cyklisten 52 Skrevet 25. September, 2018 Liderligheden i top, men lavvande på kontoen. Kiggede mig derfor rundt i den billigere ende af menuen. Havnede ude på Frederiksberg hos Lorin. Er blevet skuffet så mange gange tidligere, så det var ikke med de allerhøjeste forventninger jeg ankom. Det skulle vise sig, at Lorin er en erfaren dame, som ved hvordan man tænder godt op under en halvgammel stodder. Netop hjemvendt fra sommerferie havde hun masser af energi og viste sig fra sin vidunderlige frække side, hvor der er langt til tabuer. En rigtig dirty bitch, som deler gavmildt ud af sin frodige krop.og dens vidunderlige åbninger. En rigtig positiv overraskelse, med risiko for gentagelse. 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Eron Skrevet 25. September, 2018 cyklisten skrev, for 50 minutter siden: Liderligheden i top, men lavvande på kontoen. Kiggede mig derfor rundt i den billigere ende af menuen. Havnede ude på Frederiksberg hos Lorin. Er blevet skuffet så mange gange tidligere, så det var ikke med de allerhøjeste forventninger jeg ankom. Det skulle vise sig, at Lorin er en erfaren dame, som ved hvordan man tænder godt op under en halvgammel stodder. Netop hjemvendt fra sommerferie havde hun masser af energi og viste sig fra sin vidunderlige frække side, hvor der er langt til tabuer. En rigtig dirty bitch, som deler gavmildt ud af sin frodige krop.og dens vidunderlige åbninger. En rigtig positiv overraskelse, med risiko for gentagelse. Hun konkurrere med de billige polakker i The great house in Valby - Kan du udspecificere lidt om super fransk og franske kys? Varietret dybt blow unden hænder? Dejlige GFE kys med massere af tunge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 575 Skrevet 28. September, 2018 Hvis det er det samme billede tror jeg nok,atjeg har besøgt hende. men jeg husker at det var på vesterbro.. ikke noget jeg ville anbefale, tror du at hun også er på vesterbro? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sammy 474 Skrevet 29. September, 2018 Jeg har selv anmeldt hende tidligere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ollegarken 0 Skrevet 26. Juli, 2019 Lorin/Felina är en fantastisk upplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg