booob 207 Skrevet 8. September, 2018 Har altid syntes det har været sjovt at klikke syntes godt om på de flotte profil billeder, men nu er muligheden væk. Er det permanent eller er det bare hos mig muligheden er væk? Venlig hilsen booob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 8. September, 2018 (edited) Er det denne her du mener? Jeg kan stadig klikke "thumbs up", men jeg ved faktisk ikke hvad der sker når jeg gør det. Bliver sendt et like til ejeren af den lækre mås, eller hyr? Redigeret 8. September, 2018 af LastResort en -> et Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 8. September, 2018 LastResort skrev, for 45 minutter siden: Er det denne her du mener? Jeg kan stadig klikke "thumbs up", men jeg ved faktisk ikke hvad der sker når jeg gør det. Bliver sendt et like til ejeren af den lækre mås, eller hyr? Ja den pågældende annoncør modtager en notifikation om at den og den har trykket synes godt om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg