Hop til indhold
Dandey

Danske piger har fået pris vanvid

Recommended Posts

Hvor meget tror de danske glædespiger de efterhånden kan tillade sig at tage for enkel ydelser. 

Mange vil have 700 og 800 blot for svensk eller fransk eller dansk. 

Jeg håber folk ligesom mig vil være med til at slå et fælles slag for boykot af disse piger som forlanger den pris. 

Sæt igang! 

Redigeret af Dandey

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dandey skrev, for 2 minutter siden:

Hvor meget tror de danske glædespiger de efterhånden kan tillade sig at tage for enkel ydelser. 

Jeg håber folk ligesom mig vil være med til at slå et fælles slag for boykot af disse piger som forlanger den pris. 

Sæt igang! 

Det gjorde jeg for mange år siden - ved at begynde kun at købe ½ eller hele timer - desværre er der ikke så mange, der kører med 45 min - det ville ellers være et mere passende koncept ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er nok ikke mange der forlanger mere for en ydelse end kunden vil betale. 

Faldende efterspørgsel = faldende pris. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

- hvad bliver det næste, du ønsker at indsætte "blokade" på ?

At Tesla´en skal koste det samme som en Yaris ? - det er jo også bare en bil.... ?

Eller at økologisk mælk ikke må sælges, fordi det koster mere en mælk med sprøjte-alt-muligt i ?

Eller at lakrids fra Bülow skal koste det samme som Lakridspiber ?

Eller at priserne på mad i Danmark skal være samme niveau som i Thailand ?

- markedskræfterne regulerer sig vist helt af sig selv - og som tidligere fremført i en lign. debat - kan der i de danske kvinder jo være en bevidst fravælgelse af visse kunde-typer ved at ligge på et prisleje, som er højere end udenlandske piger... 

Mon ikke flertallet herinde tænker lidt det samme som jeg skriver ?? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du ikke bryder dig om prisen kan du jo bare blive væk! Du får det næsten til at lyde som om de høje priser er et samfundsproblem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dandey skrev, 1 time siden:

Sæt igang! 

Jeg ved en del af  os vi der arbejder i privat, har fravalg enkel ydel. Nogle siger fra cocktail og andre fra halve timer.  Ringer der en til mig og kun vil have enkel ydelse får han afvise det er 800 kr og fra cocktail. Så er det han valg om han vil det eller ej. 

Når vi er i private hjem. Handler det ikke om at få 10-12 gæster ind på en dag og lade nabo vide hvad vi laver. Derved bliver enkel ydelse og hos nogle også cocktail fravalg. 

Vi piger vælger hvad vi vil, lige du gør det. Og så handler det bare om at finde de/n der passer til os hver :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

- desværre er der ikke så mange, der kører med 45 min - det ville ellers være et mere passende koncept ;-)

Spørg de piger du gerne vil besøge efter en pris på 45 minutter.  Vil da håbe de fleste af os gerne vil give dig og andre gæster 45 minutter  :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Dandey skrev, for 1 time siden:

Sæt igang! 

Det handler jo kun om økonomi når du stiller det sådan op. Jeg involvere også kvalitetskrav når jagten sættes ind,og er der tale om en godt anmeldt pige skal de sidste par hundrede ikke gøre forskellen trods enkeltydelser.

Og så syntes jeg det er helt okay,hvis glædespigen er så bevist om eget serviceniveau og værd,at hun sætter prisen derefter:)

Jeg er ofte blevet positiv overrasket over hvad besøget har udviklet sig til,selvom jeg har ønsket og betalt for 15-20 min;)

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Det gjorde jeg for mange år siden - ved at begynde kun at købe ½ eller hele timer - desværre er der ikke så mange, der kører med 45 min - det ville ellers være et mere passende koncept ;-)

Aha... 90 % af mine besøg hos forskellige, er da 45 minutter, så det kan da sagtens lade sig gøre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 55 minutter siden:

Eller at økologisk mælk ikke må sælges, fordi det koster mere en mælk med sprøjte-alt-muligt i ?

Enig - lad os få økologiske glædespiger :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 7 minutter siden:

@jensen6 - du tænker på sprøjte-fri GPere ?? hahahahha:D

Lad os nu ikke gå til ekstremer..... Vi kan vel finde ud af noget ind imellem?

Hvis I holder jer fra gen-manipulation, så holder vi os fra stråforkortere :ph34r:

Redigeret af Butch

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 4 timer siden:

At Tesla´en skal koste det samme som en Yaris ? - det er jo også bare en bil.... ?

Eller at lakrids fra Bülow skal koste det samme som Lakridspiber ?

Eller at priserne på mad i Danmark skal være samme niveau som i Thailand ?

- markedskræfterne regulerer sig vist helt af sig selv - og som tidligere fremført i en lign. debat - kan der i de danske kvinder jo være en bevidst fravælgelse af visse kunde-typer ved at ligge på et prisleje, som er højere end udenlandske piger... 

Mon ikke flertallet herinde tænker lidt det samme som jeg skriver ?? :rolleyes:

Jep. Sæt prisen ned på Tesla, lakridspiber, mælk og mad :) 

Now we’re talking :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dandey skrev, for 5 timer siden:

Sæt igang! 

Pigerne, samt pigevennerne på dette forum påstår ellers at priserne ikke er steget de seneste 25 år... men det er selvfølgelig noget vrøvl. Priserne er fulgt med, men som jeg selv har påpeget i flere debatter, så er prisforskellen for stor i forhold til, hvad mange meget attraktive udenlandske piger tager. De danske piger kan så konkurrere på kvaliteten, og selv har jeg for nyligt haft et par rigtig gode oplevelser med danske piger, hvor prisen har været høj, men kvaliteten og servicen været derefter - problemet er især, hvis prisen er høj og pigen er en fjern veninde til konen til lederen af den lokale knallertklub, der lige mangler nogle penge eller skylder for kaffe, eller hvis man render ind i en forvirret "sugarbabe." 

Jeg vil ikke være med til at boykotte de danske glædespiger, men det generelle prisniveau gør, at jeg selv er begyndt at vælge dem fra i mange tilfælde, og de steder/piger, der ikke leverer den højeste standard og service, burde også efter min opfattelse overveje at sætte priserne lidt ned - især hvis de sidder halvdelen af tiden og venter på kunder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest costner

synes nu ikke at de danske gudinder er så meget dyre.mange af dem jeg besøger har en halv time  til priser mellem 900 til 1200 synes absolut ikke det er dyrt.kan godt være du kan få en fra øst europa til måske 700.det betyder bare ikke så meget i min verden og give  2-300 mere og samtidigt kunne snakke med den søde danske pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg startede min karriere i denne verden for ca. 20 år siden. Da var dagspris en 800-900 kr for en halv time. Et par år efter var dagsprisen 1000 kr. I dag er den 1100-1200 kr. Så priserne er vel steget mindre end andre varer og ydelser. Se bare på ejendomspriserne! Det der er sket i mellemtiden er jo blot, at udenlandske piger er kommet til i stort tal og mange af dem har lavere priser end for 20 år siden. De meget populære udenlandske piger tager jo det samme eller mere end danskerne. Så for mig at se er det ikke så meget et spørgsmål om etniske skel.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
costner skrev, for 2 minutter siden:

det betyder bare ikke så meget i min verden og give  2-300 mere og samtidigt kunne snakke med den søde danske pige.

:huh:

Samtidig? Ligger du og plabrer løs om din dagligdag eller familie, medens du kører ormen ind og ud af blomsten? Nåhmen, hver sin fetisch. 

Havde jeg været pige ville jeg bede dig om at tie stille og koncentrer dig om opgaven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest costner

plabrer nu ikke løs om min familie,men godt ord igen.synes bare al den snak om at spare et par hundrede kroner er sådan lidt ligegyldig.nogen vil have alting for det halve og andre betaler hvad det koster.vi er forskellige.

Redigeret af costner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 55 minutter siden:

Pigerne, samt pigevennerne på dette forum påstår ellers at priserne ikke er steget de seneste 25 år... men det er selvfølgelig noget vrøvl. Priserne er fulgt med, men som jeg selv har påpeget i flere debatter, så er prisforskellen for stor i forhold til, hvad mange meget attraktive udenlandske piger tager. De danske piger kan så konkurrere på kvaliteten, og selv har jeg for nyligt haft et par rigtig gode oplevelser med danske piger, hvor prisen har været høj, men kvaliteten og servicen været derefter - problemet er især, hvis prisen er høj og pigen er en fjern veninde til konen til lederen af den lokale knallertklub, der lige mangler nogle penge eller skylder for kaffe, eller hvis man render ind i en forvirret "sugarbabe." 

Jeg vil ikke være med til at boykotte de danske glædespiger, men det generelle prisniveau gør, at jeg selv er begyndt at vælge dem fra i mange tilfælde, og de steder/piger, der ikke leverer den højeste standard og service, burde også efter min opfattelse overveje at sætte priserne lidt ned - især hvis de sidder halvdelen af tiden og venter på kunder. 

Kære Finn

Altså hvis kvaliteten hos den danske pige er i top og prisen er det også, så kan du skuda være græsk katosk om hun så nok så meget kender en eller anden der kører på motorcykel? (prøv at studere dem på tankstationen, det er som regel aldrende bedstefædre, der har fået deres ungdom igen på det der dyr:D ) Det er skuda ikke ham, du skal være sammen med?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Finn1101 skrev, 1 time siden:

Så når du lægger penge hos en udenlandsk pige - så er du heeeeelt sikker på at de ikke betaler til en skummel bagmand ? 

Fyi Der findes også med jævne mellemrum udenlandske piger på din yndlings klinik - og de er ikke billigere end de Danske. 

Hvor har du den der knallertklub skræk fra ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtigt forstår trådstarten.

Mit problem er, at der ikke er anført nogen tidsfaktor. Det er billigt, hvis man kan få en hel time for 800 kr. – og det er dyrt, hvis man man skal gøre sig færdig på under 7,5 minut.

Mig forekommer det at være et forældet koncept, og min fornemmelse er, at udviklingen mere og mere går i retning af "fri leg" – selvfølgelig inden for pigens grænser – inden for et givet tidsrum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, 1 time siden:

Pigerne, samt pigevennerne på dette forum påstår ellers at priserne ikke er steget de seneste 25 år...

Priserne er faktisk ikke steget nævneværdigt de sidste 25 år, uden at jeg af den grund behøver at lade mig betegne som en negativt ment "pigeven".

Jeg har godt nok kun været med i branchen siden 2009, men alene i den tid synes jeg ikke, at priserne er steget.

Tværtimod – alt andet lige.

Min bedste målestok er nok en af toppigerne, @Nikita Darling, som jeg første gang besøgte 7. september 2012 (se anmelselse) og nåede at se over 30 gange, før hun helt henlagde residensen til Jylland.

Jeg mener, at hendes oprindelige timepris var 2.200, men da hun indstillede skydningen (i hvert fald min :D), var den faldet til 1.800. I begyndelsen af mine besøg betalte man for ydelser, men i løbet af efteråret 2012 lagde hun forretningen om, således at man betalte en timepris. Og inden for denne time kunne man så lave dét, man nu havde lyst til i henhold til dagsformen.

Østpigerne er et voldsomt konkurrenceparameter, fordi de regner i hjemlandets købekraft – ikke i dansk – og derfor kan de tillade sig at lægge timeprisen (pænt) under en dansk piges – og alligevel have tjent godt ved hjemkomsten.

Det har danske piger meget svært ved at konkurrere med, især de, der pligtskyldigt betaler (noget til) både skat og moms.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Varer og tjenesteydelser koster det markedet kan bære, hverken mere eller mindre. Konkurence vil sætte pris under pres. Det kan enhver merkonomstuderende på aftenhandelsskolen læse på første semester i “indledning til virksomheds økonomi”.

ingen omsætning, vil medføre ophør eller prisnedsættelse. At østrigerne ikke tager “danskerpriser” handler vel om deres “tillægspolitik” og danske pige sælger full service a een pris..elle har jeg misforstået alt om priser for købesex..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort

Super naivt indlæg. Fordi jeg er køberen der synes det er for dyrt skal pigerne sætte priserne ned ellers skal de boykottes. "Sæt igang". Fandme en god strategi. NOT.

Passer prisen ikke til din tegnebog må du stemme med fødderne. Køb et andet sted. Lad være med at købe. Lad nu for fanden bare markedet regulere sig selv.

:wacko::rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...