Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg blev nød til at møde hende igen. Vil klart anbefale hende. Godt sted. Og hun har en sindsyg god røv. Og vil sige hun ser bedre ud i virkeligheden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gud skrev, for 2 timer siden:

Jeg blev nød til at møde hende igen. Vil klart anbefale hende. Godt sted. Og hun har en sindsyg god røv. Og vil sige hun ser bedre ud i virkeligheden

Der står ikke noget i hendes annonce om kys. Kan du tilføje noget der?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte flory bagefter. Jeg syntes at hun var bedre. Med bj og energi i sengen. Der var rigeligt med body kys gik ikke rigtigt efter alm. Kys. Men spørg. De er meget flinke i det hus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Av... havde ikke lige set Guds anmeldelser.... Tak - herrens veje er uransagelige :) Desværre var mit budget egentligt opbrugt, men hun frister!! Der er bare så mange for tiden der frister...:/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Gud skrev, den 13/9/2018 at 20:49:

Besøgte flory bagefter. Jeg syntes at hun var bedre. Med bj og energi i sengen. Der var rigeligt med body kys gik ikke rigtigt efter alm. Kys. Men spørg. De er meget flinke i det hus

Dvs. du besøgte Barby og nappede lige Flory også på vej ud af døren? Godt gået:razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja 1time efter det var 15min hos Barby også 15min hos flory. Barby. Hvirkede fuld eller på et eller andet. det var bedre første gang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Tatra skrev, den 16.9.2018 at 17:17:

Dvs. du besøgte Barby og nappede lige Flory også på vej ud af døren? Godt gået:razz:

All things are possible for God!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...