Hop til indhold
Guest Madspeter

Frække billeder af thai piger

Recommended Posts

Guest Madspeter

Hej alle

Kender i det med at man sidder og tænker tilbage på nogle af de skønne thaipiger man har besøgt eller gerne vil besøge, og derfor ønsker sig nogle billeder af dem.

Jeg havde engang nogle billeder jeg havde fået lov at tage af piger jeg besøgte, men har desværre mistet min telefon med dem på.

Kan man lave en lækker tråd med billeder? selvfølgelig kun dem de selv er med på man lægger ud, og der behøver ikke nødvendigvis at være navn og ansigt på. 

Eller kan man lave en privat besked tråd med flere deltagere hvor vi kan dele lidt mere spændende billeder i?

Det er jo på en eller anden måde mega frækt at se frække billeder af en pige man har været igang med eller kunne blive inspireret til at afprøve. Selv tænker jeg det også kunne være frækt at få lavet eller se nogle billeder eller film med en genkendelig thai pige seance. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

syntes det grænse overskridende for de piger der er hovedpersoner :(

lidt for " se&hør " agtig

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Madspeter

Ja måske du har ret, også derfor at de bare kan være anonyme. 

Men lækre det er de sgu:P

IMG_20180923_082455.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madspeter skrev, for 51 minutter siden:

Ja måske du har ret, også derfor at de bare kan være anonyme. 

Men lækre det er de sgu:P

IMG_20180923_082455.jpg

Hvorfor har du beskåret billedet så meget, i forhold til originalen? Er det meningen, at vi skal tro at det er dit? :D

https://www.tineye.com/search/19c67afad3ce0a6b98a01bed2bfdcda8ba363890/?page=3&sort=score&order=desc 

Der findes allerede en billedtråd, til billeder rapset andetsteds fra. 

• Synes godt om 1
  • Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...