Jammerlap 20 Skrevet 20. September, 2018 Hej nogen der har erfaring med hende her? https://annoncelight.dk/showad/259860 ser frem til at høre fra jer jammerlap Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 52 Skrevet 21. September, 2018 Ja, jeg har mødt hende og må nok sige det er et af kedeligste blowjob jeg har oplevet, der er ingen indlevelse fra hendes side, og virker overhoved ikke ret interesseret, men hendes "pimp" som køre hende rundt og sikkert også laver annoncerne, har sikkert en anden opfattelse, så ikke en pige jeg gider spilde tid på igen, noget kunne tyde på at andre har haft samme oplevelse siden hun har/haft ret mange annoncer under forskellige navne men lidt med samme ordlyd i Skive - Viborg ja og også resten af landet. Så var jeg dig ville jeg nok finde en anden pige, det er helt bestemt andre piger i området med top service 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 21. September, 2018 Skivefyr skrev, for 2 timer siden: Ja, jeg har mødt hende og må nok sige det er et af kedeligste blowjob jeg har oplevet, der er ingen indlevelse fra hendes side, og virker overhoved ikke ret interesseret, men hendes "pimp" som køre hende rundt og sikkert også laver annoncerne, har sikkert en anden opfattelse, så ikke en pige jeg gider spilde tid på igen, noget kunne tyde på at andre har haft samme oplevelse siden hun har/haft ret mange annoncer under forskellige navne men lidt med samme ordlyd i Skive - Viborg ja og også resten af landet. Så var jeg dig ville jeg nok finde en anden pige, det er helt bestemt andre piger i området med top service Det er ikke den samme pige, du beskriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 21. September, 2018 Her er link til tråden om den pige, du linker til. https://www.eroguide.dk/forum/topic/90603-amatør-blowjob-og-sex-i-nordjylland/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 52 Skrevet 21. September, 2018 Skovfogeden skrev, for 1 time siden: Det er ikke den samme pige, du beskriver. Det skal jeg lade være usagt, men når samme ordlyd, tekst og til tider billeder går igen i forskellige annoncer, så vil jeg nok være tilbøjelig til at antage det er samme par/pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 21. September, 2018 Hende her har ingen person til at køre hende rundt. Hun skal hentes. Men jeg ved godt hvem du regner med det er. Og det er en anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 52 Skrevet 22. September, 2018 Måske, men jeg holder mig nu til min beslutning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jammerlap 20 Skrevet 22. September, 2018 Skovfogeden skrev, den 21/9/2018 at 14:59: Hende her har ingen person til at køre hende rundt. Hun skal hentes. Men jeg ved godt hvem du regner med det er. Og det er en anden. Har du mødt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 22. September, 2018 Jammerlap skrev, for 1 minut siden: Har du mødt hende Ja flere gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 865 Skrevet 22. September, 2018 Skovfogeden skrev, den 21/9/2018 at 14:59: Hende her har ingen person til at køre hende rundt. Hun skal hentes. Men jeg ved godt hvem du regner med det er. Og det er en anden. Hvem af de 2 piger var den smukke med super service? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 23. September, 2018 Liverpool skrev, for 11 timer siden: Hvem af de 2 piger var den smukke med super service? Jeg har linket til den anden tråd. Der er delte meninger, men mange gange har det bundet ud i, at man ikke kan vente tiden af og skriver flere beskeder. Det skal planlægges lidt tid i forvejen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 282 Skrevet 23. September, 2018 Skovfogeden skrev, for 9 timer siden: Jeg har linket til den anden tråd. Der er delte meninger, men mange gange har det bundet ud i, at man ikke kan vente tiden af og skriver flere beskeder. Det skal planlægges lidt tid i forvejen. Løgner det er ikke det der står nogen steder, indse nu bare at hun ikke er perfekt i stedet for at opføre dig som et overlegent røvhul. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 865 Skrevet 26. September, 2018 Jeg beklager, men jeg er lidt forvirret. Amator Salling hvordan ser hun ud. Høj lav? Tyk tynd? Dansk udenlandsk? Lys- eller mørkhåret? Etc. Takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 28. September, 2018 Liverpool skrev, den 26/9/2018 at 22:03: Jeg beklager, men jeg er lidt forvirret. Amator Salling hvordan ser hun ud. Høj lav? Tyk tynd? Dansk udenlandsk? Lys- eller mørkhåret? Etc. Takker Mørkhåret, langt hår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 52 Skrevet 17. Oktober, 2018 Tja, det ser ud til der er flere som har mødt hende. https://annoncelight.dk/showad/262052 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 865 Skrevet 17. Oktober, 2018 Skivefyr skrev, for 10 timer siden: Tja, det ser ud til der er flere som har mødt hende. https://annoncelight.dk/showad/262052 Jeg har mødt pigen "Amator....". Jeg tror ikke, at hun gør sig i afpresning og slet ikke GB mm. Men det er derimod klart mit indtryk, at hun er i mentalt ubalance. F.eks. skal man passe utrolig meget på hvad man siger, for det kan meget nemt blive til et uoverstigeligt problem, hvorfor en voldtægt måske også nemt kan blive fremmanet. Jeg tror der meget vel kan være tale om forskellige piger. Men det er super godt, at der advares med afpresning mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superblue 146 Skrevet 17. Oktober, 2018 Skivefyr skrev, for 11 timer siden: Tja, det ser ud til der er flere som har mødt hende. https://annoncelight.dk/showad/262052 Jeg kan bekræfte skovfogeden- der er 2 forskellige unge piger i det samme område. Hende i linket der er citeret her, er ikke hende, der hed amatør Salling. Amatør Salling er hende skovfogeden skriver om. Jeg har mødt begge piger i Salling området. Hende skivefyr skriver om, hun har en kæreste med rundt, han er noget ældre end hende. De holder gangbang og en del dogging. Min erfaring er ligesom skivefyr skriver- det er virkeligt trist... jeg har også mødt hende, der kaldte sig amatør Salling. Hun gav et godt bj. Men der har også været delte meninger om hende. Tror de fleste der har mødt hende, har været godt tilfreds. Men hun kan godt være svær at kommunikerer med- flere har oplevet at hun bliver sur over ingenting på mailen. Har selv oplevet det, men der skrev hun en undskyldning dagen efter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg