Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg spørger lidt forvirret... Ville du advare andre, hvis du er mistænksom omkring en thaimassør som kan have kønssygdomme, som hverken gider testes eller behandles medicinsk?  Jeg ved godt, at man bør huske kondom, men at der er en person ude, som sælger sex uden kondom er vel ikke etisk korrekt? Så jeg spørger jer... Ville i selv advare andre, hvis thaimassøreren nægtede at gå med til en test eller få behandling? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacob2221 skrev, for 20 minutter siden:

Jeg spørger lidt forvirret... Ville du advare andre, hvis du er mistænksom omkring en thaimassør som kan have kønssygdomme, som hverken gider testes eller behandles medicinsk?  Jeg ved godt, at man bør huske kondom, men at der er en person ude, som sælger sex uden kondom er vel ikke etisk korrekt? Så jeg spørger jer... Ville i selv advare andre, hvis thaimassøreren nægtede at gå med til en test eller få behandling? 

Hvis har forstået det korrekt hvad der ligger bag, så handler det om, at en pige tog din pik i munden uden at have fået lov.  Herefter er du blevet bange for at du muligvis er blevet smittet.  Herefter forventer du at pigen styrter ud af døren, bliver testet og sender resultatet til dig.    Bommelum - mand økseskaft.

Du skal selvfølgelig selv smutte til lægen, og så længe du ikke kender resultatet, skal du såmænd ikke foretage dig yderligere. Skulle det vise sig at du er blevet smittet, skal du kontakte alle dem du har dyrket ubeskyttet sex med.  Det er så deres ansvar at smutte hen og blive tjekket.  

Og for at skære din oplevelse ud i pap - Du skal ikke advare nogen om noget i en sag, hvor du ikke kender resultatet.  

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej desværre ikke... Jeg føler at det er etisk ukorrekt ikke at advare mod en der har kønssygdomme og som sælger sex osv uden kondom uden at tage medicin? Også forstår jeg slet ikke hvorfor en person ikke vil tage en test, hvis man er så sikker på ikke at have noget og kan få et stort beløb for det. (2000-3000 kr for 10 minutters test). Jeg er sikker på, at personen har en kønssygdom og blot er bange for at blive opdaget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Hvis har forstået det korrekt hvad der ligger bag, så handler det om, at en pige tog din pik i munden uden at have fået lov.  Herefter er du blevet bange for at du muligvis er blevet smittet.  Herefter forventer du at pigen styrter ud af døren, bliver testet og sender resultatet til dig.    Bommelum - mand økseskaft.

Du skal selvfølgelig selv smutte til lægen, og så længe du ikke kender resultatet, skal du såmænd ikke foretage dig yderligere. Skulle det vise sig at du er blevet smittet, skal du kontakte alle dem du har dyrket ubeskyttet sex med.  Det er så deres ansvar at smutte hen og blive tjekket.  

Og for at skære din oplevelse ud i pap - Du skal ikke advare nogen om noget i en sag, hvor du ikke kender resultatet.  

Det er så din mening. At du ikke har en skyldfølelse over, at kunne redde eventuelle andre fra at få en kønssygdom er ikke ensbetydende med at andre er ligeglade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacob2221 skrev, Lige nu:

Det er så din mening. At du ikke har en skyldfølelse over, at kunne redde eventuelle andre fra at få en kønssygdom er ikke ensbetydende med at andre er ligeglade.

Jamen har du da fået den kønssygdom ?  Hvis nej er der vel ikke tale om at kan redde nogen, vel ?  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jeg ikke udtale mig om endnu. Jeg har tilbudt at købe en selvtest til hende, hvor hun ikke engang behøver gå ud af huset. Hun får derefter 3000 kr for det. Jeg er 90% sikker på at hun har noget at skjule og blot ikke vil lade sig teste grundet, at hun er bange for at hendes "erhverv" bliver ødelagt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med den skræk for at blive smittet af at hun har suttet lidt på din tisser, må du vist hellere finde en anden hobby, end gå til GPere......

Du må da leve i en evig skræk for at komme galt afsted....og måske er det, det der skal behandles istedet.....

Og er man en smule fornuftig, bliver man væk fra dem der tilbyder uden kondom......ganske enkelt....

Redigeret af The Captain
Tilføjelse
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacob2221 skrev, for 1 minut siden:

Det kan jeg ikke udtale mig om endnu. Jeg har tilbudt at købe en selvtest til hende, hvor hun ikke engang behøver gå ud af huset. Hun får derefter 3000 kr for det. Jeg er 90% sikker på at hun har noget at skjule og blot ikke vil lade sig teste grundet, at hun er bange for at hendes "erhverv" bliver ødelagt. 

Nu  bliver det da først WIRD -  Du vil betale pigen kr. 3.000 for at tage en selvtest.   Jeg kan sgu godt forstå, at hun reagere underligt på et sådant tilbud.  En anden ting er også at disse såkaldte selvtest er af tvivlsom karakter.   Hvis hun skal testet skal hun selvfølgelig testet hos en læge eller på Bispebjerg eller lignende steder hvor man kan blive testet for alle kønssygdomme. 

Hvorfor har du fået lyst til at betale kr. 3.000 for at hun skal tage den selvtest, og hvad skulle denne selvtest så teste for (hvilken kønssygdom) 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

En selvtest for HIV er nærmest 100% sikker. Tester den negativt, er man sikker på ikke at have noget. Jeg har tilbudt hende beløbet uanset om det er en selvtest eller om det er på en af de mange gratis klinikker der er i Århus. Hun nægter og det er for latterligt når man sælger sex både med og uden kondom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske synes hun bare at det er skide pisse underligt, at du vil dukke op med en hjemmetest og tilmed betale hende for at udfører den? :lol: Det ville jeg ved Gud også takke pænt nej tak til, trods jeg jævnligt bliver testet.

Hvorfor den angst, for selv at gå til læge? Du kan endda gøre det anonymt, hvis det er det. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare til info.

Det drejer sig om ca. 20 sekunder oralsex.

Pigen tilbyder ikke anden sex uden kondom.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har tilbudt hende at tage på en klinik helt selv med en ven/veninde, hvorved jeg også vil betale hende. Jeg vil blot have ro i sindet (Man skal vente 4 uger på at tage en Hiv-test). Derfor vil jeg betale hende det beløb hun ønsker, for at tage en hiv-test. hvis man intet har at bekymre sig om, så vil man jo blot tage den test?  Længere er den ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacob2221 skrev, Lige nu:

En selvtest for HIV er nærmest 100% sikker. Tester den negativt, er man sikker på ikke at have noget. Jeg har tilbudt hende beløbet uanset om det er en selvtest eller om det er på en af de mange gratis klinikker der er i Århus. Hun nægter og det er for latterligt når man sælger sex både med og uden kondom.

Du bør vel i virkeligheden være mere nervøs for at være blevet smittet med Herpes, klamydia, kønsvorter, Gonoré og lign. HIV er trods alt ikke lige så udbredt... :D 

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacob2221 skrev, for 13 minutter siden:

Har tilbudt hende at tage på en klinik helt selv med en ven/veninde, hvorved jeg også vil betale hende. Jeg vil blot have ro i sindet (Man skal vente 4 uger på at tage en Hiv-test). Derfor vil jeg betale hende det beløb hun ønsker, for at tage en hiv-test. hvis man intet har at bekymre sig om, så vil man jo blot tage den test?  Længere er den ikke?

Du kan ikke købe dig til ro i sindet ved at hun tager den test.  Du ved jo godt, at hvis hun er blevet skulle være blevet smittet inden for 4 uger, så viser testen det ikke.  Der er vist ikke andet at gøre end at vente.   Imellem tiden kan du læse lidt om HIV/AIDS.   Der konstateres ca 300 tilfælde om året. Man dør ikke længere af det, hvis man behandles vil det stort set ikke påvirke dit liv.  

Tilføjet

Det er for øvrigt fornyligt endeligt blevet bevist, at hvis man er i behandling for AIDS, så kan man ikke længere smitte andre. Formanden eller hvad titlen nu er, var i mederne og fortalte at dette var godt, at man nu endeligt havde fået dette bevist, selvom man længe havde vist, at det nok forhold sig således. Ydermere fortalte han at befolkningen skulle til at ændre lidt på deres skræmmebilleder, og få et mere normaliseret syn på denne kønssygdom

Redigeret af TheVoice
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacob2221 skrev, for 3 minutter siden:

Hvis man ikke har nogle kønssygdom, som hun selv mener, så er det mærkeligt ikke at lade sig teste.

Det er det jo ikke, når hun tydeligt ikke ønsker at tage del i din bekymring, og vel finder din mistanke helt ubegrundet - Kort sagt så mener hun du går over grænsen for anstændig optræden. 

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har desværre noget at skjule og det er jeg sikker på. Jeg har givet hende chancen for at lade sig teste og ønsker ikke at hun skal smitte andre med en dødelig kønssygdom :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacob2221 skrev, for 1 time siden:

@Jacob2221 vi gider ikke flere indlæg om en pige du har en ide om har et eller andet. 

Har du beviser, så kan du henvende dig til os i ledelsen, så tager vi den derfra. Har du ikke, så skal du ikke poste flere indlæg om emnet herinde. 

Der er helt op til dig selv hvilke piger du vælger at besøge. Er du ikke tryg ved det, så find en anden hobby at bruge dine penge på. 

• Synes godt om 5
  • Tak 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...