KnudSan 1856 Skrevet 7. September, 2018 Hej EG drenge og piger. Jeg har en kæreste som jeg mødes med med mellemrum og næste gang er der 3 uger til, der er det jeg tænker, at jeg ikke vil have nogen form for udløsning i de 3 uger og så spare en god beholdning op. Jeg vil lige spørge jer om der er nogen, som har prøvet 3 uger uden nogen form for udløsning eller 2 uger måske. Det er indbefattet at ikke lege med sig selv, onani. Ved ikke om jeg kan overholde selv, men vil da forsøge. Er det anderledes at elske / have sex når det er så længe siden at der har været udløsning? Bare kom med jeres tanker selvom I måske ikke har holdt hænderne over dynen så længe God aften til alle 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 7. September, 2018 KnudSan skrev, for 4 minutter siden: Hej EG drenge og piger. Jeg har en kæreste som jeg mødes med med mellemrum og næste gang er der 3 uger til, der er det jeg tænker, at jeg ikke vil have nogen form for udløsning i de 3 uger og så spare en god beholdning op. Jeg vil lige spørge jer om der er nogen, som har prøvet 3 uger uden nogen form for udløsning eller 2 uger måske. Det er indbefattet at ikke lege med sig selv, onani. Ved ikke om jeg kan overholde selv, men vil da forsøge. Er det anderledes at elske / have sex når det er så længe siden at der har været udløsning? Bare kom med jeres tanker selvom I måske ikke har holdt hænderne over dynen så længe God aften til alle hepper på du kan klare de 3 uger vær en gentlemen og giv en god middag. du må jo have + på kontoen -med 3 uger uden gp-er. og nyd så den ægte kærlighed/sex . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 7. September, 2018 sweetstone skrev, for 2 minutter siden: hepper på du kan klare de 3 uger vær en gentlemen og giv en god middag. du må jo have + på kontoen -med 3 uger uden gp-er. og nyd så den ægte kærlighed/sex . @sweetstone jeg giver middag og alt hvad jeg har Ingen GP eller thai massage siden januar. Nyder min kæreste når vi er sammen, det er dejligt. Jeg synes det er rart lige at kan være med her på EG stadig, selvom der ikke kommer flere nye anmeldelser fra min side. 3 uger? måske mine ambitioner er for store 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 7. September, 2018 Se frem til en massiv gang blue balls. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 7. September, 2018 People Pleaseren skrev, for 2 minutter siden: Se frem til en massiv gang blue balls. He he, jeg ved det ikke, har jo ikke prøvet det. Er det din erfaring der skinner igennem her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 7. September, 2018 Hvis jeg går mere end 2 dage uden udløsning så blir jeg stresset ,,lettere utilpas ,svimmel og får skide ondt i bollerne ,, Bedre med en udløsning ,,det holder også lige de fleste dårlig domme på afstand ,, Hvis jeg gik 3 uger fik jeg betændelse dernede ,, Enten selvhjulpet ,,eller en gp' er som må hjælpe mig ud af min nød ,, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 7. September, 2018 KnudSan skrev, for 41 minutter siden: Er det anderledes at elske / have sex når det er så længe siden at der har været udløsning? Nu er vi jo alle forskellige, så det er jo ikke sikkert du vil have det som jeg har haft det de gange jeg har været afholdende op til et møde. Og her taler jeg 3-4-5-6 uger. Min erfaring er at jeg bliver mega-hård, så hård at jeg faktisk synes det er ubehageligt. Og udløsningen, den første, synes jeg faktisk heller ikke er så vældig fantastisk. Men gevinsten for mig har altid været at jeg har kunnet holde den stiv efter første udløsning, og så har jeg kunnet flere gange samme dag/aften/nat. Undervejs bliver jeg mere liderlig, men så er det jo man skal vise rygrad. Men pøj-pøj med det, og lad os da høre hvordan det gik når du kommer dertil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 7. September, 2018 Hunting for beaver skrev, for 3 minutter siden: Hvis jeg går mere end 2 dage uden udløsning så blir jeg stresset ,,lettere utilpas ,svimmel og får skide ondt i bollerne ,, Bedre med en udløsning ,,det holder også lige de fleste dårlig domme på afstand ,, Hvis jeg gik 3 uger fik jeg betændelse dernede ,, Enten selvhjulpet ,,eller en gp' er som må hjælpe mig ud af min nød ,, Jeg vil huske på dine ord hvis jeg begynder at blive svimmel m.m.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 7. September, 2018 LastResort skrev, for 2 minutter siden: Nu er vi jo alle forskellige, så det er jo ikke sikkert du vil have det som jeg har haft det de gange jeg har været afholdende op til et møde. Og her taler jeg 3-4-5-6 uger. Min erfaring er at jeg bliver mega-hård, så hård at jeg faktisk synes det er ubehageligt. Og udløsningen, den første, synes jeg faktisk heller ikke er så vældig fantastisk. Men gevinsten for mig har altid været at jeg har kunnet holde den stiv efter første udløsning, og så har jeg kunnet flere gange samme dag/aften/nat. Undervejs bliver jeg mere liderlig, men så er det jo man skal vise rygrad. Men pøj-pøj med det, og lad os da høre hvordan det gik når du kommer dertil. Tak. lyder både spændende, men også skræmmende. Skal nok give lyd hvis det lykkedes. Jeg læser som om det er flere gange du har sovet med hænderne over dynen, hvordan fik du din ide? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 7. September, 2018 Min egen erfaring med at holde saften i posen over længere tid, er at jeg bliver mere liderlig og hurtigere tændt hen over forløbet Der kommer også større ladning ved første udløsning, og selve udløsningen er lidt kraftigere den første gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 7. September, 2018 KnudSan skrev, for 1 minut siden: Tak. lyder både spændende, men også skræmmende. Skal nok give lyd hvis det lykkedes. Jeg læser som om det er flere gange du har sovet med hænderne over dynen, hvordan fik du din ide? Uden at lyde hellig, så er jeg ikke den store spiller, så det var nok nærmere bare en konstatering første gang. De efterfølgende mange gange har det så været et mere bevidst valg for at opnå lidt af ungdommens formåen bare en gang imellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 7. September, 2018 LastResort skrev, Lige nu: Uden at lyde hellig, så er jeg ikke den store spiller, så det var nok nærmere bare en konstatering første gang. De efterfølgende mange gange har det så været et mere bevidst valg for at opnå lidt af ungdommens formåen bare en gang imellem. Lyder rigtigt fornuftigt. Jeg vil forsøge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. September, 2018 (edited) Efter en operation måtte jeg ikke få udløsning i 8 uger - 8 uger!!!! Det gik ok de første par uger. Så blev det gradvis et helvede. Det dunkede og kriblede, og bare jeg skulle holde den i hånden for at tisse, savlede den. Den var stiv stort set 24/7. Det endte med at jeg gik til min læge ( dame) fordi der kom præsperm hele tiden. Jeg troede det var en infektion efter operationen. Min læge smilede varmt og sødt, og sagde at jeg vist glædede mig til de 8 uger var gået. Yes manner. Da jeg endelig "blev frigivet" kom jeg 5-6 gange den første dag . I øvrigt var det ikke gode udløsninger fordi det gik så skide hurtigt hver gang. Redigeret 7. September, 2018 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JJ4Solo Skrevet 7. September, 2018 KnudSan skrev, 1 time siden: Hej EG drenge og piger. Jeg har en kæreste som jeg mødes med med mellemrum og næste gang er der 3 uger til, der er det jeg tænker, at jeg ikke vil have nogen form for udløsning i de 3 uger og så spare en god beholdning op. Jeg vil lige spørge jer om der er nogen, som har prøvet 3 uger uden nogen form for udløsning eller 2 uger måske. Det er indbefattet at ikke lege med sig selv, onani. Ved ikke om jeg kan overholde selv, men vil da forsøge. Er det anderledes at elske / have sex når det er så længe siden at der har været udløsning? Bare kom med jeres tanker selvom I måske ikke har holdt hænderne over dynen så længe God aften til alle Det sket tit jeg vælger at spare godt og grundigt op, så en 3-5 uger er ikke ualmindeligt, især hvis jeg har travlt på arbejdet og ikke kan planlægge GP besøg. Fordele: Kan komme utroligt kraftigt, intenst, og flere gange med store portioner når det endelig er tid. Ulempe: Bliver stiv bare når jeg skal tisse, og drypper pre-sperm i underbukserne, og til sidst er det daglige bad nærmest en sexuel oplevelse når pjorten skal vaskes Prøvede faktisk en af gangene en b2b hos en thai, og da jeg blev vendt om, var pikken selvfølgelig giga-stiv. Da hun gled rundt på min forside, og pikken blev gnedet mellem hendes maveskind og mit, kom jeg i en stor portion. Dette tolkede hun som at jeg var færdig, og seancen sluttede (selvom der var tilkøbt hj som afslutning). Så både fordele og ulemper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 7. September, 2018 JJ4Solo skrev, for 15 minutter siden: Det sket tit jeg vælger at spare godt og grundigt op, så en 3-5 uger er ikke ualmindeligt, især hvis jeg har travlt på arbejdet og ikke kan planlægge GP besøg. Fordele: Kan komme utroligt kraftigt, intenst, og flere gange med store portioner når det endelig er tid. Ulempe: Bliver stiv bare når jeg skal tisse, og drypper pre-sperm i underbukserne, og til sidst er det daglige bad nærmest en sexuel oplevelse når pjorten skal vaskes Prøvede faktisk en af gangene en b2b hos en thai, og da jeg blev vendt om, var pikken selvfølgelig giga-stiv. Da hun gled rundt på min forside, og pikken blev gnedet mellem hendes maveskind og mit, kom jeg i en stor portion. Dette tolkede hun som at jeg var færdig, og seancen sluttede (selvom der var tilkøbt hj som afslutning). Så både fordele og ulemper Tak. For mig lyder det rigtigt fræk at komme kraftigt og intens Er også sikker på at min kæreste vil synes godt om det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 7. September, 2018 JJ4Solo skrev, for 19 minutter siden: Det sket tit jeg vælger at spare godt og grundigt op, så en 3-5 uger er ikke ualmindeligt, især hvis jeg har travlt på arbejdet og ikke kan planlægge GP besøg. Fordele: Kan komme utroligt kraftigt, intenst, og flere gange med store portioner når det endelig er tid. Ulempe: Bliver stiv bare når jeg skal tisse, og drypper pre-sperm i underbukserne, og til sidst er det daglige bad nærmest en sexuel oplevelse når pjorten skal vaskes Prøvede faktisk en af gangene en b2b hos en thai, og da jeg blev vendt om, var pikken selvfølgelig giga-stiv. Da hun gled rundt på min forside, og pikken blev gnedet mellem hendes maveskind og mit, kom jeg i en stor portion. Dette tolkede hun som at jeg var færdig, og seancen sluttede (selvom der var tilkøbt hj som afslutning). Så både fordele og ulemper He he det sidste knap så godt ved B2B, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 7. September, 2018 Aarhuselsker skrev, for 34 minutter siden: Efter en operation måtte jeg ikke få udløsning i 8 uger - 8 uger!!!! Det gik ok de første par uger. Så blev det gradvis et helvede. Det dunkede og kriblede, og bare jeg skulle holde den i hånden for at tisse, savlede den. Den var stiv stort set 24/7. Det endte med at jeg gik til min læge ( dame) fordi der kom præsperm hele tiden. Jeg troede det var en infektion efter operationen. Min læge smilede varmt og sødt, og sagde at jeg vist glædede mig til de 8 uger var gået. Yes manner. Da jeg endelig "blev frigivet" kom jeg 5-6 gange den første dag . I øvrigt var det ikke gode udløsninger fordi det gik så skide hurtigt hver gang. Selvom det måske er hurtigt, så synes jeg at det er frækt at der bare er masser at skyde med. Så må de efterfølgende dage være mere rolige Tak for dit svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 7. September, 2018 Butch skrev, for 44 minutter siden: Min egen erfaring med at holde saften i posen over længere tid, er at jeg bliver mere liderlig og hurtigere tændt hen over forløbet Der kommer også større ladning ved første udløsning, og selve udløsningen er lidt kraftigere den første gang. Det er også det som jeg tænker på, måske ved at eksplodere af lyst og så give den gas. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 7. September, 2018 KnudSan skrev, for 2 minutter siden: Det er også det som jeg tænker på, måske ved at eksplodere af lyst og så give den gas. Tak Der er også en risiko ved at holde det så længe, at det hele ender i en gang englefisse,........ og så er det jo “tilbage til start” 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 7. September, 2018 Butch skrev, Lige nu: Der er også en risiko ved at holde det så længe, at det hele ender i en gang englefisse,........ og så er det jo “tilbage til start” He he. ja den risiko er der.. Tror ikke jeg har fået englefisse siden jeg var teenager havde helt glemt det udtryk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 7. September, 2018 KnudSan skrev, for 19 minutter siden: He he. ja den risiko er der.. Tror ikke jeg har fået englefisse siden jeg var teenager havde helt glemt det udtryk Hvis drømmene er gode nok, så er alder ingen hindring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 7. September, 2018 Føler mig snydt. Er i 50'erne og har aldrig fået englefisse. Siger måske noget om hvor meget jeg alle dage har onaneret 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 7. September, 2018 3 uger er ingenting ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 7. September, 2018 Jeg gad godt prøve at "holde mig" i 3 uger, men bare 3 dage plejer at være rigeligt. Men din tråd inspirerer mig da til at prøve bare en uge! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 7. September, 2018 Butch skrev, for 1 time siden: Min egen erfaring med at holde saften i posen over længere tid, er at jeg bliver mere liderlig og hurtigere tændt hen over forløbet Der kommer også større ladning ved første udløsning, og selve udløsningen er lidt kraftigere den første gang. Det er også min erfaring. Samtidig vil jeg sige at det for mit vedkommende også handler lidt om hvilken kvinde jeg skal være sammen med. Er det på frivillig basis fra begge sider og natten tilbringes sammen vil jeg klart anbefale og og holde inde 3 til 4 dage. Jeg syntes det giver større lyst og begær når knalderiet forløber sig over mange timer. Dog hænger det ikke helt sammen med at jeg altid har været voldsom liderlig så snart øjnene er slået op om morgenen,og meget gerne efter hed sex natten inden. Så er det hele også så dejlig fedted på forhånd 3 uger lyder godt nok voldsomt syntes jeg nok. I min optik er langt mindre,mere end rigeligt. Englefisse er spild er livskvalitet og udløsninger holder os sunde i sindet. Desuden skulle gammel sperm ha en mere besk eftersmag Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg