30Aarhus 1 Skrevet 6. September, 2018 Jeg er ny på denne side, og har et par spørgsmål da jeg ikke selv kan finde ud af det. Har prøvet, ihærdigt På min profil står jeg som gigolo, hvordan kan jeg ændre det til bare medlem? Og hvordan kan jeg slette opslag som jeg har lavet?? Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 6. September, 2018 30Aarhus skrev, for 13 minutter siden: Jeg er ny på denne side, og har et par spørgsmål da jeg ikke selv kan finde ud af det. Har prøvet, ihærdigt På min profil står jeg som gigolo, hvordan kan jeg ændre det til bare medlem? Og hvordan kan jeg slette opslag som jeg har lavet?? Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig. På forhånd tak. Hvad er der nu galt i at være gigolo Jeg tror ikke at du selv kan ændre det. Prøv evt. at skrive til en fra moderator teamet eller administrator. Mht. opslag, så kan du rette i dine opslag den første time efter de er slået op. Derefter er det igen moderator teamet der skal indover, men så skal der nok ret gode argumenter til. https://www.eroguide.dk/forum/staff/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 6. September, 2018 30Aarhus skrev, for 26 minutter siden: Jeg er ny på denne side, og har et par spørgsmål da jeg ikke selv kan finde ud af det. Har prøvet, ihærdigt På min profil står jeg som gigolo, hvordan kan jeg ændre det til bare medlem? Og hvordan kan jeg slette opslag som jeg har lavet?? Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig. På forhånd tak. Desværre skat, bordet fanger. Hvor bestiller man tid? Ej, skriv til en moderator, så får du sikkert hjælp 2 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 682 Skrevet 6. September, 2018 Liv skrev, for 3 timer siden: Desværre skat, bordet fanger. Hvor bestiller man tid? Ej, skriv til en moderator, så får du sikkert hjælp med den bagende Liv, så vil jeg godt være din private gigolo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 6. September, 2018 Haha Liv pas nu på du ikke selv bliver fanget af bordet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 6. September, 2018 Luk din profil og start en ny, det er nok det nemmeste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 682 Skrevet 6. September, 2018 jeg foreslår, at vi stemmer om, hvorvidt vi skal dele Liv alle sammen. Jeg stemmer for 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
30Aarhus 1 Skrevet 7. September, 2018 Liv skrev, for 15 timer siden: Desværre skat, bordet fanger. Hvor bestiller man tid? Ej, skriv til en moderator, så får du sikkert hjælp Okay, så skidt da. Jeg kan godt være Gigolo for en aften når det er dig Liv, og du må endda få oplevelsen gratis ;) Du skriver bare :D Og tak til alle som har svaret. Underligt at man ikke kan slette et indlæg, det er da en klar fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 7. September, 2018 Kære 30 Åarhus, Nu da du har skrevet du vil have slettet dine indlæg, så har vi alle været inde for at se hvad du har skrevet.....OG DET VAR JO SLEMT.... Skift straks profil til feks "dydige kaj" (så ved vi det er dig, der kan finde på at skrive slemme ting) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
30Aarhus 1 Skrevet 8. September, 2018 Lady Cherie skrev, for 22 timer siden: Kære 30 Åarhus, Nu da du har skrevet du vil have slettet dine indlæg, så har vi alle været inde for at se hvad du har skrevet.....OG DET VAR JO SLEMT.... Skift straks profil til feks "dydige kaj" (så ved vi det er dig, der kan finde på at skrive slemme ting) Jeg forstår ikke din kommentar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 8. September, 2018 30Aarhus skrev, for 53 minutter siden: Jeg forstår ikke din kommentar. Mon ikke bare hun mener at dine indlæg er ret uskyldige. Når der er nogen der vil have slettet indlæg tror mange nok at vedkommende har dummet sig, udleveret nogen eller på anden måde kommet 'galt' afsted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 27. September, 2018 30Aarhus skrev, den 8/9/2018 at 12:48: Jeg forstår ikke din kommentar. Nu skal du ikke bekymre dig for meget Hexen @Lady Cherie er jo skabt til at finde alle de "slemme ting", så hun kan finde en passende straf ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg