Hop til indhold
Dandey

Danske piger har fået pris vanvid

Recommended Posts

Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Så når du lægger penge hos en udenlandsk pige - så er du heeeeelt sikker på at de ikke betaler til en skummel bagmand ? 

Får de danske piger alle pengene selv? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Mit problem er, at der ikke er anført nogen tidsfaktor. Det er billigt, hvis man kan få en hel time for 800 kr. – og det er dyrt, hvis man man skal gøre sig færdig på under 7,5 minut.

Mig forekommer det at være et forældet koncept, og min fornemmelse er, at udviklingen mere og mere går i retning af "fri leg" – selvfølgelig inden for pigens grænser – inden for et givet tidsrum.

Du kan roligt regne med, at der er tidsfaktor på enkeltydelser (der var trådstarters oplæg) oftest 10-15 min. 

Konceptet er fint nok til dem der ikke har lyst, evne, råd eller tid til de længere ydelser, eller bare vil “teste” en given pige. De samme piger sælger jo også både halve og hele timer, så kan man vælge det, hvis man ikke er til de korte ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
underdog40 skrev, for 21 minutter siden:

Får de danske piger alle pengene selv? 

Jeg betaler en leje af lokalerne, jeg betragter mig selv som stedets kunde. Men hvis jeg lejede et kontor skulle jeg jo også betale for det. Og det er endnu ikke lykkedes mig at finde gratis lokaler :-).

Men udover det og selvfølgelig skat/moms - så ja. Og lejen er fast, jeg betaler ikke procenter af min indtjening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Jeg betaler en leje af lokalerne, jeg betragter mig selv som stedets kunde. Men hvis jeg lejede et kontor skulle jeg jo også betale for det. Og det er endnu ikke lykkedes mig at finde gratis lokaler :-).

Modtaget. Men jeg går nu heller ikke udfra at de udenlandske piger bor gratis.....men hvem ved? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 3 timer siden:

Pigerne, samt pigevennerne på dette forum påstår ellers at priserne ikke er steget de seneste 25 år... men det er selvfølgelig noget vrøvl. Priserne er fulgt med, men som jeg selv har påpeget i flere debatter, så er prisforskellen for stor i forhold til, hvad mange meget attraktive udenlandske piger tager. De danske piger kan så konkurrere på kvaliteten, og selv har jeg for nyligt haft et par rigtig gode oplevelser med danske piger, hvor prisen har været høj, men kvaliteten og servicen været derefter - problemet er især, hvis prisen er høj og pigen er en fjern veninde til konen til lederen af den lokale knallertklub, der lige mangler nogle penge eller skylder for kaffe, eller hvis man render ind i en forvirret "sugarbabe." 

Jeg vil ikke være med til at boykotte de danske glædespiger, men det generelle prisniveau gør, at jeg selv er begyndt at vælge dem fra i mange tilfælde, og de steder/piger, der ikke leverer den højeste standard og service, burde også efter min opfattelse overveje at sætte priserne lidt ned - især hvis de sidder halvdelen af tiden og venter på kunder. 

Nu har jeg så ikke besøgt ALLE glædes piger i Danmark :D 

Men det med at udenlandske piger har billigere priser er nu ikke 100% sandfærdigt. Det er muligt at hvis man lavede en landsomspændende undersøgelse, at de danske så i et samlet gennemsnit ville være lidt dyrere.

De piger jeg har besøgt der har 1 time kostet ( dansk 1800 kr / udenlandsk 1500 kr ), men til gengæld kostede kys så 300 kr hos den udenlandske, så det ender jo i samme pris eller mere...når så den udenlandske spørger om der ikke er noget man vil prøve, så tænker jeg da "jo det er der da", men jeg afholder mig fra at spørge, af frygt for at hvert ønske skal koste mig yderligere 300 kr...

Der er naturligvis varianter i alle retninger, både for danske og udenlandske piger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 4 timer siden:

Jeg vil ikke være med til at boykotte de danske glædespiger, men det generelle prisniveau gør, at jeg selv er begyndt at vælge dem fra i mange tilfælde, og de steder/piger, der ikke leverer den højeste standard og service, burde også efter min opfattelse overveje at sætte priserne lidt ned - især hvis de sidder halvdelen af tiden og venter på kunder. 

Du vælger vel også de prisbillige udenlandske piger fra, hvis service, sex og indlevelse er i hegnet ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 46 minutter siden:

Modtaget. Men jeg går nu heller ikke udfra at de udenlandske piger bor gratis.....men hvem ved? :) 

Næh, men de betaler nok "nogen" for at have hjulpet dem op i et land, hvor de uden at kunne forstå sproget alligevel har formået – i modsætning til mange danske piger – at få en luxuxlejlighed at operere fra i fine lokaliteter som f-eks Sydhavnen eller Ørestaden.

Derfor må der i mine øjne stå bagmænd bag.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
KoldingKnægten skrev, for 6 minutter siden:

Man kan betale hvad det koster.
Eller man kan lade være...

Selv foretrækker jeg gamle dyder, og det med at sætte tæring efter næring. und so weiter.

:roll:

Nemlig. Købesex er luksus. Ikke alle har råd til luksus. Sådan er det bare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Forstår  ikke  formålet  med  denne  tråd  - hvis  du  ikke  vil  betale  prisen  så  find  noget  billigere. Måske  er  der  andre  som  finder  prisen  rimelig. 

Personligt  tilbyder  jeg  ikke  sex  på tid som  udgangspunkt, da  sex  på  tid  ikke  falder  mig  naturligt. 

Havde  dog  et  set-up  med  glory-hole  400 kr  for  15 minutter.  Jeg  var meget  overrasket  over  at  hovedparten  af  mændenene forlod  mig  efter  4-7 minutter. En  enkelt  overskred  tiden,  men  kun  fordi  vi  hyggesnakkede bagefter. 

Tag  en  tudekiks  hvis  du  synes  priserne  er  for  høje. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 38 minutter siden:

Forstår  ikke  formålet  med  denne  tråd  - hvis  du  ikke  vil  betale  prisen  så  find  noget  billigere.

Lige præcis........er man nærig må man nøjes med højre hånd og så bruge venstre en gang imellem, for at få noget fremmed......:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dandey skrev, for 12 timer siden:

Hvor meget tror de danske glædespiger de efterhånden kan tillade sig at tage for enkel ydelser. 

Mange vil have 700 og 800 blot for svensk eller fransk eller dansk. 

Jeg håber folk ligesom mig vil være med til at slå et fælles slag for boykot af disse piger som forlanger den pris. 

Sæt igang! 

Orv hva - det var tidligt at det blev sidst på måneden. Tidligere end i sidste måned. Men men - det er selvfølgelig også denne måned vi skal betale til kreditforeningen. Hvis man da har engagement sådanne steder... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
costner skrev, for 5 timer siden:

synes nu ikke at de danske gudinder er så meget dyre.mange af dem jeg besøger har en halv time  til priser mellem 900 til 1200 synes absolut ikke det er dyrt.kan godt være du kan få en fra øst europa til måske 700.det betyder bare ikke så meget i min verden og give  2-300 mere og samtidigt kunne snakke med den søde danske pige.

Det er jeg principielt enig i, bortset fra at det jo ofte drejer sig om mere end et par hundrede kroner, medmindre man vælger en hurtig tur.

Så er det bare, at jeg har oplevet den allerhøjeste service, fx hos ”Magic girls,” og selvom prisen her kun er omkring 500 kr. billigere end hos mange af de danske steder for 1 time, så er kvaliteten – både på den ene og den anden måde – en helt anden. Og andre steder er prisen omkring det halve, men serviceniveauet til en helt anden pris.

Men jeg har da haft masser af gode oplevelser hos danske piger, hvor jeg synes at det har været pengene værd, og i lang tid havde jeg selv den holdning at jeg som udgangspunkt ikke besøgte udenlandske piger – men et par uheldige oplevelser gjorde at jeg skiftede mening, og siden har jeg oftest foretrukket de udenlandske glædespiger, men har ikke valgt de danske glædespiger fra.

For mig handler det egentlig slet ikke om, hvorvidt pigen er dansk eller gæsteglædespige fra et andet land, men om oplevelsen og kvaliteten af den samlede ”pakke,” og her synes jeg altså at de danske steder/piger generelt har en udfordring ved at have noget, der minder om kartelagtig prisdannelse.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Debuterede i 1989;  min aktivitet toppede i første halvdel af 90'erne. I de år var standardprisen for en halv time 800 kr i KBH (f. eks. det legendariske Roskildevej 47A, Bonita på Nørrebrogade, ...). Enkeltydelser mener jeg var 400 kr; tog tit "fransk og dansk" til 600. Debut-turen er vist eneste gang nogen sinde jeg har købt en enkeltydelse.

Nettoprisindekset medio 1993  var 65; nyeste fra 2018 er 103. https://www.dst.dk/da/Statistik/emner/priser-og-forbrug/forbrugerpriser/nettoprisindeks

Hvis de 800 kr. fulgte prisindekset ville de i dag være blevet til knap 1270 kr. Og de 400 kr. følgelig til 635 kr.

Der er altså absolut ikke noget at himle op over; priserne følger prisindekset inden for en træskolængde (Eksempel: Cassiopeiastars: Fransk: 700, 30 min: 1200). Pas på ikke at sammenligne med TV, computerudstyr og andre varige forbrugsgoder, som ligger langt under indeks i prisudviklingen.

PS: Enkelte var billigere dengang, f. eks. mere modne piger; og så var der Olsen pigerne på Ndr. Fasanvej - 600 kr. for "alle blide former" uden fast tid; og 2 piger sammen for samme pris...  de tider :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
LastResort skrev, for 4 timer siden:

Super naivt indlæg. Fordi jeg er køberen der synes det er for dyrt skal pigerne sætte priserne ned ellers skal de boykottes. "Sæt igang". Fandme en god strategi. NOT.

Passer prisen ikke til din tegnebog må du stemme med fødderne. Køb et andet sted. Lad være med at købe. Lad nu for fanden bare markedet regulere sig selv.

:wacko::rolleyes:

Det er jo også præcis det jeg skriver. Jeg køber ikke hos danske piger og opfordrer andre til at gøre det samme. De må tage 10000kr for enkel ydelser. Jeg opfordre bare folk til at boykotte inden en enkel ydelse koster 20000kr.

Det kan man så vælge at gøre eller lade være. 

Hvis der er nogen som er naiv er det dig hvis du ikke kan se det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 12 timer siden:

- hvad bliver det næste, du ønsker at indsætte "blokade" på ?

At Tesla´en skal koste det samme som en Yaris ? - det er jo også bare en bil.... ?

Eller at økologisk mælk ikke må sælges, fordi det koster mere en mælk med sprøjte-alt-muligt i ?

Eller at lakrids fra Bülow skal koste det samme som Lakridspiber ?

Eller at priserne på mad i Danmark skal være samme niveau som i Thailand ?

- markedskræfterne regulerer sig vist helt af sig selv - og som tidligere fremført i en lign. debat - kan der i de danske kvinder jo være en bevidst fravælgelse af visse kunde-typer ved at ligge på et prisleje, som er højere end udenlandske piger... 

Mon ikke flertallet herinde tænker lidt det samme som jeg skriver ?? :rolleyes:

Nogen af jer danske glædespiger trækker altid " i er så meget bedre kortet" 

I er generelt virkelig langt bagefter på service niveauet i forhold til de udenlandske piger som tager det halve af hvad i gør. 

De ting du skriver kan slet ikke sammenlignes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jimbo skrev, for 12 timer siden:

Hvis du ikke bryder dig om prisen kan du jo bare blive væk! Du får det næsten til at lyde som om de høje priser er et samfundsproblem.

Som sagt skriver jeg blot at jeg synes folk bør boykotte de danske glædespiger hvis pris er løbet af sporet.Folk kan gøre det eller lade være længere er den ikke. 

God aften til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Forstår  ikke  formålet  med  denne  tråd  - hvis  du  ikke  vil  betale  prisen  så  find  noget  billigere. Måske  er  der  andre  som  finder  prisen  rimelig. 

Personligt  tilbyder  jeg  ikke  sex  på tid som  udgangspunkt, da  sex  på  tid  ikke  falder  mig  naturligt. 

Havde  dog  et  set-up  med  glory-hole  400 kr  for  15 minutter.  Jeg  var meget  overrasket  over  at  hovedparten  af  mændenene forlod  mig  efter  4-7 minutter. En  enkelt  overskred  tiden,  men  kun  fordi  vi  hyggesnakkede bagefter. 

Tag  en  tudekiks  hvis  du  synes  priserne  er  for  høje. 

Hvis du læser min tråd igennem er det ikke noget med tuderi at gøre. 

Jeg vil bare gerne opfordre så mange som muligt til at boykotte de danske glædespiger som har fået pris vanvid. Længere er den ikke. Folk kan gøre det eller lade være. 

Jeg kan jo også skrive til dig at du skal snuppe en tudekiks hvis du ikke kan klare jeg skriver dette. 

God aften 

Redigeret af Dandey

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
Dandey skrev, for 6 minutter siden:

Det er jo også præcis det jeg skriver. Jeg køber ikke hos danske piger og opfordrer andre til at gøre det samme. De må tage 10000kr for enkel ydelser. Jeg opfordre bare folk til at boykotte inden en enkel ydelse koster 20000kr.

Det kan man så vælge at gøre eller lade være. 

Hvis der er nogen som er naiv er det dig hvis du ikke kan se det. 

Det var ikke dig jeg kaldte naiv, men dit indlæg. :)

Hvad er det jeg ikke kan se? At pigerne skal boykottes? At priserne er for høje? Eller at man kan vælge at følge din opfordring eller lade være?

Det jeg med sikkerhed ikke kan se er at din opfordring til boykot skulle gøre nogen forskel. Hvis mænd synes at prisen er for høj stopper de nok med at købe helt af sig selv. Det behøver de ikke nogen opfordring til boykot for at finde ud af. Lad nu for pokker det marked regulere sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dandey skrev, for 28 minutter siden:

Hvis du læser min tråd igennem er det ikke noget med tuderi at gøre. 

Jeg vil bare gerne opfordre så mange som muligt til at boykotte de danske glædespiger som har fået pris vanvid. Længere er den ikke. Folk kan gøre det eller lade være. 

Jeg kan jo også skrive til dig at du skal snuppe en tudekiks hvis du ikke kan klare jeg skriver dette. 

God aften 

Det skal vel være et formål med at boykotte.  Skulle formålet være at få skræmt de sidste danske piger væk fra branchen ?  Eller handler det måske bare om, at man egentligt helst vil besøge danske piger, men synes det er for dyrt  og har et naiv forestilling om, at de danske piger napper det prisbillige koncept, og arbejder 24/7,  bor i lejeligheden, og giver afkald på familie og privatliv.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Prisen betyder mindre for mig. Det vigtigste for mig er den service pigen giver. Og at hun i øvrigt lever op til hendes annonce, ikke mindst billederne. Om prisen for en halv time så er kr. 1200 i stedet for kr. 800 kan jeg sagtens leve med, hvis hun leverer på de andre parametre.

Der hvor man selvfølgelig kan føle sig snydt er hvor man så betaler den dyre pris i forventningen om at servicen er tilsvarende, og det så ikke er tilfældet, eller man møder op til en pige, der ikke svarer til annoncen og har brugt måske en time eller to på at nå frem til hende. 

Men efterhånden er jeg begyndt primært at spille på de sikre kort, det vil sige kun at besøge piger jeg kender i forvejen, ganske enkelt fordi der for ofte er svindel og humbug i pigernes annoncer, og det gælder både danske og østpiger. Skal jeg kritisere noget som kunde, er det mest de løgnagtige annoncer pigerne kommer med, og ikke prisniveauet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 4 timer siden:

Nu har jeg så ikke besøgt ALLE glædes piger i Danmark :D 

Men det med at udenlandske piger har billigere priser er nu ikke 100% sandfærdigt. Det er muligt at hvis man lavede en landsomspændende undersøgelse, at de danske så i et samlet gennemsnit ville være lidt dyrere.

De piger jeg har besøgt der har 1 time kostet ( dansk 1800 kr / udenlandsk 1500 kr ), men til gengæld kostede kys så 300 kr hos den udenlandske, så det ender jo i samme pris eller mere...når så den udenlandske spørger om der ikke er noget man vil prøve, så tænker jeg da "jo det er der da", men jeg afholder mig fra at spørge, af frygt for at hvert ønske skal koste mig yderligere 300 kr...

Der er naturligvis varianter i alle retninger, både for danske og udenlandske piger

Et mere realistisk sammelignings grundlag er dansk 2000-2200 (MC - cassiopeia) for en time. Super anmeldte udenlanske piger som Carmen, Catherine, Mia, Stella, Emilly  (1200 - 1400 ofte med sf). Personligt har jeg ikke fantasi til at forestille mig at det kan være bedre end hos dissse piger

Så der er stor prisforskel - og så er det jo op til en selv om man vil give det for at snakke dansk med hende. Kvaliteten af oplevelsen med disse udenlandske piger tror jeg ikke på overgås  af de danske, tværtimod.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 45 minutter siden:

Det skal vel være et formål med at boykotte.  Skulle formålet være at få skræmt de sidste danske piger væk fra branchen ?  Eller handler det måske bare om, at man egentligt helst vil besøge danske piger, men synes det er for dyrt  og har et naiv forestilling om, at de danske piger napper det prisbillige koncept, og arbejder 24/7,  bor i lejeligheden, og giver afkald på familie og privatliv.   

Det plejer normalt at virke sådan at hvis man ikke sælger noget sætter man prisen ned. 

Det har intet med skræmme at gøre. 

Har du beviser på de giver afkald på familie/privat liv? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dandey skrev, for 1 minut siden:

Det plejer normalt at virke sådan at hvis man ikke sælger noget sætter man prisen ned. 

Det har intet med skræmme at gøre. 

Har du beviser på de giver afkald på familie/privat liv? 

Ja hvis man ikke har andre alternativer, så vil man sætte prisen ned.  Nu forholder det sig jo bare således at der er mange alternativer for danske piger.  Bevæggrundene for at vælge at blive glædespige kan sagtens være forskellige og afvige en del fra de udenlandske.  Ser vi lidt over de måske sidste 10 år, så er udbuddet af danske piger i de traditionelle prostitutionskoncepter faldet drastisk, hvilket jo tyder på, at forholdene kan blive for ringe, hvorfor det nok ikke er helt i hegnet at forud se, at hvis de danske piger skal sælge og konkurrere på samme betingelser, så vil mange vælge alternativer, snarere end at sætte prisen ned. 

Det kræver vel ikke så mange beviser at skrive, at når en brasiliansk, en øst Europæisk kvinde e.lign er i Danmark i 3 måneder med vagter hver dag, så har man nok hverken familieliv,eller noget særligt socialt i den periode, uden i øvrigt at forholde mig til om det er godt eller skidt. 

Mange af de danske kvinder har jo børn, arbejde eller andre ting i deres liv,  der gør at de bestemt ikke ønsker, at køre på i samme grad som de udenlandske.  De har nok ej heller den ambition at tjene flest mulige penge, at få flest mulige kunder osv, men snarere at tjene nok til, at det kan give et ekstra økonomisk råderum.  

Ovennævnte er selvfølgelig ikke 100% dækkende, men forhåbentligt nok til, at illustrere at tesen om at boykotte, pr. automatisk føre til prisnedsættelser - Betingelserne og indtjeningen kan blive så ringe, at når det sammenholdes med de kedelige sider som at skulle leve et dobbeltliv, hele tiden være ekstra påpasselig omkring at beskytte sig selv på alle leder og kanter, så kan diverse alternativer pludselig virke mere attraktive. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 32 minutter siden:

Ja hvis man ikke har andre alternativer, så vil man sætte prisen ned.  Nu forholder det sig jo bare således at der er mange alternativer for danske piger.  Bevæggrundene for at vælge at blive glædespige kan sagtens være forskellige og afvige en del fra de udenlandske.  Ser vi lidt over de måske sidste 10 år, så er udbuddet af danske piger i de traditionelle prostitutionskoncepter faldet drastisk, hvilket jo tyder på, at forholdene kan blive for ringe, hvorfor det nok ikke er helt i hegnet at forud se, at hvis de danske piger skal sælge og konkurrere på samme betingelser, så vil mange vælge alternativer, snarere end at sætte prisen ned. 

Det kræver vel ikke så mange beviser at skrive, at når en brasiliansk, en øst Europæisk kvinde e.lign er i Danmark i 3 måneder med vagter hver dag, så har man nok hverken familieliv,eller noget særligt socialt i den periode, uden i øvrigt at forholde mig til om det er godt eller skidt. 

Mange af de danske kvinder har jo børn, arbejde eller andre ting i deres liv,  der gør at de bestemt ikke ønsker, at køre på i samme grad som de udenlandske.  De har nok ej heller den ambition at tjene flest mulige penge, at få flest mulige kunder osv, men snarere at tjene nok til, at det kan give et ekstra økonomisk råderum.  

Ovennævnte er selvfølgelig ikke 100% dækkende, men forhåbentligt nok til, at illustrere at tesen om at boykotte, pr. automatisk føre til prisnedsættelser - Betingelserne og indtjeningen kan blive så ringe, at når det sammenholdes med de kedelige sider som at skulle leve et dobbeltliv, hele tiden være ekstra påpasselig omkring at beskytte sig selv på alle leder og kanter, så kan diverse alternativer pludselig virke mere attraktive. 

Jeg skal ikke kunne sige hvad de danske piger har løst til og ikke har løst til. 

Har du nogen eksempeler/links til piger i Danmark som arbejder 3 måneder i streg? 

Jeg ved mange danskere som sejler er i militæret og lign arbejder 3 måneder i streg og har familie/børn og privatliv ved siden af der fungere. 

Redigeret af Dandey

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...