Guest norisk Skrevet 14. September, 2018 Ja,det har du helt ret i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. September, 2018 norisk skrev, for 19 minutter siden: Tusinde tak for et lækkert arangement,er stadig helt mat i kroppen efter nemtøses behandling.og den maske hun havde på fremhævede de smukkeste liderlige øjne jeg til dato har set og brysterne behøver jeg vel ikke berette om,rigtig god weekend til alle,min er reddet. Det er mig der takker dig og de 4 andre mænd der mødte op i haveskuret. Tak for dejlig fræk leg. En særlig tak til havemanden for at gøre dette set-up mulig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 728 Skrevet 14. September, 2018 Nemtøs, hvornår kommer du til Sjælland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. September, 2018 Jørgensen skrev, for 20 minutter siden: Nemtøs, hvornår kommer du til Sjælland? Jeg kommer ikke til Sjælland - befinder mig godt i det jyske krydret med det fynske engang imellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 728 Skrevet 15. September, 2018 Nemtøs skrev, for 23 timer siden: Jeg kommer ikke til Sjælland - befinder mig godt i det jyske krydret med det fynske engang imellem. Argh :-( Hvorfor skal vi sjællændere straffes så hårdt :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. September, 2018 Jørgensen skrev, for 6 timer siden: Argh Hvorfor skal vi sjællændere straffes så hårdt Der er masser af skønne frække kvinder på Sjælland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 16. September, 2018 Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Der er masser af skønne frække kvinder på Sjælland Men den frækkeste kvinde er åbenbart i Jylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 16. September, 2018 For satan. Det arrangement gad jeg godt have været en del af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. September, 2018 Frækkert666 skrev, for 41 minutter siden: For satan. Det arrangement gad jeg godt have været en del af. Det var en fræk oplevelse at sidde spændt fast og vente på den næste mand. Måske andre gp'er som vil prøve/tilbyde samme koncept Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuskepigen Skrevet 17. September, 2018 Nemtøs skrev, for 11 timer siden: Det var en fræk oplevelse at sidde spændt fast og vente på den næste mand. Måske andre gp'er som vil prøve/tilbyde samme koncept Det kunne jeg helt sikkert godt tænke mig og prøve en dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. September, 2018 Snuskepigen skrev, for 3 timer siden: Det kunne jeg helt sikkert godt tænke mig og prøve en dag Håber du får en god oplevelse når du får arrangeret sådan et set-up - håber de fynske mænd kan komme ud af deres starthuller. Eller er det bare mig de ikke er interesseret i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_HBX(2) 39 Skrevet 17. September, 2018 Det lyder som en mega frækt event - jeg er klar på en sprøjter næste gang hvis der bliver én Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. September, 2018 Vil kræve jeg har en der kan hjælpe mig med det praktiske ved sådan et set-up. Det har jeg ikke og det var også en fantasi jeg fik udlevet. En god oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_HBX(2) 39 Skrevet 17. September, 2018 (edited) Hmmmm Under alle omstændigheder lyder det mega lækkert, men jeg for står dig! Redigeret 17. September, 2018 af Mr_HBX(2) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_HBX(2) 39 Skrevet 17. September, 2018 (edited) Snuskepigen skrev, for 9 timer siden: Det kunne jeg helt sikkert godt tænke mig og prøve en dag Du siger blot til - jeg er klar med en ladning eller to ;P Redigeret 17. September, 2018 af Mr_HBX(2) fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 17. September, 2018 Nemtøs skrev, for 6 timer siden: Håber du får en god oplevelse når du får arrangeret sådan et set-up - håber de fynske mænd kan komme ud af deres starthuller. Eller er det bare mig de ikke er interesseret i Så er det ud af starthullerne, i en fart, og hen til "GLORY" hullerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 17. September, 2018 Pik sprøjt skrev, for 21 minutter siden: Så er det ud af starthullerne, i en fart, og hen til "GLORY" hullerne. Er bare så klar.med den “lille fyr” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. September, 2018 Riesenschwanz skrev, for 5 minutter siden: Er bare så klar.med den “lille fyr” Måske en god ide at @Snuskepigen opretter en ny tråd med hendes set-up og de "sultne" mænd kan melde sig til i hendes tråd. God fornøjelse til jer alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 17. September, 2018 “Nemtøs” - hvis du kommer til Fyn med dit setup, er vi klar med høj rejsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 17. September, 2018 Nå - så må fandme undskyld da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. September, 2018 Riesenschwanz skrev, for 13 minutter siden: “Nemtøs” - hvis du kommer til Fyn med dit setup, er vi klar med høj rejsning. I har snuskepigen der vil tilbyde glory-hole oplevelsen til de fynske mænd. Jeg har ikke held på fyn - som I slet ingen held. Så at forsøge at lave et set-up er mislykkes på forhånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 17. September, 2018 Ok - du har ingen held på Fyn. Det var nu mest ment som en kompliment til dig. Så undskyld min kommentar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. September, 2018 Riesenschwanz skrev, for 7 minutter siden: Ok - du har ingen held på Fyn. Det var nu mest ment som en kompliment til dig. Så undskyld min kommentar. Tak for din kompliment Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fynfyr86 Skrevet 18. September, 2018 Nemtøs skrev, for 11 timer siden: I har snuskepigen der vil tilbyde glory-hole oplevelsen til de fynske mænd. Jeg har ikke held på fyn - som I slet ingen held. Så at forsøge at lave et set-up er mislykkes på forhånd. Kan du uddybe nærmere hvorfor der ikke er held på Fyn? Vi er vidst mange der gerne vil lege med dig! Men det skal jo også passe ind i vores hverdag.. hjælper da gerne med og arrangere det glory hole setup for dig hvis du vil give det en chance.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. September, 2018 Fynfyr86 skrev, for 10 minutter siden: Kan du uddybe nærmere hvorfor der ikke er held på Fyn? Vi er vidst mange der gerne vil lege med dig! Men det skal jo også passe ind i vores hverdag.. hjælper da gerne med og arrangere det glory hole setup for dig hvis du vil give det en chance.. Det er pænt af dig at tilbyde din hjælp. Jeres hverdag på Fyn passer bare ikke sammen med min hverdag - sådan er det vist bare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg