thedanishdude 328 Skrevet 16. September, 2018 Hej Simpelt spørgsmål - nogen der har været heldig med disse to (IRL)? https://sugardaters.dk/show?alias=2lækrepigersgrdaddy. Tidligere hed de noget i retning af lækkerlesbisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 16. September, 2018 Jeg tror der er en fyr på den anden side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 16. September, 2018 AlfaN skrev, for 25 minutter siden: Jeg tror der er en fyr på den anden side. Hvad får dig til at tro det? Har du skrevet med dem (ham)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 16. September, 2018 thedanishdude skrev, for 58 minutter siden: Hvad får dig til at tro det? Har du skrevet med dem (ham)? Næ jeg syntes bare det lugter langt væk, først opretter man en profil som du skriver med lesbiskpar, kort tid efter opretter man så en ny profil med to piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 18. September, 2018 AlfaN skrev, den 16/9/2018 at 11:13: Næ jeg syntes bare det lugter langt væk, først opretter man en profil som du skriver med lesbiskpar, kort tid efter opretter man så en ny profil med to piger. Hm. Ikke opretter ny, men ændrer navn. Ingen der har kontakt, besøgt dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 2. Oktober, 2018 De er helt ægte. Jeg har set dem live på snap. Men de er kun til snap Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 2. Oktober, 2018 thedanishdude skrev, for 4 timer siden: De er helt ægte. Jeg har set dem live på snap. Men de er kun til snap Anmeld dem det er ikke okay de kun vil sælge billeder Det ødelægger sitet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg