Hop til indhold

Recommended Posts

Som nævnt i et tidligere indlæg, har jeg kun et enkelt (elendigt) klinikbesøg i bagagen.

Jeg havde i forbindelse med min research læst om Cherie's italienske massage http://www.cherie.dk/, der flere steder var beskrevet som intet mindre end fantastisk. På trods af min kærestes opfordring til at købe sex, var jeg meget nervøs og usikker på om det var noget for mig.

Cheries billeder var rigtigt flotte og beskrivelsen af hendes italienske var rigtig god. Min tanke var, at det måske var en meget god introduktion til købesex, idet jeg ville blive masseret og spillet af, men ikke dyrke mere intim sex.

Efter et par tilløb fik jeg lavet en aftale med Cherie. Jeg parkerede bilen i nærheden og gik til den oplyste adresse. Jeg når dårligt at komme inden for, før Cherie giver mig et fur og klager over at jeg er kommet for sent, på trods af at jeg ifølge mit eget ur havde været helt præcis. Cherie er en del ældre end jeg havde forestillet mig og ikke helt min type, hvorfor jeg naturligvis burde være gået igen. Jeg blev småsurt spurgt "hva' vil du ha'", hvortil jeg, med bankende hjerte, fik fremstammet, at jeg gerne ville have italiensk massage.

Jeg blev på det nærmeste beordret til at smide tøjet, hvorefter massagen begyndte. En kombination af min nervøsitet, det grænseoverskridende i at købe sex og Cheries alder og småsure væsen gjorde, at jeg på ingen måde blev tændt af situationen. Jeg sagde til Cherie, at jeg formentlig ikke var i stand til at komme, hvilket hun ikke ville acceptere og tørt konstaterede at ingen gik fra hende uden en orgasme.

Cherie hev og flåede i mine ædlere dele, så det absolut ikke var nogen fornøjelse. Det lykkes mig til sidst at præstere en udløsning. Jeg blev kommanderet i tøjet og blev så skældt ud fordi vi havde brugt mere end den aftalte tid.

Det var en gennemført elendig oplevelse, der også resulterede i en hævelse i de nedre regioner, der varede i et døgns tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Knajten

Det er også min fornemmelse med hende, hun har en gang givet

mig en verbal omgang på VL og dengang bestemte jeg at jeg

aldrig uanset hvor trængende jeg blev ville besøge hende og din fortælling

bekræfter mig i mine egne fornemmelser..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej du har ret det ikke gimel...

men derudover har manden jo haft en mindre god oplevelse....

hvilke han fortæller fint og sober om...

men hun også til det blide.. så vidt jeg kan læse.. og det lyder ikke til at være rart at få reven så i tisse...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har selv haft fornøjelsen af Cherie for en del år siden, og kan sagtens genkende beskrivelsen, hun er meget professionel, og burde nok egentlig overveje om hun overhovedet skulle tilbyde blid sex, hun har nemlig meget svært ved at lægge domina-siden fra sig.

Men hvis man havde ulejliget sig med at tjekke anmeldelser af hende, vil man nok vide at man ikke skal regne med GFE hos hende.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var ikke tale om, at jeg forventede (eller ønskede) en girlfriend-experience. som beskrevet ovenfor var jeg usikker og nervøs ved det her købesexhalløj. Derfor havde jeg valgt at starte med, hvad jeg troede ville være, en fræk og pirrende massage.

Jeg havde googlet Cherie inden vores møde, og havde ikke fundet andet end positive omtaler af hendes italienske massage. Hvordan skulle jeg ud fra de anmeldelser have gennemskuet, at hun bestemt ikke var videre imødekommende - eller at hun formentlig er ældre end mine forældre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det kunne du jo heller ikke vide.

Havde selv en forfærdelig oplevelse med hende i Vejle, som jeg beskrev på venuslogen, herefter gik der maks 1 time, så blev mit anmeldelse slettet, mit konto lukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Luke

Tak for en sober anmeldelse Martin.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med de øvrige. Hvis ikke der er plads til dårlige anmeldelser også, så er eroguide intet værd. Og jeg synes bestemt kritikken i denne tråd er udtrykt sobert.

Da jeg læste anmeldelsen tænkte jeg først : Nej, dét var nok ikke det bedste valg! Meget kan man sige om Cherie, men hun er ikke indbegrebet af blid vanilla. Efterfølgende ser jeg, at hun selv reklamerer med sådan på hendes hjemmeside, så det må man jo tage for troende.

Jeg har selv besøgt Cherie to gange, og har en helt anden oplevelse af hende. Faktisk havde jeg selv min købesex debut med hende, men det skal siges, at min dagsorden den gang var at afprøve dominans, og det kan meget vel være kilden til den store forskel.

Jeg oplevede selv Cherie som meget ligefrem. Hun kalder en spade for en spade, hvilket jeg finder befriende. Jeg oplevede hende også som ekstremt lydhør overfor mine ønsker. Hun brugte lang tid på at spørge ind til, hvad jeg havde lyst til - og ikke lyst til - og var hele vejen igennem venlig, humoristisk og behagelig. Nåh nej, ikke hele vejen igennem, men det var jo netop meningen med besøget :-D

Lyder som en rigtig kedelig debut, Martin. Skulle du få lyst til at gøre et nyt forsøg er jeg sikker på, du kan få nogle rigtig gode forslag til, hvem du kan besøge :)

/snakie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan ikke helt tro at Cherie startede med at skælde ud Martin :?så er det fordi du har glemt at sætte skoene i forgangen ;)

Og at du så bare skulle smide kludene og så igang ;) Det Ligner ikke Cherie fra Hvidovre

Har aldrig besøgt hende uden at blive sent i bad inden seancen :)

Efter en seance er jeg altid blevet tilbudt et bad noget at drikke og en lille snak om seancen

Med hensyn til Cheries alder har hun da aldrig lagt skjul på at hun er 103 år :lol:

og at der kommer en dårlig anmeldelse mindre end 36 timer efter at Anja fra Gimel har eftersøgt dette syntes endnu mere mærkeligt for mig :?

Måske Anja endnu ikke har fået de 30,000kr som hun forlanger af Cherie??????????????????

Arbejderen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Cherie et enkelt gang, og jeg tror i har ret allesammen, på jeres ulige måde. Det har jo helt at gøre med preferencer og hvordan man tager hvad der sker: nysgerrigt med åbent sind, med vrede, skuffelse eller med forskrækkelse.

Når jeg kom ind var Cherie meget rigtigt barsk, og eftersom dominans eller underkastelse overhoved ikke er mig, blev jeg lidt WTF? Jeg blev kommenderet i bad, og så gik vi igang med det jeg var meget nysgerrig over: Italiensk - det verdensberømte italienske.

Det var meget intens, faktiskt lidt for intens for mig, og også altfor oneway. Det var Cherie der levererede og mig der tog imod. Men jeg opdagede også efterhånden at hun faktiskt (tror jeg) kunde lide det hun gjorde; at have en stor mand på knæ, med numsen op i vejret og hende der kontrollerede hvad der skete.

Når det var over ( og det var intens!!!) var hun faktiskt meget sød. Ikke als den barske Cherie der tog imod i døren. Og jeg synes også hun er smuk nok; ikke noget at brokke sig over, selv om alderen er manipuleret med.

Hvorfor kom jeg ikke tilbage? Fordi det var lidt for intens for mig, fordi det var lidt for oneway, fordi jeg ikke er til dominans og fordi - og dette var det eneste jeg faktiskt kunde klage på - fordi hun lugtede altfor meget smøg. Og DET kan jeg overhoved ikke lide.

Konklusion: Jeg har forståelse at nogle ikke kan lide Cherie og jeg har forståelse for at mange kan det.

Så det er som det plejer: Alt er ikke for alle, men det betyder ikke at det lige precis du ikke kan lide, nogen anden ikke kan.

Venligst

B

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej, arbejder lyder som spin, for hurtigt at den kommer fra en som er ny...

min tanken

synes det fint anmeldelse... fin og sober

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er af den overbevisning at har man ikke godt godt at sige så skal man tie stille.

Netop her i denne kontekst af annmeldeser af Cherie ville jeg nok være mere obs på om den var reel eller om det er en omgang "troll" som er på spil.

Alle unden undtagelse bliv bedt om at smide skoene, alle bliver beordret i bad. Længer er den bare ikke så denne tror jeg ikke på.

EB

MH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Både gode som dårlige anmeldelser er velkommen herinde på EroGuide.dk, så længe de er skrevet i en god og sober tone.

Jeg tvivler kraftigt på at det er en troll der er på spil, da brugeren som startede tråden, allerede har indtil flere gode indlæg bag sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej, hvis vi skal følge Helene, så det kun positive anmeldelser.. hvis forstår jeg dig korrekt?

så kan vi jo ikke give råd og advare mod dårlige piger... giver nok ikke så god side..

og hvorfor kan den omtalte pige ikke have mindre tilfreds kunder???

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Luke

Helene, du kan ikke bede andre om at skride af pommeren til. Jeg læste godt det du skrev inden Administrator slettede det. Det er du ikke i en position til.

Du har heller ikke været kunde hos Cherie. Det er der en del andre der har, kendte troværdige medlemmer som skriver sobert om deres oplevelser, nogle godt, andre knap så godt. Hvis Cherie har noget at sige til anmeldelserne så lad hende komme på banen selv fremfor at sende folk i byen med indlæg !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Luke

Jeg er af den overbevisning at har man ikke godt godt at sige så skal man tie stille.

PS Hvis du mener, at vi kunder virkelig kun skal skrive positivt om vores oplevelser, så har du ikke helt forstået hvad meningen med dette board er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kendt Cherie igennem lang tid nu, og jeg genkender slet ikke det negative der bliver skrevet om hende. Jeg har altid haft gode oplevelser med Cherie, hun har altid taget sig godt af mig. Man kan altid kontakte hende på mail eller chatte med hende om alting. Hvis man har en dårlig oplevelse, så kan det jo også være ens egen skyld, at man ikke har givet udtryk for sine ønsker ordentligt. Jeg har altid været meget tilfreds med Lady Cherie, med hendes måde at være på, og med mine besøg hos hende...det er en oplevelse værd! Så stop den dårlige omtale! Cherie er en kvinde der altid spørger om ens ønsker, netop fordi det er vigtigt at kunden føler sig tilfreds, så det lyder lidt underligt hvis man ikke har en god oplevelse hos hende. Jeg ved at hun har fået masser af gode anmeldelser og med god grund!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tvivler kraftigt på at det er en troll der er på spil, da brugeren som startede tråden, allerede har indtil flere gode indlæg bag sig.

Mener du her Martin, som startede tråden, eller Arbejderen, som beskyldes for trolleri?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Martin

Først vil jeg da gerne sige at jeg er ked af, at du føler du har fået

en så dårlig oplevelse hos mig.

For det må virkeligt have været noget der battede, siden det først

kommer frem i dine tanker klokken 02.00 en Søndag nat ;-).

Din hukommelse vil jeg ikke betvivle, men på den anden side set må det

jo have været lang tid siden, idet du skriver at din kæreste

har opfordret dig til at købe sex, men du andetsteds skriver, min kone

og min datter var taget til Jylland Så jeg går ud fra at dit besøg er

foregået inden du blev gift, og blev far til en datter på nu tre år.

Jeg erindrer ikke dit besøg, men det står jo åbenbart helt tydeligt i

din hukommelse, men her kan du hjælpe mig lidt, når vi laver

italiensk, er dit ansigt

meget i nærkontakt med håndklædet, jeg har et system, hvad var farven

på håndklædet ?

Se jeg skal ikke lægge skjul på, at jeg er prof pige, det ville jo

være dumt. Alle mennesker har vaner, en af mine vaner er, at mit

armbåndsur altid er stillet

10 minutter frem, og ja det er fordi jeg godt kan lide at være præcis,

altså præcis i biografen, præcis i teatret, præcis til koncerter,

præcis til sammenkomster, så dvs. det lille

akademiske kvarter er så at sige indbygget. Det er en god ide til fri

afbenyttelse for alle læsere.

Når nu jeg siger at jeg er en prof pige og jeg bor i Hvidovre, det vil

sige uden for Københavns centrum, hvilket igen vil sige, at jeg er

godt bekendt med trafikmylder og forsinkelser,

for sådan er det jo, når man skal krydse København, med mindre man

tager S-toget til Åmarken station, og toget i øvrigt går til tiden (det er ikke en reklame).

Kan du så, på een eller anden måde, sandsynliggøre, i det mindste for

mig, hvorfor i alverden: jeg skulle:"Skælde penge ud", der kommer gående

ind af døren ? "Ville du genere nogen, der ville give dig penge ?"

Du skriver også at du har lavet en aftale med mig, men skriver

samtidigt, at jeg småsurt har spurgt dig: "hva' vil du ha ?"

Hvorfor skulle jeg spørge dig om det, når vi har en aftale? Aftale betyder jo, at vi ikke skal

tale om hvad der skal foregå, for det er jo aftalt.

De det der blev sagt var: "Vil du være sød at sætte skoene", det gør du jo også derhjemme, ikke sandt ?

Havde vi ikke en aftale/ haft en aftale, ja så havde jeg sat mig på hug (det er sådant noget jeg kan) og spurgt: Hvad kunne du tænke dig ?

Du skriver også, at du på det nærmeste bliver beordret til at smide

tøjet, se det kan du sagtens blive, hvis du har bestilt:

slaveopdragelse/slaveitaliensk, men uanset

hvilken en af formerne, er forretningsgangen i den indledende fase jo

faktisk den samme, du bliver sendt/tilbudt et bad, og det specielt når

vi snakker italiensk.

Du glemte jo også i din nattetime erindring, at du også fik tilbudt et

bad bagefter, for det kan ikke være rart bare at tage underbukserne på

efter italiensk uden bad, med mindre du er cykelrytter. ;-)

Du skriver, det får mig næsten til at lyde som en Napoleon: ingen

forlader mig uden at få en orgasme, hvorefter jeg hiver dine kønsdele

til blods/hævelser.

Hvad skulle min interesse egentlig være i det ? Hvis det nu var sådan,

at jeg var så underlig, og du blev så nervøs, og du på det tidspunkt,

ja du skriver du er 32 nu, så du må

vel have været sidst i tyverne, tror du så ikke at du ville have sagt:

Stop for satan ?

Uanset om vi har været i den hårde, eller blide afdeling, slutter

tingene altid med en hyggesnak, og det uanset om det ønskede resultat,

blev nået eller ej, over en forfriskning, efter du har været i bad.

Hvad drak vi to, hvad gav jeg dig ?

Ser du Martin, jeg kender internettet og anmeldelsesboards, vældig

godt. Jeg kender også den med at poste 6-7 indlæg på en dag, så det på

profilen ser ud som om, at man har skrevet længe,

men jeg ved også godt, at jeg som et simpelt menneske ikke kan gøre

alle og enhver tilfredse, og jeg er ikke en ladyboy som du henviser

til i et af dine tidligere indlæg, og som du varmt anbefaler.

Se det faktum, at jeg ved, at internetgabestokke findes gør, at jeg er

meget påpasselig i mit arbejdsliv.

Lige til næst sidst, nej, jeg kunne ikke være din mor, for hvis din alder

er ærlig, så ville din far formentlig være skyld i noget nær voldtægt.

Martin, et godt råd, til et bedre liv, lad være med at sidde her til

klokken fire om morgenen og lave indlæg, pas dit arbejde som farmaceut

i en stor international virksomhed,

det gør man bedst udhvilet. Det er noget andet med mig, jeg er

selvstændig, jeg kan bare ændre min åbningstid.

Men skal jeg nu synes at noget er underligt, mærkværdigt, påfaldende, så er det

egentligt ikke det du skriver, for det læste jeg på gimel, at man gerne ville have, en møganmeldelse af mig, og dit skriv

blev indrapporteret af Prøvemanden til Anja med det samme (inden for 12 minutter), så var hun glad, jeg er ligeglad,

det sjove ord, der kildrer mig lidt, er ordet :sober.

Hvor ofte bruger vi som mennesker ordet: Sober ? Sjældent ikke sandt, det er et StormP agtigt ord,

men jeres gimel veninde, anvender det jo ofte.

Nu kan jeg se at Admin, har givet credit til Martin fordi han har skrevet et antal indlæg (læs ovenfor)

, ovenikøbet været på et par gange i strengen, og ja, jeg har bedt ham om at slette denne streng, hvilket han ikke vil, fordi

Martin er registreret, og man ikke vil have noget med gimel at gøre.

Det er også fint nok, ingen fejl på det. Nu har jeg brugt min mulighed for at give mit besyv, og derefter kan mennesker så

bruge deres fornuft.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skulle mene jeg aldrig har skrevet, at jeg intet vil have med Gimel at gøre. Tværtimod skrev jeg at jeg ikke ville blande mig i dit og Anjas uvenskab.

Men nu kan jeg da lige dele den PM, som jeg svarede dig med, på din anmodning om at få slettet anmeldelse. Den kan ses lige her under:

Hej Cherie,

Brugeren der skriver den negative anmeldelse af dig, er en allerede aktiv bruger på EroGuide.dk, og altså ikke bare en bruger oprettet til foremålet at tilsvine dig. Derfor har jeg svært ved at tro på at det skulle være en plantet anmeldelse.

Hvad angår dit uvenskab med Anja fra Gimel, så er det altså ikke noget jeg vil blande mig i. Jeg hverken kender sagen eller ønsker at bruge tid på at sætte mig ind i den.

Med venlig hilsen

Admin

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej, cheri fint du svare, men for det første så det ikke mig men borende x som gør obs på anmeldelse, på gimel, hvis du skal føle at mennesker rotter sig mod dig, så havde lige styr på det...

fint at admid ikke sletter anmeldelse... mener ikke der er noget i anmeldelse som gør den skal slettes.

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Cherie, kan ikke forstå du tager sådan på vej over en dårlig anmeldelse, når du får så mange gode? Martin har været med i flere tråde, som jeg har været med i, og skriver i mine øjne altid konstruktivt. ( så han er ikke bare en, der har skrevet 6-7 indlæg, for derefter at svine dig)Han bliver bakket op af knajten, som er en af de mest aktive brugere herinde, og meget vellidt. ( han har dog ikke besøgt dig, men der har været kommunikationsproblemmer på diverse boards)

Det der er gået galt, er jo bare kemi og kommunikation! Du har udfra hvad jeg kan læse en direkte måde at kommunikere på, der ikke falder i Martins smag. Formentlig er det også kommunikationen der gik galt, ved udløsningen, hvor han har været nervøs og ikke følt sig i godt selskab med dig. Alderen bum bum, den er jo altid svær!

Der vil altid være kunder, der har en dårlig oplevelse med dig. ( og skal have lov at ytre deres mening om det) Men det er vel ligemeget, hvis der bare er mange der har en god?

Synes faktisk dette scenarie er rigtig ærgerligt!!!!! At både købere og udbydere debatterer i samme tråd. Martin får jo noget af en overhaling for hans indlæg, ikke mindst af Helena inden det blev modereret af administrator. Dette kan meget vel " skræmme" mænd fra, at komme med negative anmeldelser af glædespiger herinde, hvilket vil medføre at anmeldelser reelt ikke kan bruges til noget, da det kun er de positive det kommer med.

Nu får jeg nok på puklen for at skrive dette her. Men jeg kunne aldrig finde på at besøge dig! Ikke så meget pga Martins indlæg ( herreste Gud, en dårlig anmeldelse) men mere pga dit modangreb og ville slette indlægget. Jeg synes det er en dårlig stil, ikke at acceptere at nogen har en dårlig oplevelse hos en.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes, det er rart at kunne læse indlæg som dette, så jeg som kunde kender til så mange oplevelser som muligt med pigen. Er alle anmeldelser ikke kun positive, så synes jeg kun, at det er fint, da jeg derved kan lægge mine penge et andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...