Hop til indhold
ppd

Rødhåret JESSY NEW CHECH SO SWEET SLIM YOUNG GIRL.Valby

Recommended Posts

mester4u skrev, for 41 minutter siden:

Jeg er forvirret, hvad efterlyser du?

Er heller ikke helt med :) men tænker at han er ude efter om nogle af os andre har været der ?

Det har jeg ikke da det ud fra pris strukturen er tydeligt hun holder til på VB.

Men afsted med dig og håb på at hun ikke er ude at "handle" så du ikke skal vente for længe.

ps. Det med de 5 dage skal du nok ikke lægge alt for meget i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ud over at de ikke overholder aftaler, plejer de så også at snyde med billederne? Ingen af dem er taget i Danmark, selv om det ville have været let.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest docdoc

Jeg har været hos hende. Hun holder til i bollefabrikeren. Da jeg mødte op og bankede på døren, så var det ikke den sædvanlig buttet kvinde, der lukkede op..i stedet for var det en slanke ok smuk pige, der åbnede døren, og hun var godt nok sur af en eller anden grund. Som mange af jer ved, så er pigerne på adressen lidt tungere og ældre end på billederne, så jeg vil ikke starte med at sige, hvilken pige jeg var på udkig efter. Jeg fik en opvisning af 2 piger, hvor den ene var nok i slut 30erne, mens den anden var en smuk petit pige, men Jessy  kom ikke ind og hilser,..dog så jeg hende gå forbi. Og hun så overraskende præcis ligesom på billederne, måske en lille smule lav, men hun så helt igennem fantastisk ud. Så jeg sagde til bossen, at jeg ikke ville have de to piger, men Jessy. Det gik hun helt amok over og kaldte mig Korwa og andre polske bandeord. Reaktionen skyldtes nok, at alle ville have en tur med Jessy. Jeg overvejede i et kort stund at gå derfra grundet dørkvindens reaktion, men valgte alligevel at tage 20 minutter med Jessy. Og jeg er glad for, at det var kun 20 minutter jeg bestilte med hende. Jeg har aldrig været hos en, der er ligeså berøringssky som hende, og ikke nok med det så fik jeg måske 20% af det, der stod i menuen. Og sexen var nok det mest mekanisk sex jeg nogensinde har haft. Hun lå der og nærmest sov :lol: . Jeg har været hos fabrikeren utallige gange, hvor jeg hver gang fik en god service, men den her gang, så var servicen langt fra acceptabelt. Jeg tror, at det er slut med besøg på bollefabrikeren for mit vedkommende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest docdoc
newpussyhunter skrev, for 25 minutter siden:

Thanks Doc- så er hun strøget af listen ! Men hvem "så helt igennem fantastisk ud "  ?

Jessy. Dog er det ikke meget man får for pengene udover et smukt syn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest docdoc
newpussyhunter skrev, for 6 timer siden:

Sorry - læste dig forkert ! Men hvem er så  den lille smukke pige ?

Kan ikke huske, hvad hun hed

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...