Arne Nougatgren 17 Skrevet 8. September, 2018 Er der nogle der har erfaringer med kvinden med solbriller? https://sugardaters.dk/show?alias=FrækDame89 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 8. September, 2018 Åbner mine beskeder men svare ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 8. September, 2018 Hun virker temmelig kold. Skrev en pris til mig og ik andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Nougatgren 17 Skrevet 9. September, 2018 AlfaN skrev, for 7 timer siden: Hun virker temmelig kold. Skrev en pris til mig og ik andet. Hvad forlangte hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 9. September, 2018 Arne Nougatgren skrev, for 3 timer siden: Hvad forlangte hun? En fair pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2018 Jeg har mødt hende og hun kan varmt anbefales. Hun er, ved først møde, denne unge uskyldige pige. Lidt ala naboens datter. Vi delte en flaske vin og tog hjem. Når først hun bliver tændt er hun virkelig vild og intens og er med på det meste. Jeg oplevede i hvert fald ingen grænser den nat :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 16. September, 2018 Lad være med at brug jeres tid på hende her, hun er bare spild af tid havde skrevet ca 46 breve samme derinde også over på snap, hun virkede frisk og sende endda også nøgen billeder til mig, men blev så brændt af engang hvor hun sagde hun faldt i søvn, ja det kan jo ske men dagen efter skrev hun til mig nu godt ville ses, og ja sagde ok jeg er frisk også aftalt vi at snakke sammen om aften/natten men ja så blev man blokket ?? hvorfor ved jeg ikke... så spild af tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GæstenTilFesten 2 Skrevet 16. September, 2018 Jeg har haft den stik modsatte oplevelse. Hun er lige til, holder hvad hun lover og er fræk som man kun håber på. PB mig for detaljer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Nougatgren 17 Skrevet 16. September, 2018 Har også mødt hende, synes hun er fantastisk..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 18. September, 2018 TorbenMadsen skrev, den 8/9/2018 at 11:58: Åbner mine beskeder men svare ikke Tja, det er jo også frækt gjort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Nougatgren 17 Skrevet 20. September, 2018 ærgerligt hun har slettet hendes profil, hun har givet mig en af de bedste oplevelser i mine 4 år på SD..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg