Guest Fynfyr86 Skrevet 18. September, 2018 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Det er pænt af dig at tilbyde din hjælp. Jeres hverdag på Fyn passer bare ikke sammen med min hverdag - sådan er det vist bare. Okay, ja så er det jo ikke nemt.. det er synd.. jeg bookede gerne første billet hvis du havde arrangeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fyr 176 Skrevet 18. September, 2018 Øv øv og atter øv. Jeg er ikke hjemme på fredag. Ellers lige et frækt og kinky setup for mig. Håber der bliver en anden gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. September, 2018 Kinky fyr skrev, for 12 minutter siden: Øv øv og atter øv. Jeg er ikke hjemme på fredag. Ellers lige et frækt og kinky setup for mig. Håber der bliver en anden gang Det er afholdt, så du går ikke glip af noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 19. September, 2018 Nemtøs skrev, den 17/9/2018 at 12:09: Håber du får en god oplevelse når du får arrangeret sådan et set-up - håber de fynske mænd kan komme ud af deres starthuller. Eller er det bare mig de ikke er interesseret i Vi er MERE end mange her på Fyn der gerne vil opleve dig. Men du formår desværre og få alt vendt og drejet så intet kan lade sig gøre mht dine tider på dagen. Troede seriøst ikke DU havde andet og koncentrere dig om når du kom til Fyn! Men måske jeg tager HELT fejl? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. September, 2018 lurepikken skrev, for 6 minutter siden: Vi er MERE end mange her på Fyn der gerne vil opleve dig. Men du formår desværre og få alt vendt og drejet så intet kan lade sig gøre mht dine tider på dagen. Troede seriøst ikke DU havde andet og koncentrere dig om når du kom til Fyn! Men måske jeg tager HELT fejl? Ja der tager du desværre helt fejl. Når jeg besøger Odense har jeg kun en begrænset tid til frække oplevelser, da det ikke er mit primære formål med at gæste Fyn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg