Hop til indhold
30Aarhus

Brug for hjælp !

Recommended Posts

Jeg er ny på denne side, og har et par spørgsmål da jeg ikke selv kan finde ud af det. Har prøvet, ihærdigt :)

På min profil står jeg som gigolo, hvordan kan jeg ændre det til bare medlem? :D 

Og hvordan kan jeg slette opslag som jeg har lavet??

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig. På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
30Aarhus skrev, for 13 minutter siden:

Jeg er ny på denne side, og har et par spørgsmål da jeg ikke selv kan finde ud af det. Har prøvet, ihærdigt :)

På min profil står jeg som gigolo, hvordan kan jeg ændre det til bare medlem? :D 

Hvad er der nu galt i at være gigolo :D

Jeg tror ikke at du selv kan ændre det. Prøv evt. at skrive til en fra moderator teamet eller administrator.

Mht. opslag, så kan du rette i dine opslag den første time efter de er slået op. Derefter er det igen moderator teamet der skal indover, men så skal der nok ret gode argumenter til.

https://www.eroguide.dk/forum/staff/

Del dette indlæg

Link til indlæg
30Aarhus skrev, for 26 minutter siden:

Desværre skat, bordet fanger. Hvor bestiller man tid? ;) 

Ej, skriv til en moderator, så får du sikkert hjælp :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 3 timer siden:

med den bagende Liv, så vil jeg godt være din private gigolo :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 15 timer siden:

Okay, så skidt da. Jeg kan godt være Gigolo for en aften når det er dig Liv, og du må endda få oplevelsen gratis ;) Du skriver bare :D  

Og tak til alle som har svaret. Underligt at man ikke kan slette et indlæg, det er da en klar fejl. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære 30 Åarhus,

Nu da du har skrevet du vil have slettet dine indlæg, så har vi alle været inde for at se hvad du har skrevet.....OG DET VAR JO SLEMT....:D

Skift straks profil til feks  "dydige kaj" (så ved vi det er dig, der kan finde på at skrive slemme ting):D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 22 timer siden:

Kære 30 Åarhus,

Nu da du har skrevet du vil have slettet dine indlæg, så har vi alle været inde for at se hvad du har skrevet.....OG DET VAR JO SLEMT....:D

Skift straks profil til feks  "dydige kaj" (så ved vi det er dig, der kan finde på at skrive slemme ting):D

Jeg forstår ikke din kommentar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
30Aarhus skrev, for 53 minutter siden:

Mon ikke bare hun mener at dine indlæg er ret uskyldige. Når der er nogen der vil have slettet indlæg tror mange nok at vedkommende har dummet sig, udleveret nogen eller på anden måde kommet 'galt' afsted. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
30Aarhus skrev, den 8/9/2018 at 12:48:

Nu skal du ikke bekymre dig for meget :-)  Hexen @Lady Cherie er jo skabt til at finde alle de "slemme ting", så hun kan finde en passende straf ! :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...