Sammy 474 Skrevet 17. Maj, 2019 Jeg finder det helt fint at massage piger selv vælger hvilke ydelser de vil give hvilke kunder. Hvad jeg ikke finder okay er derimod at hun åbenbart gerne vil beholde pengene for en ydelse som hun altså ikke vil give. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Livsnyder80 Skrevet 17. Maj, 2019 NEJ NEJ og atter NEJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
langefinger 4 Skrevet 2. Juni, 2019 Sammy skrev, den 17-05-2019 at 19:14: Jeg finder det helt fint at massage piger selv vælger hvilke ydelser de vil give hvilke kunder. Hvad jeg ikke finder okay er derimod at hun åbenbart gerne vil beholde pengene for en ydelse som hun altså ikke vil give. hmm, troe du at du mon vil uddybe det lidt, er du blevet snydt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Livsnyder80 Skrevet 2. Juni, 2019 Hun er kun ude efter dine penge, giver ikke det der aftales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
langefinger 4 Skrevet 11. December, 2019 Guest Livsnyder80 skrev, den 02-06-2019 at 21:06: Hun er kun ude efter dine penge, giver ikke det der aftales du har ret m nu har hun skiftet navn til Anita Black Beauty, driver ikke længere wellness med almindelig sex, hun snyder stadig væk sine kunder, hold jer langt væk, hun vil bare have dine penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg