puj 63 Skrevet 14. September, 2018 Nogen der kender hende her eller har besøgt hende?? https://annoncelight.dk/showad/258142 Hun holder til i nærheden af Vig - oddsherred Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 331 Skrevet 14. September, 2018 puj skrev, 1 time siden: Nogen der kender hende her eller har besøgt hende?? https://annoncelight.dk/showad/258142 Hun holder til i nærheden af Vig - oddsherred Ja der var en meget dårlig anmeldelse af hende her inde for ikke længe siden - inden for 2-3 uger. Det må kunne søges frem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Haxel Skrevet 14. September, 2018 Er det den samme som Medical Mistres, prøvede at sammenligne annoncerne, men annoncen med Medical Mistress er slettet, hvis det er den samme er det ikke noget at spilde mere tid på, mener også at have set billedederne før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slavethomas 20 Skrevet 14. September, 2018 Jeps, det er den samme. Før hun i en periode kaldte sig for Medical Mistress, skiftede hun rundt mellem en masse random navne, bl.a. Lady Marie, Lady Isabella, Miss Linda, m.m. Jeg har ikke personligt været hos hende, men jeg har et par gange haft cam- /telesex med hende. Hendes stemme og måde at tale på er lidt irriterende, og hendes rum så meget rodet og beskidt ud. Billederne er retvisende i forhold til det, jeg så. Det er dog et par år siden, jeg sidst har haft kontakt til hende, så meget har muligvis ændret sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
per7 26 Skrevet 14. September, 2018 Jeg har selv haft lidt kontakt med hende, men har dog aldrig besøgt hende, så kan ikke byde ind med så meget information. Dog virke hendes priser til at være ret fornuftige, så hvis du har kapitalen i orden, så giv hende et besøg, og se om den "konstruktive kritik", som hun har fået herinde, har haft en indvirkning på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
glade_lars 61 Skrevet 14. September, 2018 Har besøgt hende. Meget rod og en meget underlig oplevelse. Pris var lav men havde hellere sparet pengene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puj 63 Skrevet 15. September, 2018 Hej Glade Lars Kunne du fortælle lidt mere om hvorfor det var en underlig oplevelse?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Haxel Skrevet 15. September, 2018 puj skrev, for 2 timer siden: Hej Glade Lars Kunne du fortælle lidt mere om hvorfor det var en underlig oplevelse?? Prøv at læse tråden anmeldelser under BDSM og Feticisme , og overskriften Medical Mistress Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
glade_lars 61 Skrevet 16. September, 2018 Det er beskrevet i anden tråd. Men hun virkede underlig.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse63 Skrevet 10. December, 2018 Er det hende, der også kalder sig Ivy og skriver noget i retning af "noteret og afventer" i dine sms beskeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg