Hop til indhold
Jacob2221

Kønssygdomme

Recommended Posts

Guest LastResort
Jacob2221 skrev, for 2 minutter siden:

Hvis jeg har fået noget af et besøg hos en thaimassør, så vil jeg have personen testet ligeledes og hvis hun ikke vil teste sig og stoppe med at sælge sikker sex. Så hænges personen ud :)  

Som Thaiuser skriver. Og man skal da slet ikke stoppe nogen i at sælge sikker sex. 

Hvad har du da fået med hjem af slemme ting?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikker sex må man godt. Men ikke usikker. Jeg er ikke testet endnu, men da vedkommende ikke vil testes (Selv imod et kæmpe beløb), så finder jeg det meget mistænksomt. Skal jo vente med at blive testet til efter 4 ugers tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
Jacob2221 skrev, for 1 minut siden:

Sikker sex må man godt. Men ikke usikker. Jeg er ikke testet endnu, men da vedkommende ikke vil testes (Selv imod et kæmpe beløb), så finder jeg det meget mistænksomt. Skal jo vente med at blive testet til efter 4 ugers tid.

Nååå, så du ved slet ikke om du fejler noget, men er klar til at betale et kæmpe beløb for at få en anden testet. Er det virkelig allerede trolle sæson igen?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacob2221 skrev, for 6 minutter siden:

Hvis man ingen kønssygdomme har, så hvorfor ikke gå med til det? 

Hvorfor er det så vigtigt for dig at hun blir testet når du ikk en gang selv ved om du fejler noget... Er det ikk og ta sorgerne på forskud... Du har nok ikk brugt kondom tænker jeg.. :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi hvis hun testes negativ, så gør jeg ligeledes. Har ikke været med nogle i 8 måneder. Hvis hun tilbyder uden kondom til mig, gør hun også det ved andre...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacob2221 skrev, for 1 minut siden:

Fordi hvis hun testes negativ, så gør jeg ligeledes. Har ikke været med nogle i 8 måneder. Hvis hun tilbyder uden kondom til mig, gør hun også det ved andre...

Men så vent dog med at gør noget før du selv ka blive testede.. Du ved jo INTET lige nu... Slog koldt vand i blodet til du selv ved noget... 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacob2221 skrev, for 2 timer siden:

Skal vi forstå det sådan at du har haft sex for første gang i 8 mdr, og det var uden kondom. Og nu fordi du er blevet nervøs, så i stedet for selv at blive testet, så vil du have at kvinden skal testes?

Jesus Christ, du er en tosse.

Blivdog selv testet, og hvis du fejler noget, så siger du det til kvinden, og så gør du ikke mere ved det. Du kan ikke bestemme over andres liv, og andre må tage ansvar for sig selv, ligesom du også burde have gjort.

Tag det som en lektion i livets skole.

Redigeret af Thaiuser
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacob2221 skrev, for 5 timer siden:

Uanset hvad skal du forbi lægen og have taget en test. 

Hun kan nå at have været sammen med flere dage før hun var sammen med dig. 

Ved godt det er nemt at sige men tag det roligt og du nød til at vente de 4uger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sagen er at pigen begyndte at sutte hans pik uden kondom, og der gik cirka 20 sekunder inden han fik hende stoppet.

Det er på den baggrund vi debatterer.

• Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...