Hop til indhold
Dandey

Danske piger har fået pris vanvid

Recommended Posts

Guest Slemme Line
FrokostUartig skrev, den 20/9/2018 at 10:58:

@jensen6 - du tænker på sprøjte-fri GPere ?? hahahahha:D

Shit...må vi så heller ik drikke pepsi max med aspartam mere:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line
Dandey skrev, den 20/9/2018 at 08:52:

Hvor meget tror de danske glædespiger de efterhånden kan tillade sig at tage for enkel ydelser. 

Mange vil have 700 og 800 blot for svensk eller fransk eller dansk. 

Jeg håber folk ligesom mig vil være med til at slå et fælles slag for boykot af disse piger som forlanger den pris. 

Sæt igang! 

Sjovt nok så kunne man jo vende den ;)

Jeg håber pigerne ligesom jeg holder knæene samlet når de møder mænd der ikke vil betale pigens pris.

Jeg læser dit skriv lidt som : " jeg vil gerne have en frilandshøne, men kun kvittere for ydelsen svarende til en burhøne. Burhønen har intet valg. Den har et' formål. Frilandshønen har til gengæld valg. 

Selvfølgelig ( sælges begge høners æg)- der er kunder til dem begge. Sådan vil det formentlig altid være. 

Heldigvis bestemmer mange danske gp'er selv deres pris- og får "selv" deres betaling.

Så derfor - SÆT IGANG PIGER. BOYKOT DISSE MÆND. 

Hvem mon der vinder slaget ?:ph34r:

Go lørdag derude - knus Line :)

Ps. Mit skriv er skrevet med et glimt i øjet. 

Screenshot_20180922-084433_Google.jpg

20180922_084602.jpg

Redigeret af Slemme Line
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Slemme Line skrev, for 18 minutter siden:

Jeg håber pigerne ligesom jeg holder knæene samlet når de møder mænd der ikke vil betale pigens pris.

Jeg læser dit skriv lidt som : " jeg vil gerne have en frilandshøne, men kun kvittere for ydelsen svarende til en burhøne. Burhønen har intet valg. Den har et' formål. Frilandshønen har til gengæld valg. 

Selvfølgelig ( sælges begge høners æg)- der er kunder til dem begge. Sådan vil det formentlig altid være. 

Heldigvis bestemmer mange danske gp'er selv deres pris- og får "selv" deres betaling.

20180922_084602.jpg

Kvinderne vinder for det er dem der har “den” ....:) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slemme Line skrev, 1 time siden:

20180922_084602.jpg

Hmmmmm hvad kom først hønen eller ægget?:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Nicenice skrev, for 2 timer siden:

Hmmmmm hvad kom først hønen eller ægget?:P

Det gjorde ægget. Og hvor det nok er en afsporing, siger videnskaben at ægget kom før hønen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 13 timer siden:

@TheVoice 

Du ser spøgelser, hvis du mener at jeg har påstået noget om alder. Jeg synes at det er forskel på en kvinde på 21 og 61, men jeg kan finde mange kvinder på 50, som jeg finder langt mere attraktive end kvinder på 35 - og i det hele taget attraktive. Jeg forstår slet ikke at du føler trang til at skrive dette, og konkludere på, hvad du mener at jeg mener mellem linjerne, men lad nu det ligge. 

At du ikke forstår, hvad jeg mener, hænger efter min opfattelse i høj grad sammen med at du ikke besøger glædespiger. Det skal ikke fraholde dig for at deltage i debatten, men jeg synes bare at det er vigtigt at have for øje. 

Du har nok ret i, at vi er mange der tilsyneladende tror vi har forstået hvad du skriver, hvor du så efterfølgende giver udtryk for noget andet.  Glem nu alt det om alder.  Du skrev at en kvinde ikke kunne få dig op og ringe. Hun blev brugt som eksempel på at danske piger burde sætte prisen ned. Så er det bare jeg siger "Hvis kvinden ikke kan få dig op og ringe, så kan prisen være lige meget og derved et dårligt eksempel - Det kan vel ikke være så svært at forstå"

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 1 time siden:

Det gjorde ægget. Og hvor det nok er en afsporing, siger videnskaben at ægget kom før hønen.

Nu skal vi jo ikke glemme at det er hanen der knepper hønen, som så efterfølgende ligger æg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 12 minutter siden:

Nu skal vi jo ikke glemme at det er hanen der knepper hønen, som så efterfølgende ligger æg. 

Nej, men tvr har faktisk ret: Videnskaben siger, at ægget faktisk kom før hønen. Jeg hørte engang forklaringen, men den har jeg glemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Nej, men tvr har faktisk ret: Videnskaben siger, at ægget faktisk kom før hønen. Jeg hørte engang forklaringen, men den har jeg glemt.

Du  tænker nok på noget i stil med nedenstående

Citat

Det er uden tvivl ægget, der kom først. Ægget er noget meget basalt. Fuglene har udviklet sig fra dinosaurerne, der er krybdyr, og alle krybdyr lægger stort set æg; lige fra dinosaurer over krokodiller og alligatorer til skildpadder. Dinosaurerne uddøde for 65 millioner år siden, og hønsefuglene opstod formentlig sidst i Kridttiden (142-65 millioner år siden, red.), altså mens de sidste dinosaurer levede.«

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
TheVoice skrev, for 38 minutter siden:

Kun hvis man vil have kyllinger. En høne kan godt lægge æg uden hanen har været på høfligt visit inden. Det er så bare ikke et befrugtet æg.

Kvinder har jo også ægløsningen uden at det er drevet af mænds diller.  :rolleyes:

Hvorfor taler vi overhovedet om høns når vi i stedet kunne sidde og bestemmer pigernes priser??? :D

Redigeret af LastResort
Sprogspasser

Del dette indlæg

Link til indlæg
LastResort skrev, for 4 minutter siden:

Kun hvis man vil have kyllinger. En høne kan godt lægge æg uden hanen har været på høfligt visit inden. Det er så bare ikke et befrugtet æg.

Kvinder har jo også ægløsningen uden at det er drevet af mænds diller.  :rolleyes:

Hvorfor taler vi overhovedet om høns når vi i stedet kunne sidde og bestemmer pigernes priser??? :D

Ha ha... Fordi vi alligevel ej heller kan bestemme pigernes prisen, og så er det vel mere hyggeligt at tale om, at det er hanerne der knepper hunnerne, så kan vi jo bekræfte hinanden i, at vi trods alt har lidt indflydelse på livets gang.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Ha ha... Fordi vi alligevel ej heller kan bestemme pigernes prisen, og så er det vel mere hyggeligt at tale om, at det er hanerne der knepper hunnerne, så kan vi jo bekræfte hinanden i, at vi trods alt har lidt indflydelse på livets gang.  

Men det har vi jo ikke, det ved du jo godt. De eneste der har indflydelse er hunnerne der vælger de gode gener. Ja og så lige den ene % alfahanner som alle kvinder vil voldbruge.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
LastResort skrev, for 18 minutter siden:

Men det har vi jo ikke, det ved du jo godt. De eneste der har indflydelse er hunnerne der vælger de gode gener. Ja og så lige den ene % alfahanner som alle kvinder vil voldbruge.:D

Lige på det punkt, bliver livet lettere og skønnere når man erstatter livets realiteter med velvalgte illusioner. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Nu skal vi jo ikke glemme at det er hanen der knepper hønen, som så efterfølgende ligger æg

Redigeret af anon
Var allerede skrevet

Del dette indlæg

Link til indlæg
anon skrev, for 1 minut siden:

Høner lægger æg uden hanen behøver at blive indblandet. Lissom med mennesker faktisk. 

Det er jeg skam helt med på - men nogle metoder er mere interessante end andre set med mandens/hanens øjne 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Jeg har fire høns, men ingen hane, men de lægger alligevel mellem tre og fire æg om dagen :P:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

I et samfund som det danske koster en vare eller ydelse vel det, den kan koste? Hvis prisen er for høj, kommer kunderne ikke, og så må man sætte den ned - eller finde noget andet at give sig til. Jeg har intet problem med, at pigerne sætter prisen så højt som overhovedet muligt. Hvis det er for dyrt for dig, så blev væk :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort

Nå, hvad blev konklusionen så? Bliver de priser sat ned eller hvad? Og kan vi så lukke den evindelige snak om priser?

Billedresultat for do we have a deal

Del dette indlæg

Link til indlæg
LastResort skrev, for 26 minutter siden:

Nå, hvad blev konklusionen så? Bliver de priser sat ned eller hvad? Og kan vi så lukke den evindelige snak om priser?

Billedresultat for do we have a deal

Jo, der har været utallige tråde om dette emne, og de er alle løbet ud i sandet uden hverken konklusion, prisnedsættelser eller prisforhøjelser. Kunne denne tråd så ikke blive den sidste om dette spørgsmål?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 38 minutter siden:

Jo, der har været utallige tråde om dette emne, og de er alle løbet ud i sandet uden hverken konklusion, prisnedsættelser eller prisforhøjelser. Kunne denne tråd så ikke blive den sidste om dette spørgsmål?

Jo, hvis de blot handlede om at få lidt viden og indsigt hvorfor der er forskel på de danske pigers priser og de udenlandske.  Det er så min egen holdning, at de fleste at disse tråde er oprettet pga skuffelser, bitterhed, og den slags følelser. Sikkert også kombineret med, at ens økonomi reelt bliver lidt presset af ens lidt for  ofte spontane køb, med et resultat derefter.

VI kender alle jo godt mekanismen, når man ikke er tilfreds er det jo lettere at skyde skylden på andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, den ‎20‎-‎09‎-‎2018 at 16:07:

Så når du lægger penge hos en udenlandsk pige - så er du heeeeelt sikker på at de ikke betaler til en skummel bagmand ? 

Fyi Der findes også med jævne mellemrum udenlandske piger på din yndlings klinik - og de er ikke billigere end de Danske. 

Hvor har du den der knallertklub skræk fra ? 

hvad er forskellen på en skummel bagmand eller en skummel husejer/bordelmutter/alfons eller hvad i kalder dem der sidder og opkræver mega høj husleje for sikkerhed og et sted at udgive sine ydelser? har mødt flere piger der er underlagt deres "udlejer" og skal overholde regler om hvem og hvor mange og hvad de tager for ydelserne..

Del dette indlæg

Link til indlæg
hejmeddig skrev, for 15 timer siden:

hvad er forskellen på en skummel bagmand eller en skummel husejer/bordelmutter/alfons eller hvad i kalder dem der sidder og opkræver mega høj husleje for sikkerhed og et sted at udgive sine ydelser? har mødt flere piger der er underlagt deres "udlejer" og skal overholde regler om hvem og hvor mange og hvad de tager for ydelserne..

Præcis!

Kun de mest eftertragtede danske unge modelpiger kan lave penge på klinik; fordi klinikbagmænd har presset (frydefuldt selvmål :-)) resten ud.

En 12 timers vagt i provinsen koster 1.500 kr.  + telefondame + krav om EB.dk annonce (280-500 pr dag).... vel ca 3.000 i udgifter (+ transport til provinsen).... med 6 kunder til 1.000 stk lander indtjeningen reelt på “østpimp” niveau ... nemlig 50/50!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...