19517 575 Skrevet 22. September, 2018 Jeg har lige fået en åbenbaring som jeg simpelthen må dele med jer. Faktisk er den under bearbejdning, men jeg håber på din hjælp til at finpudse den. Den udspringer fra en sætning jeg hørte i en serie jeg så igår. Jeg husker ikke den rigtige ordlyd, men den handlede om, at man skal lade være med at rive den af, så man bliver mere sulten, og dermed ivrig, efter at få en kæreste. Tilgive lige den dårlige formulering her, ok? Jeg har tit brugt GP'er som trøst. Jeg har som alle andre brug for at blive rørt og få kærlighed og ømhed. NÅr behovet er størst bruger jeg en GP'er og får måske 2% af mine behov dækket. NOgle gange er det meget mere. Denne sommer har været meget hård fordi der har været mange kvinder der ikke havde så meget tøj på. hård fordi jeg hele tiden var så satans liderlig. Jeg kan lige klare det når jeg så tager en spiller og så er det fint nogle dage til jeg igen begynder at kigge efter dem og savle hver gang jeg ser noget jeg kan lide. Jeg har bare lige opdaget, at det måske har holdt mig fra at søge selv efter noget. altså sådan seriøst og ikke halvt. Du står i en enevartor og glor på en smuk nakke. Den taler til dig og får dig til at klikke med tungen fordi du gerne vil bruge din mund på den nakke. Så siger du et eller andet til hende om vejret eller at stå i en elevator og du kan bare mærke, at det er den forkerte måde at gøre dette på. så du går ikke hele vejen men stormer ud når dørene åbner igen. altså du gør noget halvt - på kaffebaren prøver du at smile til en smuk kvinde der sidder og glor på sin pc. men opdager,a t hun ikke ser dig og går videre. altså du gør det kun halvt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2771 Skrevet 22. September, 2018 19517 skrev, for 5 minutter siden: Jeg har lige fået en åbenbaring som jeg simpelthen må dele med jer. Faktisk er den under bearbejdning, men jeg håber på din hjælp til at finpudse den. Den udspringer fra en sætning jeg hørte i en serie jeg så igår. Jeg husker ikke den rigtige ordlyd, men den handlede om, at man skal lade være med at rive den af, så man bliver mere sulten, og dermed ivrig, efter at få en kæreste. Tilgive lige den dårlige formulering her, ok? Jeg har tit brugt GP'er som trøst. Jeg har som alle andre brug for at blive rørt og få kærlighed og ømhed. NÅr behovet er størst bruger jeg en GP'er og får måske 2% af mine behov dækket. NOgle gange er det meget mere. Denne sommer har været meget hård fordi der har været mange kvinder der ikke havde så meget tøj på. hård fordi jeg hele tiden var så satans liderlig. Jeg kan lige klare det når jeg så tager en spiller og så er det fint nogle dage til jeg igen begynder at kigge efter dem og savle hver gang jeg ser noget jeg kan lide. Jeg har bare lige opdaget, at det måske har holdt mig fra at søge selv efter noget. altså sådan seriøst og ikke halvt. Du står i en enevartor og glor på en smuk nakke. Den taler til dig og får dig til at klikke med tungen fordi du gerne vil bruge din mund på den nakke. Så siger du et eller andet til hende om vejret eller at stå i en elevator og du kan bare mærke, at det er den forkerte måde at gøre dette på. så du går ikke hele vejen men stormer ud når dørene åbner igen. altså du gør noget halvt - på kaffebaren prøver du at smile til en smuk kvinde der sidder og glor på sin pc. men opdager,a t hun ikke ser dig og går videre. altså du gør det kun halvt. hvorfor kom jeg til at tænke på Jørgen leth da jeg læste indlæg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 575 Skrevet 22. September, 2018 sweetstone skrev, for 2 minutter siden: hvorfor kom jeg til at tænke på Jørgen leth da jeg læste indlæg. Har du ikke spurgt mig om dette i en anden tråd? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 22. September, 2018 Hvordan finpudser man en åbenbaring? Nå, jamen godt du har set lyset når nu du bruger GP besøg som trøst. Det tror jeg nemlig absolut slet ikke er særlig godt. GP besøg er i min bog et krydderi, hverken mere eller mindre. Men de skal nydes med omtanke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 22. September, 2018 Jeg har så brugt en anden tilgang til emnet - Det har altid fungeret for mig. For mit vedkommende har der ligesom være tale om en cyklus Jeg bliver forelsket Jeg indgår i et dejligt kæresteforhold Efter en årrække sker der så et brud Jeg har i en periode behov for at finde mig selv, få bearbejdet evt. sorg osv. Ret hurtigt opstår der et seksuelt behov, men ikke et kærestebehov Jeg sikre mig at få dækket mit seksuelle behov, eksempelvis via B-venskab På et tidspunkt kan jeg mærke at jeg reelt savner en kæreste Jeg søger så efter en kæreste Jeg går på dates, kommer ud hvor der er kvinder og den slags,. men sikre mig at mine seksuelle behov stadig dækkes så jeg kan holde hovedet klart og fokusere på kvinden eller kvinderne, og ikke rende rundt i et forsøg på at få lidt fisse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. September, 2018 19517 skrev, for 33 minutter siden: Har du ikke spurgt mig om dette i en anden tråd? Er du da Jørgen Leth? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. September, 2018 19517 skrev, for 43 minutter siden: .... Denne sommer har været meget hård fordi der har været mange kvinder der ikke havde så meget tøj på. hård fordi jeg hele tiden var så satans liderlig. Jeg kan lige klare det når jeg så tager en spiller og så er det fint nogle dage .... Nogle dage???? Så gider jeg sgu' ikke høre på din jammer. For mig var det fint i to timer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 22. September, 2018 (edited) Borende X skrev, for 15 minutter siden: Nogle dage???? ..... For mig var det fint i to timer. haha, jeg tænkte præcis det samme da jeg læste det Redigeret 22. September, 2018 af James B 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 22. September, 2018 (edited) What... man kan altså godt flirte og lægge an på piger selvom man besøger GP'er. Det ene udelukker ikke det andet. Måske du ikke skal tage det så seriøst og bare "go' with the flow". Tror bare at @19517savner sin kæreste Jørgen Mader. Redigeret 22. September, 2018 af AalborgLook 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jimbo 721 Skrevet 22. September, 2018 https://youtu.be/aSn1g-6h1OQ Kom lige til at tænke på dette vidunderlige klip fra filmen Wolf of Wallstreet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slash 30 Skrevet 23. September, 2018 Har mest lyst til at sige “drop gp’erne og få dig et liv”. Ja, man kan leve en seksuel fantasi ud med en gp’er og fint med det. Men at leve sit sexliv via gp’er vel egentligt ret sølle. Det viser vel bedst at vi som mænd ikke har en skid styr på vores liv og vores seksualitet. Enten tør vi ikke banke i bordet hjemme hos konen og fortælle, hvad vi har brug for i vores forhold. Eller også formår vi ikke at score på egen hånd i et samfund fyldt med singlekvinder med lige så stort seksuelt drive som os selv. Så måske burde vi bare tage os sammen og få styr på vores liv. Finde ud af hvorfor vi har behovet for at betale for sex og så få rettet op på det. Sex er jo alt andet lige sjovest mellem ligesindede. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 23. September, 2018 Jimbo skrev, for 12 timer siden: https://youtu.be/aSn1g-6h1OQ Kom lige til at tænke på dette vidunderlige klip fra filmen Wolf of Wallstreet Fantastusk film og Leonardo burde have haft en Oscar alene for denne scene Og Margot Robbie forjener også en OScar bare pga den måde hun ser ud på (Dream gril) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 575 Skrevet 23. September, 2018 Borende X skrev, for 18 timer siden: Så gider jeg sgu' ikke høre på din jammer Haha. Den har jeg hørt føt. Nogle gange er det godt at pive lidt. ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 575 Skrevet 23. September, 2018 AalborgLook skrev, for 18 timer siden: Tror bare at @19517savner sin kæreste Jørgen Mader. ja for fanden. er det ikke ved at være tydeligt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg