Guest Lady C Skrevet 12. Oktober, 2018 (edited) Jeg bruger minimum 3 timer plus kørsel ( som oftest er en time )på at forberede, planlægge og klargøre en seance som varer en time. Så er der oprydning og rengøring af legeredskaber osv. Dvs. 5 timer på en times aktiv leg. Og hvad med risiko tillæg som der findes i mange brancher ? Timeprisen skal ses i relation til det . Timeprisen skal derfor divideres med 5 for at få den reelle timeløn . Redigeret 12. Oktober, 2018 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 12. Oktober, 2018 Hvad er dyrt i denne sammenhæng. At man besøger GPer som ikke helt giver en en god oplevelse hver gang pga. At der skal over Max antal gæster for at det kan lønnes sig. Der er sikkert nogle som er billig ved første øjekast ,men så er der tillæg både for det ene og så for andet osv. Hvem er så den dyre i i sidste ende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 831 Skrevet 13. Oktober, 2018 At dyrke denne hobby koster nu en gang det, det koster - har man ikke råd, må man jo lade være. Dette gælder osse på alle andre områder. Jeg har altid betalt prisen med glæde - hvor meget er det nu, det er steget i løbet af de seneste 35 år? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sally 343 Skrevet 14. Oktober, 2018 Coco Darling skrev, den 20/9/2018 at 10:20: Jeg ved en del af os vi der arbejder i privat, har fravalg enkel ydel. Nogle siger fra cocktail og andre fra halve timer. Ringer der en til mig og kun vil have enkel ydelse får han afvise det er 800 kr og fra cocktail. Så er det han valg om han vil det eller ej. Når vi er i private hjem. Handler det ikke om at få 10-12 gæster ind på en dag og lade nabo vide hvad vi laver. Derved bliver enkel ydelse og hos nogle også cocktail fravalg. Lige præcis! Når man er PD, foretrækker man faktisk færre gæster, fordi man helst ikke skal gøre opmærksom på sig selv der hvor man er. Dandey skrev, den 20/9/2018 at 22:15: Nogen af jer danske glædespiger trækker altid " i er så meget bedre kortet" I er generelt virkelig langt bagefter på service niveauet i forhold til de udenlandske piger som tager det halve af hvad i gør. De ting du skriver kan slet ikke sammenlignes. At dømme ud fra de mange anmeldelser af udenlandske piger herinde, så passer det ganske enkelt ikke hvad du skriver. Det er godt nok sjældent at vi hører om at danske piger fifler med tiden, glemmer forskellige ydelser efter betalingen, forsøger at afslutte dig hurtigt eller endsige gider bekymre sig om at du har fået en god oplevelse. Finn1101 skrev, den 21/9/2018 at 11:17: Eksempelvis besøgte jeg for noget tid siden en kone i en kælder i Rødovre. Hun var rund og blød og så ud som de fleste andre lidt store kvinder, der er fyldt 50 år. Hun forlangte 2.000 for en time. Hun var sød og rar og forsøgte så vidt at levere en god service, og hun snød heller ikke med tiden. - Men selv med hendes bedste indsats, formåede hun ikke at få klokkerne til at ringe. Efterfølgende havde jeg to oplevelser, hhv. til 900 kr. og 1.500 kr., der begge var bedre, og især den sidste. Hvorfor fik hun ikke dine klokker til at ringe? Og hvorfor vil du overhovedet overveje at besøge hende igen, hvis hun ikke er det, du tænder på, eller at hun ikke formår at få dine klokker til at ringe? Det giver da ingen mening!? Du skal da besøge den pige, der gør det godt for dig. For det handler vel ikke om at færre penge giver bedre udløsninger? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 15. Oktober, 2018 Sally skrev, for 11 timer siden: Lige præcis! Når man er PD, foretrækker man faktisk færre gæster, fordi man helst ikke skal gøre opmærksom på sig selv der hvor man er. At dømme ud fra de mange anmeldelser af udenlandske piger herinde, så passer det ganske enkelt ikke hvad du skriver. Det er godt nok sjældent at vi hører om at danske piger fifler med tiden, glemmer forskellige ydelser efter betalingen, forsøger at afslutte dig hurtigt eller endsige gider bekymre sig om at du har fået en god oplevelse. Hvorfor fik hun ikke dine klokker til at ringe? Og hvorfor vil du overhovedet overveje at besøge hende igen, hvis hun ikke er det, du tænder på, eller at hun ikke formår at få dine klokker til at ringe? Det giver da ingen mening!? Du skal da besøge den pige, der gør det godt for dig. For det handler vel ikke om at færre penge giver bedre udløsninger? Det var blot et eksempel på de overvejelser som jeg personligt gør mig, og som jeg tror også gælder for andre kunder, og hvorfor hun fx ikke får hyppigere besøg af mig. Som jeg skriver synes jeg på ingen måde at det var en dårlig oplevelse, men havde prisen været lidt mere overkommelig, så havde hun set mig igen - det er set med mine øjne en helt almindelig konkurrencesituation, og da jeg fornemmere at hun godt kunne klare lidt flere kunder, så var det alene et venligt vink til hende og til andre i en lignende situation. Helt grundlæggende tror jeg at en del danske piger ville klare sig bedre, hvis de satte prisen lidt ned, men de, der har kunder nok, behøver selvfølgelig ikke at overveje det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 16. Oktober, 2018 Fuldstændig på min egen regning, men jeg synes priserne fortæller en del om hvad man kan forvente... 600kr for 30 min: Du får 20 minutter af en sur og distanceret pige, som stresser dig ud af døren fordi næste kunde venter. 700kr for 30 min: Ny pige der måske kan være god. Et sats men også en potentiel skuffelse. 800kr for 30 min: Et tilfredsstille niveau som hverken brænder hul i pengepungen eller hukommelsen. 900kr for 30 min: En pige selv som ved hun er lidt bedre end standarden. 1000-1100kr for 30 min: Helt sikkert kvalitet som vil sende dig flyvende ud af døren. + 1200kr for 30 min: Pas på du ikke bliver forelsket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lottelust Skrevet 16. Oktober, 2018 jeg ligger måske i den lettere dyre ende med 1200 for 30 min, 2000 for en time osv Når jeg annoncerer er min annonce oppe max 30 min, så har jeg de aftaler jeg har brug for. Og jeg er ude af døren til den første aftale ret hurtigt efter. Min erfaring er at prisen er hvor den skal være blandt danske piger. Og mon ikke de nok skal finde ud af selv at justere prisen hvis det går lidt slow. Dummere er vi ikke :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mester75 Skrevet 16. Oktober, 2018 Forstår ikke helt denne debat. Det er vel et simpelt spørgsmål om udbud og efterspørgsel. Der er mange som gerne betaler ekstra for at besøge en dansk GP. Derfor er prisen højere. Var efterspørgslen mindre, ville prisen prisen for at se en dansk GP måske falde til samme niveau som de udenlandske piger. Lavere pris vil nok få nogle piger til at trække sig fra branchen, hvilket vil være med til at mindske udbud i forhold til efterspørgsel og dermed hæve prisen. Samme ville ske med modsat fortegn, hvis prisen var for høj, der vil komme flere piger, hvilket ville presse prisen ned. Kort sagt, danske piger koster ekstra fordi der er nok som mener at de er mere værd. Markedet har sat prisniveauet, og den eneste måde at ændre det på er ved at fravælge det som man synes er for dyrt og så håbe at flertallet gør det samme. Selv betaler jeg gerne ekstra for en dansk pige eller en udenlandsk pige som taler godt engelsk, da sex for mig lige så meget er et mind game som noget fysisk, og det fungerer bare bedre uden en sprogbarriere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg