Hop til indhold

Recommended Posts

Liderligheden i top, men lavvande på kontoen. Kiggede mig derfor rundt i den billigere ende af menuen. Havnede ude på Frederiksberg hos Lorin. Er blevet skuffet så mange gange tidligere, så det var ikke med de allerhøjeste forventninger jeg ankom. Det skulle vise sig, at Lorin er en erfaren dame, som ved hvordan man tænder godt op under en halvgammel stodder. Netop hjemvendt fra sommerferie havde hun masser af energi og viste sig fra sin vidunderlige frække side, hvor der er langt til tabuer. En rigtig dirty bitch, som deler gavmildt ud af sin frodige krop.og dens vidunderlige åbninger.

En rigtig positiv overraskelse, med risiko for gentagelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron
cyklisten skrev, for 50 minutter siden:

Liderligheden i top, men lavvande på kontoen. Kiggede mig derfor rundt i den billigere ende af menuen. Havnede ude på Frederiksberg hos Lorin. Er blevet skuffet så mange gange tidligere, så det var ikke med de allerhøjeste forventninger jeg ankom. Det skulle vise sig, at Lorin er en erfaren dame, som ved hvordan man tænder godt op under en halvgammel stodder. Netop hjemvendt fra sommerferie havde hun masser af energi og viste sig fra sin vidunderlige frække side, hvor der er langt til tabuer. En rigtig dirty bitch, som deler gavmildt ud af sin frodige krop.og dens vidunderlige åbninger.

En rigtig positiv overraskelse, med risiko for gentagelse.

Hun konkurrere med de billige polakker i The great house in Valby - Kan du udspecificere lidt om super fransk og franske kys? Varietret dybt blow unden hænder? Dejlige GFE kys med massere af tunge?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det er  det samme billede tror jeg nok,atjeg har besøgt hende. men jeg husker at det var på vesterbro.. 

ikke noget jeg ville anbefale, tror du at hun også er på vesterbro?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...