Guest Nemtøs Skrevet 11. September, 2018 TommyHansen skrev, for 1 time siden: Fantastisk ide I har fået der. Jeg håber alle får en skøn oplevelse ud af det. Og ikke mindst, at Nemtøs får masser af sperm skudt ned i halsen. Man kunne drømme om, at der blev taget et par billeder af seancen. Mændene skulle selvfølgelig være anonyme, men bare så man har en mulighed for at danne sig et billede af hvordan haveskuret ser ud. Tak Haveskuret er et ældre haveskur.... intet luksus der udover min mund og bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 11. September, 2018 Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Her er en oversigt over dem der har bestilt tid, har brugt jeres forbogstav i jeres mail D 13.00 - 13.15 G 13.20 - 13.35 T 13.40 - 13.55 S 14.00 - 14.15 K 14.20 - 14.35 Ledig tid 14.40 -14.55 H 15.00 - 15.15 Glæder mig til at blive godt øm i mine kæber Har I fortrudt så meld afbud på mail med det samme så andre kan få jeres tid. 14.40 er den ledig i nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. September, 2018 Ralle skrev, for 3 minutter siden: 14.40 er den ledig i nu Tiden er reserveret til en herre - han giver besked i morgen om han kan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 11. September, 2018 (edited) Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Tiden er reserveret til en herre - han giver besked i morgen om han kan. Oki fair nok give lyd vis den blive fri ha du måske nogle der før Redigeret 11. September, 2018 af Ralle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 11. September, 2018 Vis den blive fri ta jeg den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. September, 2018 Ralle skrev, for 4 minutter siden: Oki fair nok give lyd vis den blive fri ha du måske nogle der før Pladserne er optaget. Skriver herinde eller AL hvis der kommer afbud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 11. September, 2018 Oki fair nok jeg hold øje frækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 11. September, 2018 Hvor lang tid blive du ved bare få at høre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. September, 2018 (edited) @Ralle i 2 timer og 15 minutter Redigeret 11. September, 2018 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vegasus 16 Skrevet 11. September, 2018 Nærmest lige i min baghave. Og så er jeg ikke hjemme Håber det ikke er en engangsforestilling? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 11. September, 2018 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Tak Haveskuret er et ældre haveskur.... intet luksus der udover min mund og bryster Skuret behøver jo bestemt ikke at være luksus, men jeg begynder jo at danne billeder inde i hovedet, og sammenligner med nogle af de haveskure som jeg selv har set gennem årene. At din mund og bryster er luksus er der ingen tvivl om. Dine bryster er nærmest guddommelige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Venice 4 Skrevet 11. September, 2018 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Jeg har knap 2 timers kørsel til haveskuret, men kører gerne efter sådan en unik oplevelse Så håber jeg du laver et sådan arrangement tættere på hjem næste gang og som forhåbentlig så er i retning af mig også Følger lige lidt med! Kan være man hopper på et afbud hvis tingene flasker sig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 11. September, 2018 Det var lige godt pokkers at det ikke starter tidligere, har ingen planer frem til 12:30 og bor lige i nærheden. Suk Fantastisk setup, håber at du gentager det, for jeg er klar! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 11. September, 2018 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: @Ralle i 2 timer og 15 minutter Det vil sige at sidst tide slut 15.15? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. September, 2018 Vegasus skrev, for 5 timer siden: Nærmest lige i min baghave. Og så er jeg ikke hjemme Håber det ikke er en engangsforestilling? Det er en fantasi som bliver udlevet. Umiddelbart har jeg ikke planer om gentagelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 12. September, 2018 TommyHansen skrev, for 6 timer siden: At din mund og bryster er luksus er der ingen tvivl om. Dine bryster er nærmest guddommelige. Ja - vi er tæt på paradis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 12. September, 2018 Hvorfor har vi ikke en som dig på Sjælland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. September, 2018 AlfaN skrev, for 3 timer siden: Hvorfor har vi ikke en som dig på Sjælland. Det er jeg sikker på at I har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hrbetjent Skrevet 12. September, 2018 Nemtøs skrev, for 41 minutter siden: Det er jeg sikker på at I har Jeg melder mig også meget gerne på banen hvis du får flere eller ledige tider;) har også forsøgt at kontakte dig på mail - så bare ikke samtalen var optaget herinde med alle tider optaget :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. September, 2018 Alle pladser er afsat - ses på fredag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 12. September, 2018 Nemtøs skrev, for 15 minutter siden: Alle pladser er afsat - ses på fredag Damn lækkert og høre frækkert så må du bare venter se om alle hold det så din mund kan kom på arbejde. Og billede af dig der sidder og venter i dit gloryhold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 14. September, 2018 Nemtøs skrev, den 12/9/2018 at 17:46: Alle pladser er afsat - ses på fredag Godmorgen. Held og lykke med dit arrangement i dag. Mvh. PS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. September, 2018 Pik sprøjt skrev, for 9 minutter siden: Godmorgen. Held og lykke med dit arrangement i dag. Mvh. PS. Godmorgen til dig! Tusind tak, der har været et enkelt afbud. Håber de tilmeldte og jeg får en mega lækker oplevelse i dag Glæder mig voldsomt meget - hvis jeg havde været en mand ville min pik være stiv og løbe med pre-sperm - bare for at fortælle om min sindstilstand. God dag til dig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 14. September, 2018 Tusinde tak for et lækkert arangement,er stadig helt mat i kroppen efter nemtøses behandling.og den maske hun havde på fremhævede de smukkeste liderlige øjne jeg til dato har set og brysterne behøver jeg vel ikke berette om,rigtig god weekend til alle,min er reddet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 14. September, 2018 (edited) Heldige skid ,,, Vi andre må nøjes med billederne her inde fra Redigeret 14. September, 2018 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg