Guest Trinetease Skrevet 21. September, 2018 Dandey skrev, for 5 timer siden: Jeg skal ikke kunne sige hvad de danske piger har løst til og ikke har løst til. Har du nogen eksempeler/links til piger i Danmark som arbejder 3 måneder i streg? Jeg ved mange danskere som sejler er i militæret og lign arbejder 3 måneder i streg og har familie/børn og privatliv ved siden af der fungere. Så super lækker samtale at man lige kunne have under en familiefødselsdag - Hej Far. Jeg tager lige 3 mdr til Jylland på luderturne. Come on - Vi prostituerede skal simpelthen enten stoppe, eller arbejde voldsomt meget mere, for at kunne følge med de udenlandske piger.... ?Jeg har et studie, og et aktivt liv ved siden af det her - som er er bi-job. Jeg syntes at du skal sætte din pik højere, lad være med at være så nærig overfor den - Vi er så langt ude som samfund, og har fået et helt skævt syn på det at kunne købe sex, når man sidder på nettet - anonymt og vil presse priserne i bund på købe sex. Køb dog der hvor du/i syntes prisen passer bedst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 21. September, 2018 Dandey skrev, for 8 timer siden: Hvis du læser min tråd igennem er det ikke noget med tuderi at gøre. Jeg vil bare gerne opfordre så mange som muligt til at boykotte de danske glædespiger som har fået pris vanvid. Længere er den ikke. Folk kan gøre det eller lade være. Jeg kan jo også skrive til dig at du skal snuppe en tudekiks hvis du ikke kan klare jeg skriver dette. God aften Hvis de piger du henviser til er for dyre, får de ingen kunder. Det er ganske enkelt. Du behøver ikke køre dit felttog ud af remisen. Ingen grund til boykot. Har du ikke råd, så lad vær. Synes du pris og kvalitet ikke passer sammen find en anden. Men lad os andre besøge dem vi vil besøge og betale prisen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. September, 2018 (edited) Dandey skrev, for 9 timer siden: Nogen af jer danske glædespiger trækker altid " i er så meget bedre kortet" I er generelt virkelig langt bagefter på service niveauet i forhold til de udenlandske piger som tager det halve af hvad i gør. De ting du skriver kan slet ikke sammenlignes. Åh Gud altså... Du drager 2 argumenter ind i citering af mit indlæg - som jeg ganske enkelt overhovedet ikke har lagt op - du skal være sød at undlade at citere mig, når du ikke engang læser mit indlæg. Og din sidste linie - jo, det har faktisk præcist noget med det, du skriver... En bil er en bil er en bil. Der må max køres 50 km/t i byen. Uanset om man kører Tesla ell Yaris. Valget ligger hos forbrugeren. Hvordan man vil køre de 50 km/t. Det frie valg. De danske piger må tage præcis de priser, de ønsker og det må de udenlandske for så vidt også. Forbrugeren - dvs. bla. dig - må så selv bestemme, hvorvidt man vælger Yaris eller Tesla. Jeg skriver ingen steder, at danske GPere er Tesla´erne ell Yaris. Men at valget hos slut-brugeren eller forbrugeren ell køberen - træffer de selv. Men at skrive, at der skal boycottes for køb af danske GPere - det er altså en smule grinagtigt.. Og som du kan læse, er der vist flertalt for, at GPerne sætter priserne der, hvor de synes at høre hjemme... Redigeret 21. September, 2018 af FrokostUartig taste-fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. September, 2018 rip skrev, for 9 timer siden: Et mere realistisk sammelignings grundlag er dansk 2000-2200 (MC - cassiopeia) for en time. Super anmeldte udenlanske piger som Carmen, Catherine, Mia, Stella, Emilly (1200 - 1400 ofte med sf). Personligt har jeg ikke fantasi til at forestille mig at det kan være bedre end hos dissse piger Så der er stor prisforskel - og så er det jo op til en selv om man vil give det for at snakke dansk med hende. Kvaliteten af oplevelsen med disse udenlandske piger tror jeg ikke på overgås af de danske, tværtimod. Og de siger at kbh er så godt et sted at bo Nu er jeg jo fra midt / vestjylland heldigvis, i denne sammenhæng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 21. September, 2018 anon skrev, for 2 timer siden: Hvis de piger du henviser til er for dyre, får de ingen kunder. Det er ganske enkelt. Du behøver ikke køre dit felttog ud af remisen. Ingen grund til boykot. Har du ikke råd, så lad vær. Synes du pris og kvalitet ikke passer sammen find en anden. Men lad os andre besøge dem vi vil besøge og betale prisen. Har jeg nægtet dig på noget tidspunkt at besøge dem du har løst til? Lad os der gerne vil boykotte boykotte de piger vi har løst til så kan du køre dit felttog i remisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 21. September, 2018 (edited) FrokostUartig skrev, for 1 time siden: Åh Gud altså... Du drager 2 argumenter ind i citering af mit indlæg - som jeg ganske enkelt overhovedet ikke har lagt op - du skal være sød at undlade at citere mig, når du ikke engang læser mit indlæg. Og din sidste linie - jo, det har faktisk præcist noget med det, du skriver... En bil er en bil er en bil. Der må max køres 50 km/t i byen. Uanset om man kører Tesla ell Yaris. Valget ligger hos forbrugeren. Hvordan man vil køre de 50 km/t. Det frie valg. De danske piger må tage præcis de priser, de ønsker og det må de udenlandske for så vidt også. Forbrugeren - dvs. bla. dig - må så selv bestemme, hvorvidt man vælger Yaris eller Tesla. Jeg skriver ingen steder, at danske GPere er Tesla´erne ell Yaris. Men at valget hos slut-brugeren eller forbrugeren ell køberen - træffer de selv. Men at skrive, at der skal boycottes for køb af danske GPere - det er altså en smule grinagtigt.. Og som du kan læse, er der vist flertalt for, at GPerne sætter priserne der, hvor de synes at høre hjemme... Du ligger det op som om at danske ludere er teslaer og de udenlandske er yariser. Har jeg nævnt nogen steder de ikke må tage præcis det de ønsker? Jeg opfordre blot til boykot af disse piger. Ærgerligt talt synes jeg det er grinagtig du kan hidse dig sådan op over det ja det er jo nærmest dig som tuder. Lad os som vil boykotte boykotte de piger vi har lyst til uden din i indblanding tak. PS jeg kan ikke læse nogen steder om der er fleretal for dette. Kan du? Har du nogen beviser link eller kilder? Rigtig god dag til dig Redigeret 21. September, 2018 af Dandey Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 21. September, 2018 Dandey skrev, for 12 minutter siden: Du ligger det op som om at danske ludere er teslaer og de udenlandske er yariser. Har jeg nævnt nogen steder de ikke må tage præcis det de ønsker? Jeg opfordre blot til boykot af disse piger. Ærgerligt talt synes jeg det er grinagtig du kan hidse dig sådan op over det ja det er jo nærmest dig som tuder. Lad os som vil boykotte boykotte de piger vi har lyst til uden din i indblanding tak. PS jeg kan ikke læse nogen steder om der er fleretal for dette. Kan du? Har du nogen beviser link eller kilder? Rigtig god dag til dig Du er meget glad for link’s og beviser hva Køb sex der hvor prisen passer dig - og lad dog resten af GP’erne tage hvad de vil. Det virker lidt surt og bittert af dig at starte endnu en tråd op om prisen på sex hos danske piger. Hvad med du forholdt dig til de ting pigerne skriver istedet for at fare i flint ? Det er ikke muligt for Danske piger at arbejde/leve under de vilkår som de udenlandske arbejder under i Dk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 21. September, 2018 Dandey skrev, for 9 timer siden: Jeg skal ikke kunne sige hvad de danske piger har løst til og ikke har løst til. Har du nogen eksempeler/links til piger i Danmark som arbejder 3 måneder i streg? Jeg ved mange danskere som sejler er i militæret og lign arbejder 3 måneder i streg og har familie/børn og privatliv ved siden af der fungere. Det fremgår vist rimeligt tydelig at de mange tråde om at danske piger, at de ikke har lyst til at arbejde på samme vilkår som de udenlandske piger. Med hensyn til eksempler på hvor lang tid og hvor meget de udenlandske piger arbejder i streg, er det sådant set ikke særligt kompliceret. Hvis du selv holder lidt øje med deres annoncer kan du jo selv se, at de kan træffes hver dag. Du kan ligeledes se, at mange skriver "last day", når de rejser hjem igen. I dine mange indlæg skriver du, at du synes det er grinagtigt at pigerne reagere som de gør. Det skyldes jo primær, at din tråd og mange tidligere tråde om emnet, opfattes som helt uberettiget kritisk af det segment og koncept de tilhører og praktisere. Der ud over kommer der altid en del indlæg, der klart viser, at mange mænd uden nogen særlig indsigt i, hvordan branchen egentlig fungere dels mener de er klogere på segmentet end pigerne og dels ikke vil forstå, hvorfor der er forskel både på pris og på "arbejdsbetingelserne" . Det er således en ganske naturlig reaktion, at man på et tidspunkt bliver sur, over altid at skulle høre, at man er grådig, at servicen ikke er berettiget til den pris osv. Faktum er at deres findes gæster der gerne vil betale den pris, og som samtidigt værdsætter dem. Personligt kan det så undre mig hvorfor specielt det danske klinikkoncept ustandseligt skal debatteres, set i lyset af, at det efterhånden er så forsvindende lille. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. September, 2018 (edited) Dandey skrev, 1 time siden: ... Lad os som vil boykotte boykotte de piger vi har lyst til uden din i indblanding tak .... Hvorfor boykotte? Er det ikke nok, at du bare holder dig væk fra dem? Man kommer ved "boykot" uvægerligt til at tænke på en gammeldags arbejdskamp, hvor demonstrerende står uden for en virksomhed med bannere og megafoner. Men det sker vel næppe ved et bordel. Redigeret 21. September, 2018 af Borende X 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 21. September, 2018 Jeg går ind for: LIDT MEN GODT. Man får ofte hvad man betaler for. Hvis andre vil have discount og billig skidt - så fred være med det. Der er plads til os alle (forhåbentlig). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 21. September, 2018 Borende X skrev, for 18 timer siden: Priserne er faktisk ikke steget nævneværdigt de sidste 25 år, uden at jeg af den grund behøver at lade mig betegne som en negativt ment "pigeven". [...] Østpigerne er et voldsomt konkurrenceparameter, fordi de regner i hjemlandets købekraft – ikke i dansk – og derfor kan de tillade sig at lægge timeprisen (pænt) under en dansk piges – og alligevel have tjent godt ved hjemkomsten. Det har danske piger meget svært ved at konkurrere med, især de, der pligtskyldigt betaler (noget til) både skat og moms. @Borende X Jeg er enig, bortset fra det med at priserne ikke er steget de seneste 25 år, det er altså hukommelsessvigt, hvis du mener dette. Pigernes priser er fulgt med den almindelige prisudvikling, (men selvfølgelig ikke med prisudviklingen på en lejlighed i København, hvor man i dag nærmest skal være direktør og have en kone, der er læge, for at købe en to-værelses lejlighed, men det er en helt anden snak). Ellers er jeg helt enig i det, som du skriver, bortset fra at jeg ikke har stor tillid til pigernes generelle skattebetaling, men der skal nok findes én glædespige, der vistnok engang har betalt skat, og jeg forestiller mig heller ikke at en dansk pige skal tilbyde 1 time til 900 kr. Jeg siger bare at prisforskellen i visse tilfælde kan virke for stor. Eksempelvis besøgte jeg for noget tid siden en kone i en kælder i Rødovre. Hun var rund og blød og så ud som de fleste andre lidt store kvinder, der er fyldt 50 år. Hun forlangte 2.000 for en time. Hun var sød og rar og forsøgte så vidt at levere en god service, og hun snød heller ikke med tiden. - Men selv med hendes bedste indsats, formåede hun ikke at få klokkerne til at ringe. Efterfølgende havde jeg to oplevelser, hhv. til 900 kr. og 1.500 kr., der begge var bedre, og især den sidste. Nu havde oplevelsen med pigen i Rødovre faktisk været hyggelig, og jeg vil ikke sige at jeg havde mistet lysten, da jeg så hendes annonce igen, men prisforskellen er bare for stor for noget, der reelt set er dårligere, medmindre det var snakken, som jeg gik efter, og selvom jeg flere gange har overvejet at besøge hende igen, så er det ikke blevet til noget. Jeg ved, at hvis hun var billigere, så var jeg kommet igen, men 2.000 kr. er bare for meget for den oplevelse, som hun kan tilbyde mig. Og det er alene og kun dét, som jeg forsøger at argumentere for. Den pågældende glædespige fortalte mig, at jeg faktisk kun var hendes kunde nummer to (og hun havde vist på dette tidspunkt haft åbent i 5-6 timer), og hun havde bestemt heller ikke travlt med at få mig ud igen, men hvis det var mig, så ville jeg nok forsøge at sættes prisen lidt ned, tiltrække lidt flere kunder, og ende ud med en større indtjening for dagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 21. September, 2018 Dandey skrev, for 2 timer siden: Har jeg nægtet dig på noget tidspunkt at besøge dem du har løst til? Lad os der gerne vil boykotte boykotte de piger vi har løst til så kan du køre dit felttog i remisen. Du opfordrer bredt til boykot ikke? Hvis du kun sendte din opfordring til boykot til en bestemt gruppe, glemte du at skrive det. Indse at din mission er håbløs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6925 Skrevet 21. September, 2018 (edited) anon skrev, 1 time siden: Du opfordrer bredt til boykot ikke? Hvis du kun sendte din opfordring til boykot til en bestemt gruppe, glemte du at skrive det. Indse at din mission er håbløs. Kære anon @FrokostUartig @Trinetease @Borende X - ah, - det virker mere og mere som en af de ballademagere der jævnligt dukker op herinde. Bare lad være med at indgå¨i flere diskussioner med ham. Lad ham visne op ovre i hjørnet, så er det ikke så sjovt mere. Jeg synes at erindre et lignende indlæg fra ham for noget tid siden. Mange hilsner Nyder livet Redigeret 21. September, 2018 af Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. September, 2018 (edited) @Nyder livet- du har ret.. Tænkte et kort øjeblik Voldemort-regimet... Redigeret 21. September, 2018 af FrokostUartig forkert tagging. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 21. September, 2018 I sidste uge boykottede jeg hele Danmark. I en hel uge. Det hjalp ikke en dyt, med noget som helst. Så jeg ophævede boykotten, og igår var jeg tilbage. Det hjalp. Mange dytter. Mange steder. Så i kan stole på en med egen erfaring. Boykott fungerer dårligt. 1 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 21. September, 2018 Trinetease skrev, for 4 timer siden: Det er ikke muligt for Danske piger at arbejde/leve under de vilkår som de udenlandske arbejder under i Dk. hmmmm...hvorfor ikke, mon ikke det ligger i viljen hos hver enkelt individ...husk nu på at de piger som lever under os danskeres kummerlige vilkår, i forhold til deres hjemland er det ren luksus, samtidig er indtjeningen her i landet betydelig større end der hvor de kommer fra, og desuden er de kunder som de møder her i landet, mere dannede end dem som de møder i deres hjemland. Så kan man jo vælge at hyle over alle uretfærdighederne i den skæve konkurrence...eller man kan se på Slagteriarbejderne/Chauffør/Asfaltarbejder osv som alle på deres fagområde har været igennem udviklingen over for den udefra kommende arbejdskraft, hvor den danske lønmodtager ikke har en jordisk chance for at konkurrere på timelønnen....og ja, hvad har de så overlevet på de har fundet deres niche hvor de udnytter deres stærke sider fremfor udlændingens...min pointe er find dog jeres individuelle stærke sider, og derudfra opbyg en niche som passer til den enkelte, og det er der allerede rigtig mange piger der har gjort....og hvorfor ikke komme til den konklusion at i Danske piger ikke kan konkurrere på priser, men derimod på jeres stærke sider....igen vil jeg kommentere på at priser ikke har en hujende fis at gøre med, om vi kunder får en god oplevelse men derimod om vi kunder får den oplevelse, som vi nu engang får opbygget i vores søgen på det seksuelle område....boykot de Danske piger, nej da tværtimod hæv priserne og søg det klientel på markedet som søger lige netop jeres stærke sider...gooo weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 21. September, 2018 Finn1101 skrev, for 3 timer siden: Eksempelvis besøgte jeg for noget tid siden en kone i en kælder i Rødovre. Hun var rund og blød og så ud som de fleste andre lidt store kvinder, der er fyldt 50 år. Hun forlangte 2.000 for en time. Hun var sød og rar og forsøgte så vidt at levere en god service, og hun snød heller ikke med tiden. - Men selv med hendes bedste indsats, formåede hun ikke at få klokkerne til at ringe. Efterfølgende havde jeg to oplevelser, hhv. til 900 kr. og 1.500 kr., der begge var bedre, og især den sidste. Nu havde oplevelsen med pigen i Rødovre faktisk været hyggelig, og jeg vil ikke sige at jeg havde mistet lysten, da jeg så hendes annonce igen, men prisforskellen er bare for stor for noget, der reelt set er dårligere, medmindre det var snakken, som jeg gik efter, og selvom jeg flere gange har overvejet at besøge hende igen, så er det ikke blevet til noget. Jeg ved, at hvis hun var billigere, så var jeg kommet igen, men 2.000 kr. er bare for meget for den oplevelse, som hun kan tilbyde mig. Og det er alene og kun dét, som jeg forsøger at argumentere for. Den pågældende glædespige fortalte mig, at jeg faktisk kun var hendes kunde nummer to (og hun havde vist på dette tidspunkt haft åbent i 5-6 timer), og hun havde bestemt heller ikke travlt med at få mig ud igen, men hvis det var mig, så ville jeg nok forsøge at sættes prisen lidt ned, tiltrække lidt flere kunder, og ende ud med en større indtjening for dagen. Typisk for dine indlæg er jo, at alle danske piger skal sætte prisen nu. Nu har du så besøgt en kvinde der er fyldt 50 år, og som holder til i en kælder i Rødovre. Hun er nok ikke repræsentativ for Seduction, pussy, romantica, mon cherie og hvad de dyre klinikker nu hedder og tilbyder. Noget andet er at du forventer at hvis du betaler mere end hos de udenlandske piger, så skal pigen kunne få dig op og ringe. Det er jo i bedste fald det rene sludder - Der findes ingen piger der kan garantere at alle deres gæster kan bringes i den tilstand. Hvis du ikke selv tænder vildt på runde kvinder der nærmer sig 50 år, så vil en lavere pris næppe få dig til at ringe. Du har sådant set bare beskrevet en kvinde, der levere god service uden snyd på tid eller andre parametre. Hun er selvfølgelig i sin gode ret til selv at sætte prisen. Hendes pris skyldes næppe noget kartel eller andet. Det er lidt svært at forstå, at alle andre danske piger (yngre piger) skal sætte prisen ned, fordi du gerne vil besøge omtalte kvinde til en lavere pris til noget hygge der ikke kan få dig op og ringe. Jeg ved godt at den generelle holdninger er at man ikke skal prutte pris, men da du hyggesnakkede med hende, kunne du jo sagtens have spurgt hende om i ikke fremadrettet kunne lave en special aftale, da du gerne vil besøge hende noget mere. På mig virker det mere som om kvinder er i noget pd end på en velrenommeret klinik. Om ikke andet er det vel ikke uden betydning at man får afgrænset hvem, hvad i det danske segment man mener tager for høje priser, snarere end blot at skyde på alle danske piger. I den udenlandske segment kan man sikkert også udpege dele hvor den samlede pris incl. ydelser virker en tand for høje. Afslutningsvis er gæsterne jo forskellige, men det er nok ikke hovedparten der vil synes at en tam oplevelse, pludselig blive god hvis prisen havde været en anden. Jeg tror nu også at hvis den omtalte kvinde selv synes hun får for lidt kunder, så kan hun jo selv tage initiativ til at justere sit koncept, sikre sig at hun selv kan sætte prisen, finde et sted hvor hun ikke føler at de yngre modeller løber med alle kunderne - Det er jo ligesom logik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 21. September, 2018 Coco Darling skrev, den 20-09-2018 at 10:20: Når vi er i private hjem. Handler det ikke om at få 10-12 gæster ind på en dag og lade nabo vide hvad vi laver. Derved bliver enkel ydelse og hos nogle også cocktail fravalg. Vi piger vælger hvad vi vil, lige du gør det. Og så handler det bare om at finde de/n der passer til os hver helt fantastisk koncept ...en af rigtig mange muligheder for at tilpasse sig området goooo vind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 21. September, 2018 Dandey skrev, for 8 timer siden: Har jeg nægtet dig på noget tidspunkt at besøge dem du har løst til? Lad os der gerne vil boykotte boykotte de piger vi har løst til så kan du køre dit felttog i remisen. Og hvor mange er i der hopper på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 21. September, 2018 (edited) Personligt kunne jeg ikke tænke mig at besøge andre end selvstændige (danske (skandinaviske) piger (race, hårfarve og herkomst underordnet - jeg kan godt lige jyske og fynske piger også). Så hellere 'nøjes' med et par besøg mindre end hvis jeg valgte øst/thai piger. Det er sgu dårlig stil og manglende respekt, når man prutter om prisen hos en GP'er, take or leave it - it is not expensive, seems that you just can't afford it. Det er sgu ikke statsstøttet social arbejde pigerne udfører, så naturligvis må de sætte deres pris som de vil. Vi gæster kan jo altid takke pænt nej tak. Redigeret 21. September, 2018 af nicegent2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 21. September, 2018 Jeg har tænkt på problemstillingen lidt, og som tideligere skrevet tror jeg ikke på boykot. Boykot-success i GP-sammmenhæng har jeg kun haft en gang. En gang mange år tilbage, boykottede jeg en kvinde fordi hun ikke lod mig slikke hende. Det gjorde mig lidt sur og jeg tænkte at det var altså dårligt serviceindstilling af hende. Så jeg boykottede hende i flere måneder. Når jeg så kom tilbage blev hun kun glad og den her gang havde hun ikke menstruation. Så lærte hun det, så det var en god boykot. Men hvis vi vender på det hele, og istedet - allesammen - besøger så mange danske piger vi bare har penge og krafter til, og kun køber dyre enkelte ydelser så bliver de måske så trætte af det at disse enkelte ydelser ophører helt. Og så har vi ikke længre det at klynke over. Vad siger i? Jeg er klar til en massiv indsats næste lørdag. Lad os invadere og chokere dem. Personligt kan jeg nok klare två blows og et håndarbejde på en dag. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 21. September, 2018 Sorry, jeg kan ikke næste lørdag. Og så er de jo altså også alt for dyre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 21. September, 2018 (edited) TheVoice skrev, for 7 timer siden: Typisk for dine indlæg er jo, at alle danske piger skal sætte prisen nu. Nu har du så besøgt en kvinde der er fyldt 50 år, og som holder til i en kælder i Rødovre. Hun er nok ikke repræsentativ for Seduction, pussy, romantica, mon cherie og hvad de dyre klinikker nu hedder og tilbyder. Noget andet er at du forventer at hvis du betaler mere end hos de udenlandske piger, så skal pigen kunne få dig op og ringe. Det er jo i bedste fald det rene sludder - Der findes ingen piger der kan garantere at alle deres gæster kan bringes i den tilstand. Hvis du ikke selv tænder vildt på runde kvinder der nærmer sig 50 år, så vil en lavere pris næppe få dig til at ringe. Du har sådant set bare beskrevet en kvinde, der levere god service uden snyd på tid eller andre parametre. Hun er selvfølgelig i sin gode ret til selv at sætte prisen. Hendes pris skyldes næppe noget kartel eller andet. Det er lidt svært at forstå, at alle andre danske piger (yngre piger) skal sætte prisen ned, fordi du gerne vil besøge omtalte kvinde til en lavere pris til noget hygge der ikke kan få dig op og ringe. Jeg ved godt at den generelle holdninger er at man ikke skal prutte pris, men da du hyggesnakkede med hende, kunne du jo sagtens have spurgt hende om i ikke fremadrettet kunne lave en special aftale, da du gerne vil besøge hende noget mere. På mig virker det mere som om kvinder er i noget pd end på en velrenommeret klinik. Om ikke andet er det vel ikke uden betydning at man får afgrænset hvem, hvad i det danske segment man mener tager for høje priser, snarere end blot at skyde på alle danske piger. I den udenlandske segment kan man sikkert også udpege dele hvor den samlede pris incl. ydelser virker en tand for høje. Afslutningsvis er gæsterne jo forskellige, men det er nok ikke hovedparten der vil synes at en tam oplevelse, pludselig blive god hvis prisen havde været en anden. Jeg tror nu også at hvis den omtalte kvinde selv synes hun får for lidt kunder, så kan hun jo selv tage initiativ til at justere sit koncept, sikre sig at hun selv kan sætte prisen, finde et sted hvor hun ikke føler at de yngre modeller løber med alle kunderne - Det er jo ligesom logik @TheVoice Jeg tror at jeg har foreslået det før, men jeg vil gøre det igen: jeg synes at du skulle besøge nogle glædespiger (Jeg tror at det villel ændre dit syn på mangt og meget). For mig må pigerne da tage, hvad de vil, men det forhindrer mig altså ikke i at have en mening og deltage i den frie debat på dette forum, og at jeg synes at det virker kartelagtigt at priserne er så ens (men jeg mener selvfølgelig ikke at der er tale om et kartel i juridisk forstand). Og at jeg i det konkrete indlæg bruger en kvinde, som du mener er for gammel, kan altså ikke bruges til at sige at så dur eksemplet ikke til at underbygge mit argument. Jeg kunne også have omtalt en, der var for mager eller havde den "forkerte" hårfarve eller talte for københavneragtigt eller andre uskyldige ting. Alder er ikke et emne for mig. Hvis Anne i Sydhavnen dukker op igen, så betaler jeg prisen. Men når vi nu er ved alderen, så kan det godt være et der ikke er så mange på 50 år på det, som du omtaler som de dyre klinikker, men jeg gætter på en vi ligger over 35 i gennemsnit og en del er fyldt 40 - ... selvom der står noget andet på hjemmesiden. Redigeret 21. September, 2018 af Finn1101 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 21. September, 2018 Finn1101 skrev, for 1 time siden: @TheVoice Jeg tror at jeg har foreslået det før, men jeg vil gøre det igen: jeg synes at du skulle besøge nogle glædespiger (Jeg tror at det villel ændre dit syn på mangt og meget). For mig må pigerne da tage, hvad de vil, men det forhindrer mig altså ikke i at have en mening og deltage i den frie debat på dette forum, og at jeg synes at det virker kartelagtigt at priserne er så ens (men jeg mener selvfølgelig ikke at der er tale om et kartel i juridisk forstand). Og at jeg i det konkrete indlæg bruger en kvinde, som du mener er for gammel, kan altså ikke bruges til at sige at så dur eksemplet ikke til at underbygge mit argument. Jeg kunne også have omtalt en, der var for mager eller havde den "forkerte" hårfarve eller talte for københavneragtigt eller andre uskyldige ting. Alder er ikke et emne for mig. Hvis Anne i Sydhavnen dukker op igen, så betaler jeg prisen. Men når vi nu er ved alderen, så kan det godt være et der ikke er så mange på 50 år på det, som du omtaler som de dyre klinikker, men jeg gætter på en vi ligger over 35 i gennemsnit og en del er fyldt 40 - ... selvom der står noget andet på hjemmesiden. Jeg kender branchen indefra, det burde være nok, og så behøver vi nok ikke længere snakke om at jeg burde besøge flere piger i alle segmenter. Man bliver nødvendigvis ikke klogere på hvordan man driver et konditori, eller hvorfor kagerne er prissat som der er, ved at æde flest mulige kager. Jeg skrev vist ikke noget om, at jeg mente at kvinden var for gammel. Det var vist mere dig selv der gav udtryk for det imellem linjerne. Du skrev ligeledes at hun ikke kunne få dig op at ringe - Vil du virkelig at det har noget med penge at gøre ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 21. September, 2018 (edited) @TheVoice Du ser spøgelser, hvis du mener at jeg har påstået noget om alder. Jeg synes at det er forskel på en kvinde på 21 og 61, men jeg kan finde mange kvinder på 50, som jeg finder langt mere attraktive end kvinder på 35 - og i det hele taget attraktive. Jeg forstår slet ikke at du føler trang til at skrive dette, og konkludere på, hvad du mener at jeg mener mellem linjerne, men lad nu det ligge. At du ikke forstår, hvad jeg mener, hænger efter min opfattelse i høj grad sammen med at du ikke besøger glædespiger. Det skal ikke fraholde dig for at deltage i debatten, men jeg synes bare at det er vigtigt at have for øje. Redigeret 21. September, 2018 af Finn1101 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg