Borende X 25042 Skrevet 8. September, 2018 (edited) Borende X skrev, den 5/9/2018 at 21:41: Jeg har skam mødt piger i mit nærområde, og det har jeg ikke noget problem med. Hvad jeg gør? Jeg giver hende da et knus . Andet ville virke lidt kunstigt. Tilfældet indtraf faktisk atter i torsdags i et supermarked Redigeret 8. September, 2018 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 8. September, 2018 BM29 skrev, 1 time siden: Mit sidste besøg foregik hos en GP der holder til inden for en radius af 3 kilometer . I DON`T CARE . Mit held er at jeg er ret dårlig til at huske ansigter, så derfor ville jeg også have glemt hende hvis jeg mødte hende i Føtex en time senere . Så du fortæller os at du ikke ville kunne genkende en pige som du har knaldet med en time forinden? Det er sgu manglende korttidshukommelse der vil noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 8. September, 2018 Borende X skrev, for 8 minutter siden: Tilfældet indtraf faktisk atter i torsdags i et supermarked Og du vil ikke fortælle hvilket supermarked der er tale om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 8. September, 2018 Butch skrev, for 27 minutter siden: Og du vil ikke fortælle hvilket supermarked der er tale om? Nej da, jeg kan jo ikke have, at du kommer anstigende og lurer bag brødhylden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 8. September, 2018 Borende X skrev, for 6 minutter siden: Nej da, jeg kan jo ikke have, at du kommer anstigende og lurer bag brødhylden Jeg færdes helst nede i kølesektionen hvor der er lidt køligt..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 8. September, 2018 Butch skrev, for 9 minutter siden: Jeg færdes helst nede i kølesektionen hvor der er lidt køligt..... Hun ser da ellers varm nok ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 8. September, 2018 (edited) Butch skrev, for 1 time siden: Så du fortæller os at du ikke ville kunne genkende en pige som du har knaldet med en time forinden? Det er sgu manglende korttidshukommelse der vil noget Ansigtsblindhed (prosopagnose) er en velbeskrevet tilstand: https://www.faceblind.org/research/index.html Det har ikke noget med korttidshukommelse at gøre, Redigeret 8. September, 2018 af slip Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 8. September, 2018 slip skrev, for 6 minutter siden: Ansigtsblindhed (prosopagnose) er en velbeskrevet tilstand: https://www.faceblind.org/research/index.html Det har ikke noget med korttidshukommelse at gøre, Godt så! Så lærte jeg noget nyt i dag. Sikke mange nye mennesker man ville møde hver dag hvis diagnosen var prosopagnose. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 8. September, 2018 Butch skrev, for 8 minutter siden: Sikke mange nye mennesker man ville møde hver dag hvis diagnosen var prosopagnose. Mnjah, problemet er at nyheds-interessen kun går den ene vej (der er for få med diagnosen til man kan regne med at møde andre). Så det er mere: Sikke mange socialt akavede situationer man kommer ud i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 8. September, 2018 slip skrev, for 8 minutter siden: Mnjah, problemet er at nyheds-interessen kun går den ene vej (der er for få med diagnosen til man kan regne med at møde andre). Så det er mere: Sikke mange socialt akavede situationer man kommer ud i Som at stå i Føtex og flirte med hende den søde .... totalt uvidende om at man har knaldet hende for en time siden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 8. September, 2018 JayMay skrev, den 5/9/2018 at 21:31: ... indenfor 150 km 150 km? Nummer 1: Du må være fra Grønland i hvert fald fra Jylland. Nummer 2: Hvorfor tror at du at "risikoen" skulle være større ved udenlandske piger? (De er her jo som regel kun kort tid). Hvis man bor i en mindre by, og hvis pigen også bor i lokalsamfundet, ville jeg måske vælge et andet sted, men ellers tror jeg altså ikke at det er noget problem. Er lidt nysgerrig efter, om der er en særlig årsag til denne bekymring? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Somebody 125 Skrevet 8. September, 2018 Mit indtryk er, at gp’erne klart oftest kommer fra byer længere væk eller nabo byer i en vis afstand. Så tror ikke man skal tænke i de baner du gør... Men risikoen ved at blive set af andre i ens eget nærområde er da større.. det er jo logik. Som en anden har anført er der da også visse risici ved at være langt væk.. så helt uden udfordringer er det jo ikke, hvis den totale anonymitet er altafgørende. Har I tænkt på en detalje, der kan være en udfordring for mange fremover, - og måske ligefrem for branchen som sådan : Det bliver mere og mere almindeligt med apps som ‘find min skoda’ osv. Sådan en app vil man nok ofte være fælles om i det lille hjem... uha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amazing Kimberly 240 Skrevet 8. September, 2018 Qwas skrev, den 5/9/2018 at 21:42: Slap af... ingen grund til at være paranoid. 150 km...lyder vanvittigt, jeg kunne forstå, hvis det var 150 meter Afpresning.. det tror jeg ikke, du skal regne med - med mindre du er “A-kendis”... Har kun én gang spottet en besøgt GP på gaden (Amazing Kimberly ved Rådhuspladsen). Det var kun sjovt Hi Qwas For me, discretion is also important on the street. Sometimes I can be in the company of colleagues, close friends or family and I would not want to be exposed. Also this rule applies to my clients, I never welcome them on the street and I am very discreet. A slight smile is allowed, but only this.... BTW For me, discretion is the most important thing. Any discretion, even before the main door, that the neighbor would not know why the gentleman came. Discretion is a priority. I always ask the client not to make phone calls to me in front of the main door or to search in the phone which button should be chosen on the intercom ... Neighbors are very vigilant and see a lost sheep... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 8. September, 2018 Amazing Kimberly skrev, for 9 minutter siden: Hi Qwas For me, discretion is also important on the street. Sometimes I can be in the company of colleagues, close friends or family and I would not want to be exposed. Also this rule applies to my clients, I never welcome them on the street and I am very discreet. A slight smile is allowed, but only this.... BTW For me, discretion is the most important thing. Any discretion, even before the main door, that the neighbor would not know why the gentleman came. Discretion is a priority. I always ask the client not to make phone calls to me in front of the main door or to search in the phone which button should be chosen on the intercom ... Neighbors are very vigilant and see a lost sheep... Nu plejer jeg ikke at læse, endsige svare på engelske indlæg, men jeg gør her en undtagelse: Jeg er kommet et sted i Bagsværd, hvor pigen er meget bekymret for naboerne. Der er nemlig meget lydt i opgangen og enkelte, bl.a. mig selv, er kommet til at trykke på den forkerte ringeklokke. Her er fremgangsmåden, at man sender en sms fra stationen (hvis man kommer med S-toget), og får grønt lys til at nærme sig gerningsstedet. Det tager 3,13 minutter. Fra badeværelsesvinduet holder pigen øje med "trafikken" foran, og i rette øjeblik, hvor hun har observeret én og skønner, at man er ved hoveddøren, trykker hun på dørtelefonen, og man glider ubemærket ind. Tre trin over terrassotrappen finder man til højre en halvåben dør, hvor pigen står bagved og byder velkommen ind. Der er vist ikke en kæft, der har fattet mistanke om noget - selv ikke, hvis der havde ligget et hørecenter i opgangen . PS: Pigen fik dog et problem, da viceværten havde set hendes annonce og blev interesseret 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amazing Kimberly 240 Skrevet 8. September, 2018 Borende X skrev, for 8 minutter siden: Nu plejer jeg ikke at læse, endsige svare på engelske indlæg, men jeg gør her en undtagelse: PS: Pigen fik dog et problem, da viceværten havde set hendes annonce og blev interesseret I'm sorry, but I do not speak Danish yet . Maybe in the future.... The inspector visited her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 8. September, 2018 Amazing Kimberly skrev, for 1 minut siden: I'm sorry, but I do not speak Danish yet . Maybe in the future.... The inspector visited her? I guess even a janitor sometimes need a bit of stress relief...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 8. September, 2018 Amazing Kimberly skrev, for 2 minutter siden: I'm sorry, but I do not speak Danish yet . Maybe in the future.... The inspector visited her? Men du kan altså godt læse dansk, når du nu optræder på Eroguide? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amazing Kimberly 240 Skrevet 8. September, 2018 Borende X skrev, Lige nu: Men du kan altså godt læse dansk, når du nu optræder på Eroguide? Yes, I am using an automatic translation of the site. That's how I read the forum 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BM29 Skrevet 9. September, 2018 (edited) Joehhh ... Men hvis du rejser 150 km for ikke at blive genkendt, og glædespigen gør det samme, så risikerer du jo at møde naboens datter, hvor i begge er 150 km hjemmefra ??? Jeg tror sådan set de fleste GP´er ikke ligefrem lever i en branche hvor de sidder og snakker om deres job til nevøens konfirmationsfest , og det vil være lige så akavet for hende hvis hun møder dig ude i den virkelige verden ? Don´t worry - be happy ! Afpresning ? ... Ville være dumt at begynde på, hvis man ikke har selv har arbejdstilladelse i Danmark, og iøvrigt ikke opgiver sine indtægter til SKAT . Redigeret 9. September, 2018 af BM29 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydhavsmand 479 Skrevet 9. September, 2018 Jeg har mødt et par af de lokale gpèr i byen, den ene var ude at handle med børnene, jeg passerede bare forbi, uden at sige noget. Den anden en Thai massør sage hej til mig i en butik, hun sage efterfølgende til en gang massage, at hun bare sage hej for hun ville ikke starte med at snakke hvis jeg var sammen med nogle. Har besøgt flere piger i nærområdet, men det kommer selvfølgelig an på hvor lille by/ område man kommer fra, det kan da godt være man en dag står overfor en man kender, men tror ikke det er pigerne, man får problemer med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RonjaRøverdatter Skrevet 10. September, 2018 Jeg har set mænd jeg har mødt, vi har kigget på hinanden, og det var det. Du skal ikke være bange for at en af os render hen til dig og begynder at snakke højlydt om hvad vi lavede sammen ved sidste møde. Vi er trods alt helt almindelige mennesker der også sætter pris på lidt diskretion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 12. September, 2018 (edited) slip skrev, den 6/9/2018 at 22:36: Den sørgelige sandhed: Der er altid en risiko, hvor lille den end er, for at din bedre halvdel finder ud af hvad du laver. Det er kun et spørgsmål om tilstrækkeligt med sort uheld. Og alt hvad du kan gøre er at minimere risikoen efter bedste evne. Med det i tanke, så tror jeg nærmest jeg ville føle at risikoen blev større ved at bevæge mig 150 km væk hjemmefra. Hvis du ved djævlens tilfælde bliver set af en fælles bekendt til konen og dig, så kan du være stensikker på der, helt uden bagtanker, bliver spurgt næste gang I alle 3 er sammen: Jeg så dig forresten i Nørre Væmmelse sidste torsdag, hvad lavede du dog der? Hvis man er ornli' paranoid (og det lyder det lidt som om du er), så husk også at din færden i dag bliver registreret og gemt så den kan findes frem: Nummerpladegenkendelse, positionslogning af din mobil, efterhånden også ansigtsgenkendelse. Igen, med tilstrækkeligt uheld, så sker der noget i nærheden af hvor du er som er så alvorligt (f. eks. stenkast fra motorvejsbro) at politiet opsøger og udspørger alle som var i nærheden på tidspunktet. Tænk også: Trafikuheld du selv er involveret i. Eller bilen bryder sammen 100 km hjemmefra; der skal lige findes en god forklaring Tager du toget i stedet for bilen så mangedobler du risikoen for at møde nogen du (og konen) kender. Jeps, det er faktisk også en god vinkel på det. Jeg hælder til at være enig. Færdes man i sit eget nabolag/by/lokalområde, så kan man stort set altid finde på en eller anden plausibel undskyldning på hvorfor man var på det og det sted. Er man derimod 150 hjemmefra, så kræver det lidt mere. Især ifm. f.eks. biluheld eller motorstop langt hjemmefra - der er gode eksempler. Redigeret 12. September, 2018 af Thai-fan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Travolta 60 Skrevet 6. November, 2018 Jeg har ikke brøvet det, men jeg ville være ligeglad med det er samme by. Og mange piger holder de jo også skjult, så deres venner, bekendte og familie ikke ved hvad de laver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuskepigen Skrevet 6. November, 2018 Jeg har mødt flere kunder i det lokale super markeder, hvor de har været sammen med kone og børn. Der er gensidig diskretion, hvad der sker inden for mine 4 vægge bliver det, når du har været på besøg og går ud af døren kender vi ikke hinanden før du er trådt ind af døren igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg