fynboen-45 62 Skrevet 25. September, 2018 (edited) Så blev det til endnu en succes oplevelse hos Massage Sara i Kolding Massage Sara Kolding jeg har faktisk kun haft succes oplevelser hos massage Sara, hvilket også er grunden til jeg kører efter det det er gennem tiden blevet til nogle besøg hos denne skønne, flotte og altid glade varme kvinde Hver gang jeg går hjem efter et besøg tænker jeg, wow det var bedre end sidst. Men alligevel oplever jeg at hun forstår at gøre et besøg bedre og bedre Jeg sætter stor pris på sikkerhed og hygiejne. det samme gør Sara så derfor er der altid gummi på og hygiejnen er helt i top Hos Sara får man den behandling og service man kan forvente/ønske sig hvis kun det bedste er godt nok Redigeret 25. September, 2018 af fynboen-45 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 25. September, 2018 I hendes annonce har hun en række ting man kan vælge efter massagen. Ved du om det er muligt at vælge flere af tingene såfremt man holder sig indenfor tiden??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 225 Skrevet 25. September, 2018 du kan vælge lige hvad du vil, det kunne jeg da jeg besøgte hende for noget tid siden.. kan kun anbefale hende, sød rar og snakkesalig.. men det er nok 1.5 år siden jeg besøgte hende, men tvivler på hun har ændret sig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DR.nielsen 18 Skrevet 29. September, 2018 Tak for anmeldse! hvor gammel er hun ? ca? synes ikke linket virker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 29. September, 2018 DR.nielsen skrev, 1 time siden: Tak for anmeldse! hvor gammel er hun ? ca? synes ikke linket virker. Link virker da fint Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 29. September, 2018 DR.nielsen skrev, for 2 timer siden: Tak for anmeldse! hvor gammel er hun ? ca? synes ikke linket virker. Sara er 44 år - sød og lækker lækker lækker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonas B 5 Skrevet 30. September, 2018 fynboen-45 skrev, den 25. september 2018 at 16:18: Så blev det til endnu en succes oplevelse hos Massage Sara i Kolding Massage Sara Kolding jeg har faktisk kun haft succes oplevelser hos massage Sara, hvilket også er grunden til jeg kører efter det det er gennem tiden blevet til nogle besøg hos denne skønne, flotte og altid glade varme kvinde Hver gang jeg går hjem efter et besøg tænker jeg, wow det var bedre end sidst. Men alligevel oplever jeg at hun forstår at gøre et besøg bedre og bedre Jeg sætter stor pris på sikkerhed og hygiejne. det samme gør Sara så derfor er der altid gummi på og hygiejnen er helt i top Hos Sara får man den behandling og service man kan forvente/ønske sig hvis kun det bedste er godt nok Jeg har længe haft kig på Sara og skal helt sikkert besøge hende. Hun har brugt de samme billeder i nogen tid. Hun ser virkelig dejlig ud. Har hun et smuk sødt ansigt ? Har hun så store flotte bryster som man forestiller sig ud fra billederne ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DR.nielsen 18 Skrevet 30. September, 2018 Riesenschwanz skrev, for 13 timer siden: Sara er 44 år - sød og lækker lækker lækker. okay, tak for svar 44 år. så er det vidst en har noget erfaring og nogle tricks i hånden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DR.nielsen 18 Skrevet 30. September, 2018 Mr1time skrev, for 15 timer siden: Link virker da fint Jaa det gør det nu, tænker der nok var min pc/browser der drillet lidt, har lige vært inde og kikke lidt. synes hun virker meget bekendt, får nogle gode minder tilbage. Tak for svar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 30. September, 2018 Jonas B skrev, for 4 timer siden: Jeg har længe haft kig på Sara og skal helt sikkert besøge hende. Hun har brugt de samme billeder i nogen tid. Hun ser virkelig dejlig ud. Har hun et smuk sødt ansigt ? Har hun så store flotte bryster som man forestiller sig ud fra billederne ? Hun er bare dejlig. Ja - hun har et smukt sødt ansigt med et dejligt smil og nemt at snakke med. Og brysterne er perfekte - et par store håndfulde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen-45 62 Skrevet 27. Februar, 2019 (edited) Så blev det til endnu et dejligt besøg hos Sara Jeg er en rigtig slikmund. Det ved Sara så hun sørger altid for at jeg kan slikke både missen og den lille stramme numse i mange forskellige stillinger. Jeg kan ikke sige hvilken stilling jeg synes bedst om når jeg slikker Sara, for hun ser rigtig dejlig og fræk ud uanset hvilken stilling det er Det er altid en fornøjelse at besøge Sara, for man bliver altid mødt med det sødeste smil fra hendes kønne ansigt, når hun åbner døren. Hun er også rigtig varm og sød så man slapper af når man er sammen med hende. Sara forkæler og kræser også godt om gavtyven. Så hvis man først har besøgt Sara er det både gavtyven og en selv der snart vil komme igen Redigeret 27. Februar, 2019 af fynboen-45 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 1. Marts, 2019 fynboen-45 skrev, den 27-02-2019 at 17:02: Så blev det til endnu et dejligt besøg hos Sara Jeg er en rigtig slikmund. Det ved Sara så hun sørger altid for at jeg kan slikke både missen og den lille stramme numse i mange forskellige stillinger. Jeg kan ikke sige hvilken stilling jeg synes bedst om når jeg slikker Sara, for hun ser rigtig dejlig og fræk ud uanset hvilken stilling det er Det er altid en fornøjelse at besøge Sara, for man bliver altid mødt med det sødeste smil fra hendes kønne ansigt, når hun åbner døren. Hun er også rigtig varm og sød så man slapper af når man er sammen med hende. Sara forkæler og kræser også godt om gavtyven. Så hvis man først har besøgt Sara er det både gavtyven og en selv der snart vil komme igen Du har nu skrevet alle dine 11 indlæg om den samme kvinde......virker lidt mærkeligt...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DreS 5 Skrevet 5. November, 2019 Husere dejlige Sara stadig i Kolding? Jeg synes ikke jeg kan finde hende længere Mvh Dres Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
intim-massage-Sara 309 Skrevet 5. November, 2019 DreS skrev, for 4 timer siden: Husere dejlige Sara stadig i Kolding? Jeg synes ikke jeg kan finde hende længere Mvh Dres Hejsa DreS dejligt at læse, at du synes jeg er dejlig Jeg starter op i Kolding igen på torsdag. Du/andre kan se min vagtplan på min annonce. Den er dog lige til "godkendelse" af moderator og vides ikke hvornår annoncen bliver opdateret. Men jeg tilbyder stadig de samme ydelser som før. Ønsker man at bestille tid, så skriv til mig privat herinde. På glædelig gensyn alle sammen. Knus massage-Sara 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lionheart 0 Skrevet 14. November, 2019 Hej Sara, Kan jeg ikke få dit nye nummer, det gamle duede vist ikke mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
intim-massage-Sara 309 Skrevet 18. November, 2019 Lionheart skrev, den 14/11/2019 at 08:34: Hej Sara, Kan jeg ikke få dit nye nummer, det gamle duede vist ikke mere? Hejsa. Du må gerne få mit nye nr. 52819148 Du kan finde min mere fyldestgørende profil: magisk massage af massage-sara på annoncelight, under sydjylland. Læs gerne min profil inden du kontakter mig. Knus og kram. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 25. November, 2019 Dejligt du er retur, virkelig lang tid siden jeg har besøgt dig, måske man skulle få booket en aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
intim-massage-Sara 309 Skrevet 26. November, 2019 saccy skrev, for 19 timer siden: Dejligt du er retur, virkelig lang tid siden jeg har besøgt dig, måske man skulle få booket en aftale Hejsa. Tak, jeg er også glad for at være retur igen og du skal være hjertelig velkommen igen knus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikkepind 12 Skrevet 29. April, 2021 Er der nogen der har været ved hende for nylig og kan berette om kvaliteten stadig er den samme som beskrevet her eller om den er dalet? Jeg kan se hun arbejder i Aabenraa nu i stedet for Kolding. Hvor meget tøj har hun på under massagen?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg