Guest liderlig-dreng Skrevet 7. September, 2018 Min rekord er 3 dage. Men jeg er som mit navn også angiver en meget liderlig dreng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 7. September, 2018 KoldingKnægten skrev, 1 time siden: 3 uger er ingenting ! OK. Hvad er så lang tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 7. September, 2018 tzatiki skrev, for 58 minutter siden: Jeg gad godt prøve at "holde mig" i 3 uger, men bare 3 dage plejer at være rigeligt. Men din tråd inspirerer mig da til at prøve bare en uge! Jeg er meget klar til at forsøge 3 uger, men vi ved jo ikke hvad morgenen bringer Men prøv med din uge, det er da en start Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 7. September, 2018 Enzo L'uri skrev, for 55 minutter siden: Det er også min erfaring. Samtidig vil jeg sige at det for mit vedkommende også handler lidt om hvilken kvinde jeg skal være sammen med. Er det på frivillig basis fra begge sider og natten tilbringes sammen vil jeg klart anbefale og og holde inde 3 til 4 dage. Jeg syntes det giver større lyst og begær når knalderiet forløber sig over mange timer. Dog hænger det ikke helt sammen med at jeg altid har været voldsom liderlig så snart øjnene er slået op om morgenen,og meget gerne efter hed sex natten inden. Så er det hele også så dejlig fedted på forhånd 3 uger lyder godt nok voldsomt syntes jeg nok. I min optik er langt mindre,mere end rigeligt. Englefisse er spild er livskvalitet og udløsninger holder os sunde i sindet. Desuden skulle gammel sperm ha en mere besk eftersmag Enzo. Ja forskelligt, men jeg forsøger med 3 uger. Jeg skal også være sammen med kæresten i næsten 3 uger, så der bliver tid til det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 7. September, 2018 liderlig-dreng skrev, for 55 minutter siden: Min rekord er 3 dage. Men jeg er som mit navn også angiver en meget liderlig dreng Hvad var årsagen til 3 dage @liderlig-dreng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 7. September, 2018 KnudSan skrev, for 34 minutter siden: Hvad var årsagen til 3 dage @liderlig-dreng Jeg samlede bare sæd og liderlighed for at møde en GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 7. September, 2018 liderlig-dreng skrev, for 40 minutter siden: Jeg samlede bare sæd og liderlighed for at møde en GP. Så det samlede gav bonus, er det noget som der er en anmeldelse på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest babylon5 Skrevet 8. September, 2018 3 uger er efter min mening alt for lang tid. Min egen erfaring er at behovet og lysten til sex falder med længere tids afholdenhed, så det er sværere at komme i stødet. Jeg holder mig 2-3 dage max. en uge inden et planlagt besøg, det giver for mig en passende lyst og energi, hvis jeg er afholdende længere tid skal der mere til at “varme mig op. Måske afhænger det også lidt af ens alder, jeg er i 50’erne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 8. September, 2018 babylon5 skrev, for 30 minutter siden: 3 uger er efter min mening alt for lang tid. Min egen erfaring er at behovet og lysten til sex falder med længere tids afholdenhed, så det er sværere at komme i stødet. Jeg holder mig 2-3 dage max. en uge inden et planlagt besøg, det giver for mig en passende lyst og energi, hvis jeg er afholdende længere tid skal der mere til at “varme mig op. Måske afhænger det også lidt af ens alder, jeg er i 50’erne. Når du @babylon5 skriver "sværere at komme i stødet" er det så sværere at få udløsning du hentyder til? En uge inden planlagt besøg, så har du ikke problemer med at komme i stødet? Måske også det har indflydelse om vi ved, at der er godt kvindelig samvær om 1 uge / 3 uger. Altså planlagt. Tak for indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest babylon5 Skrevet 8. September, 2018 KnudSan skrev, for 11 minutter siden: Når du @babylon5 skriver "sværere at komme i stødet" er det så sværere at få udløsning du hentyder til? En uge inden planlagt besøg, så har du ikke problemer med at komme i stødet? Måske også det har indflydelse om vi ved, at der er godt kvindelig samvær om 1 uge / 3 uger. Altså planlagt. Tak for indlæg Jeg mener at få lyst/rejsning, ikke sværere at få udløsning Oplever det lidt som en cykel der ikke bliver brugt, kæden ruster og den kører ikke helt så godt som ved regelmæssig brug. Mener at jeg har læst et sted at det faktisk er sundt at få udløsning regelmæssig (mindst en gang om ugen), det mener jeg faktisk også gir’ mening, det gælder for resten af kroppen så hvorfor ikke for prostata og svulmelegemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 8. September, 2018 Er du (u)heldig kommer der en våd drøm. Skjold. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 8. September, 2018 babylon5 skrev, for 24 minutter siden: Jeg mener at få lyst/rejsning, ikke sværere at få udløsning Oplever det lidt som en cykel der ikke bliver brugt, kæden ruster og den kører ikke helt så godt som ved regelmæssig brug. Mener at jeg har læst et sted at det faktisk er sundt at få udløsning regelmæssig (mindst en gang om ugen), det mener jeg faktisk også gir’ mening, det gælder for resten af kroppen så hvorfor ikke for prostata og svulmelegemer. Okay. Det giver lige lidt til at tænke over, så måske jeg vil overveje 3-5 dage, det giver jo også en god volumen og min lyst til min kæreste, den er i top Selvfølgelig også derfor jeg oprettede denne tråd og få gode erfaringer og oplysninger. Mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 8. September, 2018 TordenSkjold skrev, for 3 minutter siden: Er du (u)heldig kommer der en våd drøm. Skjold. Ja, den "risiko" er der jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 8. September, 2018 Jeg er hverken læge eller noget andet, der giver mig særligt meget forstand på kroppens funktioner, men jeg tvivler meget på, at mængden af sperm er større ved tre ugers afholdenhed end efter en uge eller bare fire-fem dage. Der imod kan jeg bekræfte at mængden af sperm i en udløsning falder med alderen. Har nemlig en del erfaring på det område, da jeg har onaneret tre-fire gange om ugen i de sidste 35 år, og jeg har nu rundet de 50 år. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 8. September, 2018 @TommyHansen Ja med alderen kommer erfaringen Jeg er i tvivl om jeg skal holde ud med de 3 uger eller tage de 3 til 5 dage, som der også er nævnt nogle gange. Tak for beskrivelsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 8. September, 2018 KnudSan skrev, den 7/9/2018 at 17:59: .... Jeg har en kæreste som jeg mødes med med mellemrum og næste gang er der 3 uger til, der er det jeg tænker, at jeg ikke vil have nogen form for udløsning i de 3 uger og så spare en god beholdning op ...... Bare kom med jeres tanker selvom I måske ikke har holdt hænderne over dynen så længe Hmmm, så synes jeg bedre om det eksperiment, som en kreds af kvinder i Ekstrabladet er gået ind i: De skal have orgasme hver eneste dag i en måned 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 9. September, 2018 (edited) Jeg synes at der kommer lige meget ud ved en udløsning med konen eller kæresten ,dog hvis jeg venter og sparer op fx 4 dage, så kommer der mindre ud og den første udløsning virker ikke helt så god ,,kan vel beskrives bedst som at jeg er overtændt og alt for liderlig og min krop måske ikke kan følge med mine tanker i hovedet ,,så blir nr 2 noget bedre og fra nr 3 føles det rart Redigeret 9. September, 2018 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
al3000 695 Skrevet 9. September, 2018 Der er ikke nogen grund til at være afholdende i 3 uger, det gør kun mere skade end gavn. Hvis den sæd som kroppen producerer ikke bliver brugt indenfor en hvis periode (kan ikke huske det helt, men mener det er et par dage) så bliver den nedbrudt, og absorberet af kroppen, da sædcellerne ikke kan holdes i live så længe, og kroppen sørger for at der er frisk genetisk materiale klar til forplantning. Desuden hvis kalorious ikke motioneres jævnligt, så "skrumper" svulmelegemerne, og er ikke så effektive. det vil sige mindre pik, og ikke så stor/hård rejsning. Jeg ved ikke hvor længe der går før dette sker, men efter et stykke tid gør det. Desuden så er det godt for potensen, og især prostata hvis man med jævne mellemrum får udløsning. Ud over motion, sund kost, og regelmæssig udløsning, så mener jeg at have læst, for længe siden, at hvis man holder den igang, så mindskes risikoen for problemer med prostata senere i livet. Personligt får jeg ondt i bollerne hvis der går mere en 3 dage . Og jeg kan ikke se forskel på den mængde sæd jeg producerer, og skyder af, uanset om jeg giver mig selv en håndtrold hver dag, eller kun hver 3. dag. Jeg ville tage en håndtrold med 2-3 dages mellemrum, og hvis det endelig skulle være så holde en pause 4-5 dage inden i ses. Så risikerer du heller ikke at skyde kanonen af 5 sekunder efter at den er taget frem 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 9. September, 2018 Borende X skrev, for 17 timer siden: Hmmm, så synes jeg bedre om det eksperiment, som en kreds af kvinder i Ekstrabladet er gået ind i: De skal have orgasme hver eneste dag i en måned Jeg skal være sammen med min kæreste i 3 uger og mit nye "eksperiment" er at give hende orgasme hver dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 9. September, 2018 Hunting for beaver skrev, for 10 timer siden: Jeg synes at der kommer lige meget ud ved en udløsning med konen eller kæresten ,dog hvis jeg venter og sparer op fx 4 dage, så kommer der mindre ud og den første udløsning virker ikke helt så god ,,kan vel beskrives bedst som at jeg er overtændt og alt for liderlig og min krop måske ikke kan følge med mine tanker i hovedet ,,så blir nr 2 noget bedre og fra nr 3 føles det rart Jeg er meget glad for at få din oplevelse med, jeg er igang med mine egne tanker omkring mit spørgsmål i trådstart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 9. September, 2018 al3000 skrev, 1 time siden: Der er ikke nogen grund til at være afholdende i 3 uger, det gør kun mere skade end gavn. Hvis den sæd som kroppen producerer ikke bliver brugt indenfor en hvis periode (kan ikke huske det helt, men mener det er et par dage) så bliver den nedbrudt, og absorberet af kroppen, da sædcellerne ikke kan holdes i live så længe, og kroppen sørger for at der er frisk genetisk materiale klar til forplantning. Desuden hvis kalorious ikke motioneres jævnligt, så "skrumper" svulmelegemerne, og er ikke så effektive. det vil sige mindre pik, og ikke så stor/hård rejsning. Jeg ved ikke hvor længe der går før dette sker, men efter et stykke tid gør det. Desuden så er det godt for potensen, og især prostata hvis man med jævne mellemrum får udløsning. Ud over motion, sund kost, og regelmæssig udløsning, så mener jeg at have læst, for længe siden, at hvis man holder den igang, så mindskes risikoen for problemer med prostata senere i livet. Personligt får jeg ondt i bollerne hvis der går mere en 3 dage . Og jeg kan ikke se forskel på den mængde sæd jeg producerer, og skyder af, uanset om jeg giver mig selv en håndtrold hver dag, eller kun hver 3. dag. Jeg ville tage en håndtrold med 2-3 dages mellemrum, og hvis det endelig skulle være så holde en pause 4-5 dage inden i ses. Så risikerer du heller ikke at skyde kanonen af 5 sekunder efter at den er taget frem @al3000 mange tag for dit indlæg. Du og nogle andre giver lidt det samme svar og jeg vil lytte til jeres råd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 9. September, 2018 Så mange tak til alle for jeres råd både de seriøse og dem med humor, begge dele er vigtige. Jeg har i dag været uden udløsning i 5-6 dage, men med face time med min kæreste idag, der var hun fræk og legede med sig selv og så tænke jeg, at det jo var en god mulighed for at prøve om hvad der sker, når det er 5-6 dage siden udløsning skete sidst. Jeg må sige at det var svære at få udløsning, der kom godt nok et par store "klatter" som også var mere gule i det, men jeg må erkende, at når jeg havde den oplevelse, at det var sværere at få udløsning, der skulle arbejdes hårdere end normalt, ja så vil jeg ikke tage chancen. Måske der også var lidt tanke omkring de 3 uger med i min koncentration, men jeg er sikker på at uden udløsning i 3 uger, det gør det sværere for mig. Jeg er glad for at jeg oprettede denne tråd, for ellers så havde jeg måske "kørt" efter de 3 uger og tror det havde været en dårlig beslutning Endnu engang tak for jeres deltagelse i denne tråd og for mit vedkommende, så skal der være udløsning mindst hver 3 dag, det er konklusionen gennem denne tråd og min egen hånd i dag. God aften til alle som har skrevet og læst med og kom gerne med flere kommentarer hvis I har lyst herfor. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 9. September, 2018 KnudSan skrev, 1 time siden: Jeg skal være sammen med min kæreste i 3 uger og mit nye "eksperiment" er at give hende orgasme hver dag Det lyder som et langt bedre projekt end afholdenhed 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 9. September, 2018 Yup og kvinderne har godt af det, og vi mænd må ind i mellem ofre os for vores kvinder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 9. September, 2018 Borende X skrev, for 26 minutter siden: Det lyder som et langt bedre projekt end afholdenhed Jeg er ikke i tvivl om det er bedre og tak for god opbakning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg