Mayer28 82 Skrevet 5. September, 2018 Hej alle, Besøger i piger i jeres nærområde, og hvad gør i hvis i støder på nogen af dem? Jeg har konsekvent afholdt mig fra at besøge nogen der bor indenfor 150 km af hvor jeg er, da jeg ikke vil løbe en risiko med at støde ind i en pige jeg har været forbi mens jeg er ude med en bedre halvdel eller lign. Hvad gør i andre? Og er i nogensinde bekymret for risikoen for afpresning osv..? Jeg tænker primært på udenlandske piger, da jeg tænker en dansker gerne vil forblive anonym. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BM29 Skrevet 5. September, 2018 (edited) 150 km ??? Det tager jo 2 timer hver vej ? Tror sku´du er paranoid, for i mine snart 40 år i branchen er jeg aldrig blevet konfronteret privat af nogen af de mange piger jeg har besøgt, og de fleste besøg er sket inden for en radius af 10 km !!! Jeg har formentlig +1000 besøg bag mig, og har aldrig haft problemer , og har aldrig mødt nogen af de piger jeg har besøgt ude i den virkelige verden . Redigeret 5. September, 2018 af BM29 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 5. September, 2018 Jeg har skam mødt piger i mit nærområde, og det har jeg ikke noget problem med. Hvad jeg gør? Jeg giver hende da et knus . Andet ville virke lidt kunstigt. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Qwas 133 Skrevet 5. September, 2018 Slap af... ingen grund til at være paranoid. :-) 150 km...lyder vanvittigt, jeg kunne forstå, hvis det var 150 meter :-) Afpresning.. det tror jeg ikke, du skal regne med - med mindre du er “A-kendis”... :-) Har kun én gang spottet en besøgt GP på gaden (Amazing Kimberly ved Rådhuspladsen). Det var kun sjovt :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 5. September, 2018 (edited) Jeg vil også tro min grænse er 150 meter Husk på at pigerne også ønsker anonymitet, og hvad vil der egentligt ske hvis en pige hilste på dig mens du handlede i byen med din familie. Du kan vel bare sige det er een fra dit arbejde, kursus eller lignende. Men sagen er st familien formentligt slet ikke vil spørge. Det betyder mere for mig hvor stor risikoen et for at møde nogen jeg kender på vej ind eller ud af bordellet, eller endnu værre hvis en af mine børns venner ser mig. Det vil virkelig kunne give anledning til sladder og uheldige situationer for mine børn. Så altså jeg holder mig fra steder nær mine børns skoler. Redigeret 5. September, 2018 af Jogge 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 5. September, 2018 Det jeg er nervøs for i forhold til nærområdet, er diskressionen ved selve stedet. Pigerne kommer jo ofte ikke selv fra området (ved ikke med København, men i det sydjyske rejser pigerne selv til stedet). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 5. September, 2018 Det afhænger nok i høj grad af hvor stor en by der er tale. Jo mindre bysamfund, jo.større distance. Men 2 timer i bilen synes at minimere risikoen for at møde svigerfar eller naboen. Til gengæld kan det jo være naboens datter, der passer butikken. Så er man jo ligevidt. Mh. Klodshans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 5. September, 2018 JayMay skrev, 1 time siden: Hej alle, Besøger i piger i jeres nærområde, og hvad gør i hvis i støder på nogen af dem? Jeg har konsekvent afholdt mig fra at besøge nogen der bor indenfor 150 km af hvor jeg er, da jeg ikke vil løbe en risiko med at støde ind i en pige jeg har været forbi mens jeg er ude med en bedre halvdel eller lign. Hvad gør i andre? Og er i nogensinde bekymret for risikoen for afpresning osv..? Jeg tænker primært på udenlandske piger, da jeg tænker en dansker gerne vil forblive anonym. klodshans1972 skrev, for 43 minutter siden: Til gengæld kan det jo være naboens datter, der passer butikken. Så er man jo ligevidt. Jeg forstår heller ikke dine tanker. Hvad nu hvis en pige fra dit nærområde tænker det samme og rejser langt hjemmefra for at være GP? Du kunne evt sikre dig at pigen potentielt ikke kan være en du kender, når bestiller tid. Fx at fortælle hende at yderste diskretion er absolut første prioritet! Samtidig giver du hende din alder og by du er fra, og samtidig spørger til samme detaljer hos hende. Vil hun ikke svare, må du så vurdere om du vil tage chancen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 5. September, 2018 Jeg har besøgt masser af piger i mit nærområde - og har aldrig haft bøvl med afpresning eller lign. Jeg tænker de fleste i denne her branche har en indforstået diskretion der går begge veje. Men man kan da være uheldig men ikke noget der ud fra min erfaring er noget man skal frygte. Jeg har oplevet en enkelt gang at rende ind i pige som jeg havde haft et enkelt lækkert møde med i hendes private studiebolig. En dag står jeg i Matas med min bedre halvdel og så står hun sgu der og ekspedierer os. Kun lummert smil og et øjekast mellem os - ellers var hun helt cool. Vi havde dog også snakket om inden vi mødtes - hvad nu hvis vi render på hinanden et sted i byen - og vi var begge indforstået med at det bare skulle være vores hemmelighed. Og sådan blev det. -lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 5. September, 2018 @lurik : Vihavde dog også snakket om inden vi mødtes - hvad nu hvis vi render på hinanden et sted i byen Laver du altid den slags aftaler med dem du besøger? Jeg har oplevet at støde ind i en gp, velnok en 5-6 gange og det har heldigvis været uproblematisk, men nok lidt besynderligt i et af disse tilfælde på grund af hendes reaktion. Hun gik på gaden med en veninde og da hun så mig, var det som om hun var ved at dø af grin samtidig med at hun pludrede løs med veninden og konstant vendte sig om for at tjekke mig. Har besøgt mange piger i mit nærområde. I to tilfælde nærmest i nabobygningen, den ene var polsk og den anden en grønlænder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 5. September, 2018 @Hedonis Nej det gør jeg ikke det var faktisk hende der spurgte mig. Hun var ikke en GP i den forstand, men en ung studine(over 18) som udforskede sin sexualitet, det startede med at hun sendte mig nogle frække billeder og så udviklede det sig til et uforpligtende møde, da hun godt kunne tænke sig at være sammen med en der var noget ældre end hende selv. Så man kunne vel kalde det et enkeltstående a la SD møde. -lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 5. September, 2018 Spændende @lurik. Nu er jeg nysgerrig efter en god historie. Hvordan fandt i sammen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 5. September, 2018 @Hedonis Nu afsporer jeg jo tråden Men bær over med det. Det er vel en 3-4 år siden, jeg søgte på AL og tastede mit bynavn som søgeord og spolede igennem annoncerne, så kom jeg til en overskrift a la 'Ung studine søger lommepenge' Så jeg tog kontakt til hende og begyndte at skrive lidt frem og tilbage, og hun ville så gerne vise sig selv på billeder mod lidt betaling. Normalt ville jeg overhovedet ikke begive mig ud i at betale for billeder, men der var bare noget ved hende i den måde vi skrev sammen på som var spændende og vakte min interesse, og så ville hun kun have 10,- pr billede, så tænkte til sidst pyt og smed en 50'er efter hendes mobile pay.... og kort tid efter kom der nogle ret lækre billeder retur, hvor hun i ren amatør stil indtog nogle positioner og tog nogle selfies uden tøj på.... og hun havde en dejlig krop, et par pæne bryster og så gik snakken om det. Det tændte hende åbenbart at vise sig, og høre mig fortælle hende hvor dejlig jeg syntes billederne var, så snakken gik, og købte nok 2-3 gange mere a la 50,- og blev ikke skuffet.... Så på et tidspunkt skrev hun til mig at hun godt kunne tænke sig at være sammen med en ældre fyr og om jeg kendte nogen der kunne tænke sig det..... Blev lidt paff, jeg var i starten af 40'erne, og hvem kunne ikke tænke sig at være sammen med en dejlig "uskyldig" 19 årig blondine pige. Jeg fik skrevet at jeg var frisk på at møde hende. Så døde kontakten lidt, som om hun havde fortrudt.... efter noget tid skrev jeg til hende om hun havde fortrudt, så var det self ok for mig, men så svarede hun at hun havde haft travlt med eksmanen men hun gerne ville mødes med dig 2 dage efter. Så vi fik aftalt tidspunkt på dagen, og jeg fik hendes adresse, som var lige i nærheden. Jeg mødte op, ringede på til opgangen hvor hun boede, blev lukket ind og kom ind på hendes værelse, uden at gå alt for meget i detaljer om selve agten, så startede vi med at kysse lidt, samtidig med vi begyndte at klæde hinanden af, op på sengen og så havde vi en dejlig omgang sex over et par timer, hvor vi skiftevis bollede, suttede osv. og lå og snakkede og hyggede - tiden stod stille og jeg var en und knejt igen...... Efter stoppede kontakten, det respekterede jeg naturligvis og har ikke hørt noget til hende siden, andet end det enkelte møde i Matas. Unskyld afsporing af tråden, nu tilbage til virkeligheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lfl 251 Skrevet 6. September, 2018 JayMay skrev, for 9 timer siden: Hej alle, Besøger i piger i jeres nærområde, og hvad gør i hvis i støder på nogen af dem? Jeg har konsekvent afholdt mig fra at besøge nogen der bor indenfor 150 km af hvor jeg er, da jeg ikke vil løbe en risiko med at støde ind i en pige jeg har været forbi mens jeg er ude med en bedre halvdel eller lign. Hvad gør i andre? Og er i nogensinde bekymret for risikoen for afpresning osv..? Jeg tænker primært på udenlandske piger, da jeg tænker en dansker gerne vil forblive anonym. Mange piger kører langt for at arbejde, netop for ikke at blive genkendt i nærområdet. Tænk hvis man nu selv kørte langt, og så pludselig står overfor en man genkender 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 6. September, 2018 (edited) JayMay skrev, for 11 timer siden: Hej alle, Besøger i piger i jeres nærområde, og hvad gør i hvis i støder på nogen af dem? Jeg har konsekvent afholdt mig fra at besøge nogen der bor indenfor 150 km af hvor jeg er, da jeg ikke vil løbe en risiko med at støde ind i en pige jeg har været forbi mens jeg er ude med en bedre halvdel eller lign. Hvad gør i andre? Og er i nogensinde bekymret for risikoen for afpresning osv..? Jeg tænker primært på udenlandske piger, da jeg tænker en dansker gerne vil forblive anonym. 150 km er godt nok en stor sikkerhedsmargen Altså; hvis der var et bordel henne om hjørnet ift. hvor jeg bor, så ville jeg nok ikke benytte det. Men i samme by er helt OK, og det har jeg gjort tit. Jeg kan godt tilslutte mig de 150 meter, som et par stykker ovenfor nævner. "Og er i nogensinde bekymret for risikoen for afpresning osv..? " Næh, hvem skulle afpresse en? Jeg tror såmænd omverdenen er ret ligeglad med hvad en helt almindelig Hr. Jensen foretager sig, så længe det i øvrigt ikke er ulovligt. "Jeg tænker primært på udenlandske piger, da jeg tænker en dansker gerne vil forblive anonym. " Har besøgt mange thai, og også enkelte andre udenlandske piger. Det har aldrig været et problem, og hvorfor skulle de også bruge deres sparsomme tid i Danmark på afpresning, der både er ulovligt og skaber tonsvis af dårlig omtale (dvs. færre kunder). Redigeret 6. September, 2018 af Thai-fan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 6. September, 2018 Hmm de af os der er old boys i den her genre, kan huske legendariske Linda på Rødovrevej, hende mødte jeg til en privatvfest som noget perifær familie holdt og hun var en nær ven til den del af familien, jeg havde på det tidspunkt besøgt hende ti/tolv gange og fortsatte, vi smilede og hilst pænt på hinanden og det var det. Ved de efterfølgende besøg var der en god stemning. Suk bare hun stadig var aktiv i business Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 6. September, 2018 JayMay skrev, for 15 timer siden: Hej alle, Besøger i piger i jeres nærområde, og hvad gør i hvis i støder på nogen af dem? Jeg har konsekvent afholdt mig fra at besøge nogen der bor indenfor 150 km af hvor jeg er, da jeg ikke vil løbe en risiko med at støde ind i en pige jeg har været forbi mens jeg er ude med en bedre halvdel eller lign. Hvad gør i andre? Og er i nogensinde bekymret for risikoen for afpresning osv..? Jeg tænker primært på udenlandske piger, da jeg tænker en dansker gerne vil forblive anonym. Når jeg har en aftale med hende den rigtig søde, så klikker der 600 km på tælleren. Men det er nu ikke fordi jeg har paranoia over at støde ind i hende på gaden - det er fordi jeg ved det er godt når jeg er der. Glem alt om afpresning og andet skrammel. De er jo ikke høge der bare sidder og venter på at der kommer en lille mus løbende over marken. Slap af og nyd det/dem i stedet..........du går vel heller ikke helt inde langs husmurene, af frygt for at der dratter et klaver ned oppe fra 4. vel? Skulle du møde en pige på gaden som du har besøgt, så behøver du heller ikke løbe skrigende den anden vej. Hun har nøjagtig lige så stor interesse i diskretion som du har. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 6. September, 2018 JayMay skrev, for 21 timer siden: Hej alle, Besøger i piger i jeres nærområde, og hvad gør i hvis i støder på nogen af dem? Jeg har konsekvent afholdt mig fra at besøge nogen der bor indenfor 150 km af hvor jeg er, da jeg ikke vil løbe en risiko med at støde ind i en pige jeg har været forbi mens jeg er ude med en bedre halvdel eller lign. Hvad gør i andre? Og er i nogensinde bekymret for risikoen for afpresning osv..? Jeg tænker primært på udenlandske piger, da jeg tænker en dansker gerne vil forblive anonym. Jeg gætter på/tror, at der er mange GPere, der tager væk fra deres hjemegn for, at udøve deres erhverv. Så når du tager væk for at besøge en GP, så tror Jeg, at der er ligeså stor sandsynlighed for at hun bor tæt på dig sammenlignet med, hvis du besøgte en GP i lokal pmrådet. Men igen vil en GP være ligeså interesseret i diskretion som dig. Så hvis i skulle møde hinanden, så "kender" i ikke hinanden. Vh V. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 6. September, 2018 Den sørgelige sandhed: Der er altid en risiko, hvor lille den end er, for at din bedre halvdel finder ud af hvad du laver. Det er kun et spørgsmål om tilstrækkeligt med sort uheld. Og alt hvad du kan gøre er at minimere risikoen efter bedste evne. Med det i tanke, så tror jeg nærmest jeg ville føle at risikoen blev større ved at bevæge mig 150 km væk hjemmefra. Hvis du ved djævlens tilfælde bliver set af en fælles bekendt til konen og dig, så kan du være stensikker på der, helt uden bagtanker, bliver spurgt næste gang I alle 3 er sammen: Jeg så dig forresten i Nørre Væmmelse sidste torsdag, hvad lavede du dog der? Hvis man er ornli' paranoid (og det lyder det lidt som om du er), så husk også at din færden i dag bliver registreret og gemt så den kan findes frem: Nummerpladegenkendelse, positionslogning af din mobil, efterhånden også ansigtsgenkendelse. Igen, med tilstrækkeligt uheld, så sker der noget i nærheden af hvor du er som er så alvorligt (f. eks. stenkast fra motorvejsbro) at politiet opsøger og udspørger alle som var i nærheden på tidspunktet. Tænk også: Trafikuheld du selv er involveret i. Eller bilen bryder sammen 100 km hjemmefra; der skal lige findes en god forklaring Tager du toget i stedet for bilen så mangedobler du risikoen for at møde nogen du (og konen) kender. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 7. September, 2018 Det ik vanskeligt i min optik. Møder af og til gæster og for mit vedkommende så har jeg det sådan, at jeg privat når jeg har fri og lader som absolut intet. Har endda siddet skrå overfor en sød gæst på restaurant og var mig selv og intet andet. Efterflg talte jeg med gæsten der syntes det var top proff min måde at forholde sig. Der er for mig respekt mellem privat liv og det frække univers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 8. September, 2018 Er fuldstændig enig med, Camilla. Diskretion er en æressag. Et tilfældigt møde i det offentlige rum med en kunde vil blot generere et smil og måske et glimt i øjet, men ellers er det da ens pligt som GP at forholde sig helt neutralt. Jeg bor heldigvis i Aarhus og det er så tilpas en stor by, at risikoen/chancen for at støde ind i en 'bekendt' er minimal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 8. September, 2018 slip skrev, den 6/9/2018 at 22:36: Den sørgelige sandhed: Der er altid en risiko, hvor lille den end er, for at din bedre halvdel finder ud af hvad du laver. Det er kun et spørgsmål om tilstrækkeligt med sort uheld. Og alt hvad du kan gøre er at minimere risikoen efter bedste evne. Med det i tanke, så tror jeg nærmest jeg ville føle at risikoen blev større ved at bevæge mig 150 km væk hjemmefra. Hvis du ved djævlens tilfælde bliver set af en fælles bekendt til konen og dig, så kan du være stensikker på der, helt uden bagtanker, bliver spurgt næste gang I alle 3 er sammen: Jeg så dig forresten i Nørre Væmmelse sidste torsdag, hvad lavede du dog der? Hvis man er ornli' paranoid (og det lyder det lidt som om du er), så husk også at din færden i dag bliver registreret og gemt så den kan findes frem: Nummerpladegenkendelse, positionslogning af din mobil, efterhånden også ansigtsgenkendelse. Igen, med tilstrækkeligt uheld, så sker der noget i nærheden af hvor du er som er så alvorligt (f. eks. stenkast fra motorvejsbro) at politiet opsøger og udspørger alle som var i nærheden på tidspunktet. Tænk også: Trafikuheld du selv er involveret i. Eller bilen bryder sammen 100 km hjemmefra; der skal lige findes en god forklaring Tager du toget i stedet for bilen så mangedobler du risikoen for at møde nogen du (og konen) kender. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 8. September, 2018 Hvis man vælger at besøge en gp,el.elskerinde må man vel også inkalkulere en hvis risiko for skilsmisse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BM29 Skrevet 8. September, 2018 Mit sidste besøg foregik hos en GP der holder til inden for en radius af 3 kilometer . I DON`T CARE . Mit held er at jeg er ret dårlig til at huske ansigter, så derfor ville jeg også have glemt hende hvis jeg mødte hende i Føtex en time senere . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayer28 82 Skrevet 8. September, 2018 (edited) Tak for alle jeres svar. Generelt begiver jeg mig kun ud på eventyr når det er jeg i forbindelse med noget kursus eller lignende er væk fra hjemmet, så jeg har en god undskyldning og kan forklare hvorfor jeg er i x,y,z. Jeg kører ikke normalt 300 km(frem og tilbage) for bare at få en oplevelse i sig selv, og siden det er i forbindelse med noget andet har jeg altid et godt alibi. Med det sagt så ser jeg lidt speciel ud, så man kan snildt spotte mig i en gruppe på 50 mennesker, hvilket er lidt derfor jeg er meget opmærksom på evt. risici. Jeg er ikke en man bare glemmer. Jeg kan forstå på jer der ikke er den store risiko for afpresning. I sidste ende er det jo en smagssag med en risk vs. reward betragtning, selvom man har kobe bøf derhjemme, så bliver man jo også lidt træt af altid at spise den samme ret Redigeret 8. September, 2018 af JayMay 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg