Nicenice 42 Skrevet 17. September, 2018 nå @ lars boca Var15 min nok sidste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. September, 2018 Nicenice skrev, for 8 minutter siden: nå @ lars boca Var15 min nok sidste gang Jeg sneg den vel op på 19 min og 35 sekunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgok 69 Skrevet 17. September, 2018 Hvor henne i landet er det at du hygger dig Slemme Line? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 90 Skrevet 17. September, 2018 Slemme Line skrev, for 19 timer siden: STOP - HOLDT- TRÆK LIGE VEJRET Mit alterego SLEMME LINE nyder at bolle - men "FODBOLLE" det gider jeg altså ik forholde mig til..... Hej Line Har sendt en pb..smil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 17. September, 2018 Lars Boca skrev, for 8 timer siden: Jeg sneg den vel op på 19 min og 35 sekunder. Ved du hvad ? Du var fantastisk sidste gang vi mødtes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gladforpiger 13 Skrevet 19. September, 2018 Slemme Line skrev, den 17/9/2018 at 11:14: Dejlig kæk....det kan jeg li...... Heldigvis forholder det sig sådan, at 15 min nok ikke slår til, når vi skal lege næste gang..... For tro mig......Jeg har planer...... Jeg tror vi er nogle stykker der godt kunne tænke os en beretning når i har fået smukke søde frække slemme Lines planer udlevet hvis du ikke har fået mundkurv på. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
flepar 15 Skrevet 20. September, 2018 Slemme Line skrev, den 16/9/2018 at 07:59: Jeg besvarer dit skriv med et par spørgsmål ? Er det arrogant ikke at have annoncer ? Er det arrogant, at jeg gerne vil kunne li manden "bag pikken" ? Er det arrogant at holde på sine faste bekendskaber ? Er det arrogant at jeg ikke har lyst til at mødes med flere end en samme dag ? For mig handler det OGSÅ om at have oprigtigt lyst- det har jeg når jeg gør det på MIN måde. Så forklar mig lige- hvordan er man rigtig eller forkert gp ? Jeg har ikke til hensigt at optræde arrogant, og jeg kan forsikre dig om, at jeg er så langt fra storsnudet som man kan komme. Ønsker jer alle en rigtig dejlig søndag Jeg må ærligt indrømme her.....at jeg kan meget bedre lide din stil, end bare det der lige på og hårdt og ind med pikken og ud af døren *SS* ......så jeg vil for min del ønske dig rigtig meget velkommen til med den gode stil du har lagt for dagen her *SS* Knus 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 30. September, 2018 (edited) kingo40 skrev, den 15/9/2018 at 18:14: hvis du ikke ønsker nye kunder hvorfor så skrive om dig her inde er det bare for at buste dit ego Nu kan jeg altså ikke lade være , jeg er simpelthen nødt til sige det her Men hvor i ALVERDEN får du fra, at @Slemme Line ikke ønsker nye kunder ??? Der er da ingen regler for, hvordan man vil arbejde i branchen! Jeg kan godt se, at der er forfærdeligt at der ENDELIG er en der ikke falder ind i mængden,eksempelvis ved ikke at have annoncer på . Jamen, jamen... skal man nu også tænke selv som mand ? Hvad bilder Line sig da også ind at få jer til at tænke ud af boksen Ja så må hun helt sikkert være ude på at booste sin selvtillid for der er da ikke andre alternativer at tage af Ruller jeg godt med øjnene @babylon5? Eller ? Jeg har iøvrigt (som Line ) heller aldrig betragtet den emoji som værende negativ . jeg har altid set den som værende kær, lidt flabet og blinkende samtidigt. Slet ikke som noget nedladende, arrogant eller negativt . Redigeret 30. September, 2018 af Kamilla K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Playfull 97 Skrevet 2. December, 2018 Læste lige denne tråd, først og fremmest for, at lære lidt om Slemme Line. Hvorfor er det, at nogen altid prøver på, at skille nogle gode oplevelser fra hinanden? Hvorfor ikke accepterer, at hvis kemien er i orden ,pigen er sød, forstående og god til indlevelse, så kan det sagtens, blive en fantastisk oplevelse, selvom det er en professionel amatør, man deler den med. Jeg har oplevet det samme, med en oplevelse, som jeg følte, var ud over det sædvanlige, men det kunne et par herrer herinde, så forklare mig, at det var det ikke:( Og jeg anser det da kun som et plus, at Slemme Line selv udvælger, hvem, hvad og hvornår, det giver vel kun, en bedre chance, for en god oplevelse:) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg