterlyser og som de er villige til at betale meget for. En virkelig guldgrubbe for nogle hvis de kan få nogle stakler til at føle sig værdsat en eller to gange om ugen.

Man kan vel ud af den smøre udelede at du ikke køber GFE. Jeg gør, men føler mig faktisk ikke som en stakkel, hverken i denne sammenhæng eller generelt. :rolleyes: 

Mere interessant for TS vill være at vide hvorfor du køber? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort

Og for lige at udpensle det, så køber jeg faktisk både for sex, intimitet og nærvær. Ikke bare for at få lettet trykket for "dann haben wir andere methoden" som er meget hurtigere, og koster nada. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Randersand
LastResort skrev, for 32 minutter siden:

Og for lige at udpensle det, så køber jeg faktisk både for sex, intimitet og nærvær. Ikke bare for at få lettet trykket for "dann haben wir andere methoden" som er meget hurtigere, og koster nada. :) 

Jeg er med dig hele vejen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randersand skrev, for 12 timer siden:

Fint skrevet Finn, men jeg tror stadig det er en del fra den sidste gruppe, der ensomme og savner intimitet

Det er jeg ikke uenig i. Jeg vil bare fraråde det. Der findes måske nogle få, meget få og og typisk modne glædespiger, der er i stand til at levere noget, som kan betragtes som ømhed og ægte intimitet, men som regel vil disse mænd blive skuffet, og et hyppigt brug af glædespiger vil fastholde dem i den sociale situation og gøre det vanskeligere for dem at få det normale forhold, som de i virkeligheden savner, simpelthen fordi de bliver "kræsne" og fx fokuserer på udseende og seksuel tiltrækning, som jo i virkeligheden slet ikke er det, som denne gruppe mangler mest. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
Finn1101 skrev, for 16 minutter siden:

men som regel vil disse mænd blive skuffet

Pis, er der ligefrem en regel der siger det? Bommer. :rolleyes::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randersand skrev, for 22 timer siden:

er det egentligt for at købe en halv/hel times nærvær, opmærksomhed eller "kærlighed"?

Det sidste er nok det der trækker for mig, ellers kunne det nemt klares derhjemme

Jep .. sådan har jeg det også.

Jeg er glad for oplægget, jeg har set at der er nogle stykker af os der har det på den måde, og der er en del i den forbindelse jeg godt ville snakke om - osse med pigerne ..
Pigerne som kæle-kramme-partnere ...
Men de emner drukner lidt i de mere bastante seksuelle emner så som våde blowjobs og klask i bagdelen og denslax ... ;)
Jeg synes flere af de piger, jeg har besøgt, er rigtig gode til at være kærlige og nærværende ... tænkte det ville være grænseoverskridende for dem, men sådan virker det nu ikke ...

Finn1101 skrev, for 4 timer siden:

Der findes måske nogle få, meget få og og typisk modne glædespiger, der er i stand til at levere noget, som kan betragtes som ømhed og ægte intimitet, men som regel vil disse mænd blive skuffet, og et hyppigt brug af glædespiger vil fastholde dem i den sociale situation og gøre det vanskeligere for dem at få det normale forhold, som de i virkeligheden savner, simpelthen fordi de bliver "kræsne" og fx fokuserer på udseende og seksuel tiltrækning, som jo i virkeligheden slet ikke er det, som denne gruppe mangler mest. 

Njah .. det er mere kompliceret end som så, synes jeg ...
Som 'langtids-kæresteløs' kan problemet omvendt være, at man ikke har det store behov for parforhold, fordi de fleste af de sociale behov, man har, er godt dækket af venner og familie.
Så det er ikke ensomhed, der er problemet.

Men derfor mangler man stadig den fysiske kontakt .. og der er vi lidt mindre attraktive mænd lidt på 'herrens mark'
Sammenlignet med f. eks. single kvinder, der er meget mere fysiske og intime i deres omgang med hinanden (og derfor helt naturligt ikke har brug for en mand, eller i hvert fald stiller meget store krav til en partner)

Jeg synes ikke helt det er sådan at man - som @Finn1101 skriver - at man 'i virkeligheden savner et normalt forhold' ...  og netop det gør situationen pokkers kompliceret ...
Jeg er lidt enig i dét med kræsenheden ... blandt andet derfor ventede jeg meget længe med at besøge en GP ... og så er det også det med hele det moralske aspekt ...

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 2 timer siden:

Jep .. sådan har jeg det også.

Jeg er glad for oplægget, jeg har set at der er nogle stykker af os der har det på den måde, og der er en del i den forbindelse jeg godt ville snakke om - osse med pigerne ..
Pigerne som kæle-kramme-partnere ...
Men de emner drukner lidt i de mere bastante seksuelle emner så som våde blowjobs og klask i bagdelen og denslax ... ;)
Jeg synes flere af de piger, jeg har besøgt, er rigtig gode til at være kærlige og nærværende ... tænkte det ville være grænseoverskridende for dem, men sådan virker det nu ikke ...

Njah .. det er mere kompliceret end som så, synes jeg ...
Som 'langtids-kæresteløs' kan problemet omvendt være, at man ikke har det store behov for parforhold, fordi de fleste af de sociale behov, man har, er godt dækket af venner og familie.
Så det er ikke ensomhed, der er problemet.

Men derfor mangler man stadig den fysiske kontakt .. og der er vi lidt mindre attraktive mænd lidt på 'herrens mark'
Sammenlignet med f. eks. single kvinder, der er meget mere fysiske og intime i deres omgang med hinanden (og derfor helt naturligt ikke har brug for en mand, eller i hvert fald stiller meget store krav til en partner)

Jeg synes ikke helt det er sådan at man - som @Finn1101 skriver - at man 'i virkeligheden savner et normalt forhold' ...  og netop det gør situationen pokkers kompliceret ...
Jeg er lidt enig i dét med kræsenheden ... blandt andet derfor ventede jeg meget længe med at besøge en GP ... og så er det også det med hele det moralske aspekt ...

@sneræven

Nej, og enig. Man behøver ikke at savne et forhold, hvis sociale relationer og kontakt er dækket i tilstrækkeligt omfang på anden måde, men mit svar var også med tanke om det oprindelige skriv om ensomhed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
LastResort skrev, for 7 timer siden:

Pis, er der ligefrem en regel der siger det? Bommer. :rolleyes::D

For denne gruppe, som jeg her taler om, er svaret ja - men det er ikke det samme som at oplevelsen, i de 10, 19 eller 47 minutter som den har varet, ikke har været god.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
Finn1101 skrev, for 4 timer siden:

For denne gruppe, som jeg her taler om, er svaret ja - men det er ikke det samme som at oplevelsen, i de 10, 19 eller 47 minutter som den har varet, ikke har været god.

Tilhører du selv denne gruppe siden du kan udtale dig så skråsikker?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randersand skrev, den ‎05‎-‎09‎-‎2018 at 00:20:

Alle ved jo forhåbentlig godt at man ikke kan købe kærlighed.  Man kan købe sex, krydret med lidt smaltalk og god latter, that it.    Det er i hvert fald trist, hvis det skulle vise sig, at en stor gruppe primært køber sex pga af manglende kærlighed, manglende opmærksomhed, ensomhed m.v. 

Hvis det er tilfældet burde man nok tage nogle helt andre tiltag omkring det liv man lever.  Selvfølgelig kan man efter et skønt besøg føle at det har lidt indflydelse på ovennævnte behov, men det er jo som at tisse i bukserne.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
LastResort skrev, for 9 timer siden:

Tilhører du selv denne gruppe siden du kan udtale dig så skråsikker?

Nej, men jeg synes at det er indlysende - hvis man har erfaring med, hvad dét er vi køber, og hvordan oplevelsen generelt er - og netop hvis man er i denne sårbare situation, er jeg ikke sikker på at man tydeligt forstår dette, desværre.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
Finn1101 skrev, for 50 minutter siden:

Nej, men jeg synes at det er indlysende - hvis man har erfaring med, hvad dét er vi køber, og hvordan oplevelsen generelt er - og netop hvis man er i denne sårbare situation, er jeg ikke sikker på at man tydeligt forstår dette, desværre.  

Ok, jeg troede det var en regel. Nu er det "bare" noget du synes er indlysende. Men da jeg jo må være ramt, så forstår jeg det ikke. Ok, got it. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
LastResort skrev, for 21 timer siden:

Ok, jeg troede det var en regel. Nu er det "bare" noget du synes er indlysende. Men da jeg jo må være ramt, så forstår jeg det ikke. Ok, got it. :D

@LastResort

Jeg har ingen idé om hvorfor du benytter glædespiger. Når jeg skriver noget på dette forum, så er det ud fra min personlige opfattelse og generelle betragtninger. 

Når vi taler om ensomme eller mænd, der søger ømhed, så er det altså min opfattelse, at det som regel vil være en dårlig idé, fordi dette behov naturligvis meget sjældent kan opfyldes, og at mange derfor vil blive skuffede. Det er ikke det samme som at man umiddelbart føler sig skuffet, man kan da sikkert nemt som ensomt eller kærlighedssøgende menneske have en god oplevelse hos en glædespige, men det ændrer ikke på at jeg generelt mener at disse grupper skal tænke sig om, og at et besøg hos en glædespige hverken er et venskab eller har noget at gøre med kærlighed. Jeg formoder, at vi er enige om dette?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
Finn1101 skrev, for 23 minutter siden:

at et besøg hos en glædespige hverken er et venskab eller har noget at gøre med kærlighed. Jeg formoder, at vi er enige om dette?

Lige præcis det ovenfor citerede er vi helt enige om.

At den enkelte ensomme og/eller intimitets-søgende gæst per din opfundne regel skulle blive skuffet er vi ikke enige om. Det kan bestemt godt være at han bliver det, men så er det fordi han ikke har gjort sig klart hvad han er ved at købe. Har han til gengæld tænkt tanken til ende og går ind i det med åbne øjne, så bliver han altså ikke skuffet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 3 timer siden:

@Finn1101  Hvad forstår du ved "Kærlighed"?

(.. skal nok uddybe, hvorfor jeg spørger, hvis du svarer .. :) )

Når jeg i denne tråd har brugt ordet kærlighed, så mener jeg den fortrolig og ømhed, der er mellem to mennesker, som holder af hinanden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 7 timer siden:

Når jeg i denne tråd har brugt ordet kærlighed, så mener jeg den fortrolig og ømhed, der er mellem to mennesker, som holder af hinanden. 

Jeg tror det handler om, at (f. eks.) jeg selv, og måske også andre, opfatter kærlighed, fortrolighed, ømhed og at holde af, som noget meget mere generelt.

For eksempel, professionel venlighed.
I mit job, er dét en vigtig del - at mennesker føler sig godt tilpas.
Kommer jeg hjem en dag hvor man føler folk har haft det godt, god stemning, og man er nået fremad i en positiv ånd, så føler jeg mig mere frisk efter arbejdet, end da jeg tog afsted.
Jeg tror ikke det er muligt, uden at nogle af de følelser du beskriver, er i sving ...

Det, der er interessant, er at jeg skrev lidt med en GP for et par måneder siden, før et besøg.
Hun beskrev ordret det samme, om hendes oplevelse, efter en dag med gode / søde kunder.
Også, at omsorg og ømhed for hende var en væsentlig del.
Da jeg besøgte hende, var det også min oplevelse af hende - også, at hun var meget til stede som sig selv, en personlighed der brænder igennem ...

Så flere af pigerne er ikke fremmede over for at det også kan handle om - som @Randersand skriver:

Randersand skrev, den 5/9/2018 at 00:20:

en halv/hel times nærvær, opmærksomhed eller "kærlighed"?

Der er eet eller andet i det jeg synes er vigtigt at få lidt greb om.
At jo, nogle gange er der ømhed, nærvær og opmærksomhed i mødet ... jeg har oplevet det med mindst tre piger ...
Og det er helt OK, det behøver ikke være problematisk, selv om man selvfølgelig skal være opmærksom.

Man kan ikke købe kærlighed, men penge udelukker ikke sympati ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt glædes piger for det fysiske nærvær, og også det sociale som kan ligge i sådan et besøg. Sådan har det været helt fra starten af, og var en af grundende til at jeg startede med at besøge glædes piger. Kys, kram, nusseri, gensynsglæde og en snak om hvad der er sket siden sidst, er ordene som vægter mest når jeg skal besøge en glædes pige. Den slags opnås selvfølgelig bedst, ved faste besøg hos en eller flere piger, og jeg synes faktisk at det har fungeret fint :) selve den frække leg kommer faktisk i sekundær prioritet... men selvfølgelig vel vidende at det er en del, af det at besøge en glædes pige. Jeg kunne heller ikke finde på at besøge en glædes pige, og vi var fuldt påklædt under hele besøget :D 

Man skal selvfølgelig være vidende om at det er et glædes pige besøg, og ikke et "har vi mon kemi sammen, til at blive kærester ?" besøg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...