Hop til indhold
Dandey

Danske piger har fået pris vanvid

Recommended Posts

Jeg ved ikke engang, hvorfor jeg gav mig i kast med at læse denne tåbelige tråd. Resultatet er, som forventet, at jeg netop har spildt 15 minutter af mit liv, og sidder tilbage forarget over at nogle naivt fastholder, at deres spinkle økonomiske råderum skam ikke betyder, at de må gå på kompromis med deres kvinde- eller menneskesyn. Føj for nogle samvittigheds-skyklapper at gå rundt med!

NEJ, selvfølgelig besøger jeg sgu da ikke udenlandske piger, som er på luderophold i Danmark. Kunne aldrig finde på at støtte den slags.

... ps: jeg vil ikke spilde mere tid på denne debat, og fortørnede nærigrøve, som nu igen desperat vil forsvare deres valg, ignoreres.

Men bortset fra dét, håber jeg naturligvis, at I har en fortsat forrygende dejlig weekend :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
serviceM skrev, 1 time siden:

Jeg ved ikke engang, hvorfor jeg gav mig i kast med at læse denne tåbelige tråd. Resultatet er, som forventet, at jeg netop har spildt 15 minutter af mit liv, og sidder tilbage forarget over at nogle naivt fastholder, at deres spinkle økonomiske råderum skam ikke betyder, at de må gå på kompromis med deres kvinde- eller menneskesyn. Føj for nogle samvittigheds-skyklapper at gå rundt med!

NEJ, selvfølgelig besøger jeg sgu da ikke udenlandske piger, som er på luderophold i Danmark. Kunne aldrig finde på at støtte den slags.

... ps: jeg vil ikke spilde mere tid på denne debat, og fortørnede nærigrøve, som nu igen desperat vil forsvare deres valg, ignoreres.

Men bortset fra dét, håber jeg naturligvis, at I har en fortsat forrygende dejlig weekend :-)

Ja, nu når du har brølt ifra, så kan i hvert fald jeg have en forrygende weekend.:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
serviceM skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor kommentere denne tråd med ligegyldige kommentarer hvis du alligevel ikke har noget fornuftigt at bidrage med og oven i købet mener du spilder din tid? 

Seneste danske bordel som lukkede var Club Erotica og flere vil følge og det viser jo meget godt at de danske piger har en urealistisk pris som trådstarter skriver. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tapetklister skrev, for 5 minutter siden:

Hvorfor kommentere denne tråd med ligegyldige kommentarer hvis du alligevel ikke har noget fornuftigt at bidrage med og oven i købet mener du spilder din tid? 

Seneste danske bordel som lukkede var Club Erotica og flere vil følge og det viser jo meget godt at de danske piger har en urealistisk pris som trådstarter skriver. 

På hvilken måde er din kommentar mindre ligegyldig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tapetklister skrev, for 5 minutter siden:

Kan se man kan få 30min for 500kr med en stram ung tøs inkl 2 skud i kussen og eller røv og eller mund. 

Utroligt ligegylidt indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tapetklister skrev, for 1 minut siden:

Ligegylidt staves ligegyldigt blot til flere fremtidige ligegyldige indlæg fra dig :mrgreen:

End mere lgielydigt, du  er simpelt hen totalt gidelydig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tapetklister skrev, for 1 minut siden:

Online staveøvelser - Omatskrive.dk
www.omatskrive.dk › Staveoevelse
:mrgreen:

Kan det blive mere tidelygidt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

… ret beset @postbudet - så er det altså ret skønt at blive kneppet analt... siger det bare....<3 - og det har vist intet med debatten at gøre... :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tapetklister skrev, for 17 timer siden:

Velkommen til

Lidt interessant at lige dette emne, som vel er blevet debatteret lige siden ruderkonge var knægt fik dig til at oprette en profil.  Det er vist fakta at flere og flere danske klinikker er lukket det seneste årti.   Det kan selvfølgelig være nærliggende at antage at det skyldes priserne.  

Det er så min opfattelse at det er mere nuanceret.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
postbudet skrev, for 2 timer siden:

Til dem som mener at danske kvinder er for dyre, hvad vil i selv forlange for at sutte pik eller blive bollet i røven?

100 kr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Det er vist fakta at flere og flere danske klinikker er lukket det seneste årti.   Det kan selvfølgelig være nærliggende at antage at det skyldes priserne.

Ja...klinikker lukker, tror næppe det har noget med priser at gøre derimod evnen, eller viljen til en tilpasning af efterspørgelsen....deres såkaldte minut ræs er en af mange grunde, stopurs stress er no go

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
TheVoice skrev, for 38 minutter siden:

Velkommen til

Lidt interessant at lige dette emne, som vel er blevet debatteret lige siden ruderkonge var knægt fik dig til at oprette en profil.  Det er vist fakta at flere og flere danske klinikker er lukket det seneste årti.   Det kan selvfølgelig være nærliggende at antage at det skyldes priserne.  

Det er så min opfattelse at det er mere nuanceret.  

Klinikker lukker men PD og sugardating blomstrer. Så er det ikke bare en omlægning?

Er der reelt færre Danske prostituerede nu end tidligere? tænker tværtimod... ser rigtig mange annoncer med Danske kvinder idag. Sugardating rækker Havnebumsens tålmodighed ikke til!! Så kan ikke sige, hvor mange Danske kvinder der benytter sig af den slags prostitution.

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 2 minutter siden:

Ja...klinikker lukker, tror næppe det har noget med priser at gøre derimod evnen, eller viljen til en tilpasning af efterspørgelsen....deres såkaldte minut ræs er en af mange grunde, stopurs stress er no go

Som det fremgår af mange tidligere tråde skyldes det en kombination af flere ting, heriblandt:

• En øget indsats fra politi og told&skat. 
  • Konceptet med typisk 2 bollerum, venteværelse, bade faciliter og pæn indretning koster.
  • Det er svært at finde velegnede "Erhvervsmål" til rimelige priser og ejere der har lyst til at udleje til prostitution
  • Der findes efterhånden rigtig mange alternativer til dette koncept. Her tænker jeg på PD, SD, Thai m.v  - For en del gæster virker de mere diskrete, hyggelig osv
  • Prisen har selvfølgelig også noget at sige.  Det er jo klart at hvis man heller vil besøge en udenlandsk kvinde, der typisk arbejder 24/7 eller som bare tager massivt flere gæster ind, så betyder konceptet jo ikke noget for den gruppe
  • I forlæggelse af ovenstående, så kunne man vel hævde at klinikkoncepter ikke har fulgt med udviklingen. Det kan vel sagtens overleve som en eksklusiv nice.
  • Ydelserne på klinikkerne er specielt presset når det komme til BJ. Flere og flere forventer/ønsker ubeskyttet BJ, som følge af ændret adfærd omkring kønssygdomme.
  • En del opfatter klinikker så et sted hvor man levere maskinsex. Den gruppe søger nok ikke til det udenlandske segment, men nok mere i PD og SD
  • Dit eget punkt -  Man betaler for tid, og man gøres opmærksom når tiden er ved at være slut (Typisk banke på døren)
  • Troværdigheden i markedsføringen er måske bedre end resten af branchen, men bestemt ikke i top (Der fifles med billeder, alder, vægt m.v.)
  • Et for afslappet forhold til bookede aftaler.
  • De vil gerne fremstå som 100% selvstændige piger, men organiseringen, styringen m.v. fremstår meget diffust.
  • Det er en svær opgave at holde sig på rette side af loven og samtidigt optimere omkostninger m.v.
  • Der er helt sikkert områder jeg har glemt - Skrev blot hvad jeg lige kunne røste ud af ærmet.

Det er mit håb at ovenstående gerne skulle kunne et indtryk af, at udviklingen ikke bare skyldes at man kan købe en time til måske kr. 1.200 i en kælder, privat eller lignende.  I øvrigt kan man sagtens opdele det udenlandske segment i  flere prisklasser, herunder også omkring service, ydelser og forskellige andre standarder.

Om klinikkerne med danske piger forsvinder, er i høj grad op til dem selv. Der er bestemt mange gæster der gerne vil besøge de skønne klinikpiger, men det er jo ikke det samme som, at man ikke løbende skal justere eller revurdere konceptet i relationen til udviklingen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 26 minutter siden:

Klinikker lukker men PD og sugardating blomstrer. Så er det ikke bare en omlægning?

Er der reelt færre Danske prostituerede nu end tidligere? tænker tværtimod... ser rigtig mange annoncer med Danske kvinder idag. Sugardating rækker Havnebumsens tålmodighed ikke til!! Så kan ikke sige, hvor mange Danske kvinder der benytter sig af den slags prostitution.

Det korte svar er et overvejende ja. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Det korte svar er et overvejende ja. 

Og hvilken tidshorisont har du på “ færre danske piger end tidligere”?

nu tæller jeg ikke efter hver dag og fører statistik på det. Men synes jeg støder ind i en større andel af annoncer fra Danske piger idag end for 5 år siden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 4 minutter siden:

Og hvilken tidshorisont har du på “ færre danske piger end tidligere”?

nu tæller jeg ikke efter hver dag og fører statistik på det. Men synes jeg støder ind i en større andel af annoncer fra Danske piger idag end for 5 år siden

Mit overvejende ja, gik nu mere på, at der nok mere er sket den omlægning til andre koncepter, som du nævnte.   Personligt tror jeg nu ikke at antallet har ændret sig nævneværdigt, og det vil sikkert også være svært at opgøre.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man synes prisen hos danske GP er for høj er man vel altid velkommen til at søge alternativer.

Jeg har altid kun besøgt danske GP privat/diskret og finder prisniveauet ok for dem jeg har besøgt.

Hvorfor brokke sig over prisen, når man kan få noget der er billigere.

Men pris og kvalitet hænger tit sammen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rubert skrev, for 12 timer siden:

Hvis man synes prisen hos danske GP er for høj er man vel altid velkommen til at søge alternativer.

Jeg har altid kun besøgt danske GP privat/diskret og finder prisniveauet ok for dem jeg har besøgt.

Hvorfor brokke sig over prisen, når man kan få noget der er billigere.

Men pris og kvalitet hænger tit sammen :)

Man brokker sig fordi man vil have kvalitet til prisen for den dårlige kvalitet. 

Stop brokket tråd starter og andre lige sindede og lad os alle gøre vores egne valg, så er jeg sikker på at markeds mekanismerne regulerer udbudet. 

Og så længe jeg efter spørger vil der altid være behov for de dejlige danske piger:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige besøgt Malua. Hun er værd hver en krone. Kvalitet og pris går op i en højere seksuel enhed.

Har også besøgt andre, hvor det ikke har været tilfældet, både danske og udenlandske. Det er ligesom vin, man tror på etiketten, men ved reelt ikke, hvad man køber, før man har prøvet.

Jeg synes 1100 for en kvalitetshalvtime ikke er dyrt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...