Guest Ralle Skrevet 5. September, 2018 Damn jeg gå med en smile hel dag efter hygge mig i nat i århus sam med mizzanja i det fuck hun kan gag på en pik helt ned til rod. helt kladt prøve på hin igen nå løn kom ind. bare det stå og kigge ned i hins øjen men min pik langt ned i hals på hin og så give det smill at man kan lige det . hun er kom ind på min top 3 tøs og være sam med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnja 319 Skrevet 5. September, 2018 Tusind tak søde, altid en fræk fornøjelse at ses med dig ;) vi ses snart igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 5. September, 2018 så lidt frækkert det blive godt og se dig igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest keep it simpel Skrevet 5. September, 2018 Ralle skrev, for 3 timer siden: Damn jeg gå med en smile hel dag efter hygge mig i nat i århus sam med mizzanja i det fuck hun kan gag på en pik helt ned til rod. helt kladt prøve på hin igen nå løn kom ind. bare det stå og kigge ned i hins øjen men min pik langt ned i hals på hin og så give det smill at man kan lige det . hun er kom ind på min top 3 tøs og være sam med Synes godt nok at teksten raller heller vildt..som om du har gokket den af hen over tasteturet... men ja profilnavnet siger jo det hele :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 5. September, 2018 (edited) Nu er det jo ikke alle der er litterære virtuoser, men derfor forstår jeg udemærket hvad Ralle skriver. Redigeret 5. September, 2018 af AalborgLook 7 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bamse22 Skrevet 6. September, 2018 AalborgLook skrev, for 22 timer siden: Nu er det jo ikke alle der er litterære virtuoser, men derfor forstår jeg udemærket hvad Ralle skriver. Også jeg, det er ikke alle der er lige gode til at stave ( måske ordblind, og det kan man `´ skutte´` gøre for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 6. September, 2018 keep it simpel skrev, den 5/9/2018 at 19:55: Synes godt nok at teksten raller heller vildt..som om du har gokket den af hen over tasteturet... men ja profilnavnet siger jo det hele Nu vis jeg ikke at jeg var op i dansk på 3g? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diego 13 Skrevet 12. September, 2018 MizzAnja skrev, den 5/9/2018 at 17:01: Tusind tak søde, altid en fræk fornøjelse at ses med dig vi ses snart igen Hvor kører du ud fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnja 319 Skrevet 12. September, 2018 Diego skrev, for 4 minutter siden: Hvor kører du ud fra? Har sendt en besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyder 17 Skrevet 12. September, 2018 MizzAnja skrev, for 1 time siden: Har sendt en besked Hvor træffes du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 13. September, 2018 keep it simpel skrev, den 5/9/2018 at 12:55: Synes godt nok at teksten raller heller vildt..som om du har gokket den af hen over tasteturet... men ja profilnavnet siger jo det hele Keep it simpEL..... Jo jo, profilnavnet siger det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnja 319 Skrevet 13. September, 2018 Nyder skrev, for 5 timer siden: Hvor træffes du Jeg kører i nord- og midtjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 13. September, 2018 Montgomery skrev, 1 time siden: Link? https://annoncelight.dk/showad/257406 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vandmanden1 1 Skrevet 16. September, 2018 Hvor kan jeg møde denne dejlige pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 16. September, 2018 vandmanden1 skrev, for 28 minutter siden: Hvor kan jeg møde denne dejlige pige? Se link ovenover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 21. September, 2018 (edited) hmmm not much Redigeret 21. September, 2018 af Ralle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 21. September, 2018 vandmanden1 skrev, den 16/9/2018 at 08:55: Hvor kan jeg møde denne dejlige pige? det jysk for mest men nogle gange ta hun over på ø Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 25. September, 2018 MizzAnja skrev, den 13/9/2018 at 05:23: Jeg kører i nord- og midtjylland Har du også et sted man kan besøge dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnja 319 Skrevet 25. September, 2018 Buttman76 skrev, for 2 timer siden: Har du også et sted man kan besøge dig? Yderst sjældent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diego 13 Skrevet 25. September, 2018 MizzAnja skrev, for 5 timer siden: Yderst sjældent Din dejlige røv skulle være i min seng 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diego 13 Skrevet 25. September, 2018 MizzAnja skrev, for 6 timer siden: Yderst sjældent Kører du mest om natten , smukke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnja 319 Skrevet 26. September, 2018 Diego skrev, for 10 timer siden: Kører du mest om natten , smukke Kører så længe jeg er vågen ;) frist mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diego 13 Skrevet 26. September, 2018 MizzAnja skrev, for 50 minutter siden: Kører så længe jeg er vågen frist mig Min pik mangler et godt blow med slug og min tunge en dejlig fisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diego 13 Skrevet 22. November, 2018 MizzAnja skrev, den 26/9/2018 at 03:14: Kører så længe jeg er vågen frist mig Kører du ikke mere , smukke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg