Hop til indhold
JoeJoe

Thai Massage Vejle

Recommended Posts

Det sker af og til at jeg befinder mig i Vejle og har oplevet at der er et par thai steder inde i byen..

Nogen der kan komme med anbefalinger.. Jeg er ret sikker på at jeg vil besøge en af stederne næste gang jeg befinder mig i byen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du ikke kun er ude efter et bordel, så kan jeg varmt anbefale dig NAM Thai Massage på Vardevej 1E.

Jeg har igennem de sidste 5 - 6 år været der en del gange og har altid fået en rigtig god massage.

Jeg er altid blevet tilbudt svensk til afslutning, og dette har så sandelig været tilkøbet værd.

Nogle af pigerne tilbyder også fransk og/eller den fulde pakke.

Der er altid rent og pænt, og man har ikke fornemmelsen af bare at skulle betale og ud af døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nam er flyttet til Horsens, men der er startet nye. Har ikke været der.

Leela i Langelinie 2, er et super godt sted, søde (meget søde) piger. Ok massage med skønt HJ.

Der er også et sted i Muk, Gl Havn 9, har sent en ikke rosende anmeldelse af stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nam er flyttet til Horsens, men der er startet nye. Har ikke været der.

Leela i Langelinie 2, er et super godt sted, søde (meget søde) piger. Ok massage med skønt HJ.

Der er også et sted i Muk, Gl Havn 9, har sent en ikke rosende anmeldelse af stedet.

Kan du linke til din "ikke rosende anmeldelse"??

Leela på Langelinie har skiftet navn til Chaba.... Nogen der har været der for nylig?

Er det samme ejer og samme piger??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nam er flyttet til Horsens, men der er startet nye. Har ikke været der.

Leela i Langelinie 2, er et super godt sted, søde (meget søde) piger. Ok massage med skønt HJ.

Der er også et sted i Muk, Gl Havn 9, har sent en ikke rosende anmeldelse af stedet.

Hvad var der galt siden du ikke var tilfreds? Hvem var pigen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Navn ved Chaba, det ved jeg ikke.

1 time, pris 1200 kr,

Glæder mig til at høre om dine erfaringer.

Hej hanhan

Hvad tid på dagen var du forbi? efter kl 16? - nu skriver du om våd mis ... - men var der også tale om den store tur med kondom osv?

B2B massagen - beskriv da lige lidt mere :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var midt på dagen. Ikke den helt store tur. Ang B2B, prøv det.

Hej hanhan

Hvad tid på dagen var du forbi? efter kl 16? - nu skriver du om våd mis ... - men var der også tale om den store tur med kondom osv?

B2B massagen - beskriv da lige lidt mere :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej - Jeg skal en smut til Vejle i næste uge - nogen som kan anbefale et godt sted med god massage og gerne mere, og gerne et sted hvor man ikke absolut skal have et tæppe/lagen over mens man får massagen. Jeg har kik på disse 2: Mim på Vesterbrogade 3A, www.mim-thaimassage.dk/ og Løsning Thai Massage på Nørrebrogade 28, www.løsning-thai-massage.com/indhold/klinikker.html, der må være nogle af jer som har erfaring fra disse 2 steder, men andre klinikker kan selvfølgelig også have interesse, - hjælp!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - Jeg skal en smut til Vejle i næste uge - nogen som kan anbefale et godt sted med god massage og gerne mere, og gerne et sted hvor man ikke absolut skal have et tæppe/lagen over mens man får massagen. Jeg har kik på disse 2: Mim på Vesterbrogade 3A, http://www.mim-thaimassage.dk/ og Løsning Thai Massage på Nørrebrogade 28, http://www.løsning-thai-massage.com/indhold/klinikker.html, der må være nogle af jer som har erfaring fra disse 2 steder, men andre klinikker kan selvfølgelig også have interesse, - hjælp!

jeg har for lidt tid siden været forbi Nam Thai - på Vardevej 1 , Vejle - bare google navnet.

Den gang fin HJ - ikke noget med tæppe - halv time 500 kr med hj

Chaba thaimassage som omtalt her - flotte piger , du kan være heldig at møde en med pæne bryster , hj ok - ikke noget tæppe 600 kr med hj. ca 45 min.

hvis du prøver Mim - så skriv da lige hvordan det gik .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej igen - tak til Bordeaux. Men er der slet ingen som har noget at fortælle om Løsning og Mim ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg fik desværre ikke nogen respons fra de 2 efterlyste steder i Vejle, og nåede på min tur i det Østjyske i sidste uge desværre ikke til byen, men jeg fik i stedet afprøvet lidt thai massage i Horsens. Det blev til 3 besøg på forskellige klinikker, Orchid 1, på Amaliegade 30, massagestedet på Smedegade 26 hvor der gives en times massage for 200 kr. og hos Sunisah Thai Massage på Åboulevarden. Alle 3 steder gav udmærket massage, dog med et plus til det lille nips på Smedegade som gav en rigtig god massage. Det bedste lokaler er helt klart hos Sunisah med meget lyse lokaler, - Smedegade og Amaliegade er kælderlokaler som efter min mening er noget slidt. Alle 3 steder giver samme behandlinger, rummene er godt opvarmet og jeg har det godt med ikke at være tildækket under massagen. Ingen muligheder for efterfølgende bad, men på forespørgsel fik jeg på alle 3 steder afvasket det meste af den overskydende olie. Kunne forstå på ejeren af Orchid 1 at hun måske lukker butikken, der er ikke så meget at lave mere og hun åbner måske en ny klinik i Køge. Hun arbejder alene og hendes tidligere medhjælper "Pon" tror jeg hun hed, er netop begyndt at arbejde på en klinik i Århus (ved ikke hvor). Parkeringsmulighederne er fine i Horsens, du kan holde gratis parkeret i et par timer og indenfor en radius af 500 meter ligger der 7-8 forskellige thai massageklinikker. Næste gang håber jeg på et besøg i Vejle. Det var alt herfra,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så fik jeg besøgt Løsning Thai Massage i Vejle. Det var en rigtig god behandling af en flot og venlig thaipige ca. 35 – 40 år. og gode varme lokaler. Der blev ikke snydt med tiden og priserne er vist de samme som alle andre steder. godt sted, og jeg kommer helt sikkert igen når jeg igen kommer til Vejle

Del dette indlæg


Link til indlæg

HAR NU PRØVET MIMS THAIMASSAGE - et dejligt sted som kan anbefales, her om vinteren er det ikke alle steder hvor der er vamt nok i lokalet, men det var der her. Massøreren var tættere på 40 end 30, - men frisk pige. JEg lå på en mellemting mellem en stor madras og en brix. Prisen for behandlingen var det samme som andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

nogen som har nye oplysninger om Thai massage med god afslutning i Vejle? Hvad tilbydes til hvilke priser. Spørger man om mulighederne vedbestilling?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...