Lulu 47 Skrevet 27. September, 2018 (edited) Heysa fyrer. Spurgte jer for et stk tid siden hvad I vægtede i annoncerne, et af punkterne var bla at vi piger bekendte vores rigtige alder. Hermed har jeg taget konsekvensen af det, som det første, i alle mine annoncer, min rigtige alder er 56 år, det næste må være billederne, der ikke er fotoshoppet. Nu må jeg jo se om det giver bagslag, eller pote Redigeret 27. September, 2018 af Lulu 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 27. September, 2018 Respekt for din ærlighed, den kommer man som regel længst med .-) Efter min min mening behøver pigerne ikke, at skrive deres ægte alder, bare den passer så nogenlunde , så primo 50 havde været fint for mig, hvis jeg overvejede et besøg. Men held og lykke, jeg håber, at det IKKE giver bagslag for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lulu 47 Skrevet 27. September, 2018 nicegent2 skrev, for 6 minutter siden: Respekt for din ærlighed, den kommer man som regel længst med .-) Efter min min mening behøver pigerne ikke, at skrive deres ægte alder, bare den passer så nogenlunde , så primo 50 havde været fint for mig, hvis jeg overvejede et besøg. Men held og lykke, jeg håber, at det IKKE giver bagslag for dig @nicegent2 mange tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 27. September, 2018 Man kan vel i princippet tage vedkommende i retten for falsk markedsføring hvilket er strafbart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. September, 2018 Lulu skrev, for 20 minutter siden: Heysa fyrer. Spurgte jer for et stk tid siden hvad I vægtede i annoncerne, et af punkterne var bla at vi piger bekendte vores rigtige alder. Hermed har jeg taget konsekvensen af det, som det første, i alle mine annoncer, min rigtige alder er 56 år, det næste må være billederne, der ikke er fotoshoppet. Nu må jeg jo se om det giver bagslag, eller pote Jeg tror i hvert fald ikke, det giver bagslag. Jeg har skrevet det før, men det er det ikke blevet mindre sandt af: Der er en pige til enhver alder. Det omvendte må vel egentlig også gælde: Der er en mand til enhver alder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 27. September, 2018 (edited) @Lulu - må jeg spørge - og du svarer, hvis det passer dig eller lader bare være - hvilken alder har du normalt opgivet ? Redigeret 27. September, 2018 af FrokostUartig manglede spørgsmålet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lulu 47 Skrevet 27. September, 2018 @FrokostUartig, det må du skam godt spørge om, 51 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lulu 47 Skrevet 27. September, 2018 @Dandey det er også strafbart at køre over for rødt, det er vel også forbudt at booke tid, bekræfte den og så bare blive væk, det er da også falsk salg, men lyster du, er du da velkommen til at gøre det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lulu 47 Skrevet 27. September, 2018 @Bordendex det har du højst tænkeligt ret i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 27. September, 2018 (edited) Lulu skrev, for 18 minutter siden: @Dandey det er også strafbart at køre over for rødt, det er vel også forbudt at booke tid, bekræfte den og så bare blive væk, det er da også falsk salg, men lyster du, er du da velkommen til at gøre det. Gør det lyven omkring alder mere rigtigt? Redigeret 27. September, 2018 af Dandey Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lulu 47 Skrevet 27. September, 2018 @Dandey nej det gør det ikke. Ønsker dig en god dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 27. September, 2018 Der var en anden tidligere aktiv kvinde på EG, der gjorde det samme for et år eller to siden. Så vidt jeg husker, kunne hun ikke mærke det på efterspørgslen. Hendes begrundelse for at hun oprindeligt havde en lavere alder, skyldes at hun havde en opfattelse af, at hvis hun ikke gjorde det, ville hendes kundesegment være mænd + 60. At hun så opgav sin virkelige alder ændrede vist ikke noget af betydning, andet end at hun nu fremstod mere ærlig. Respekt herfra at du gør det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. September, 2018 (edited) Lulu skrev, 1 time siden: @FrokostUartig, det må du skam godt spørge om, 51 år. Enten 51 eller 56? Det er da ubetydelige detaljer. Jeg besøgte engang én hos de nu hedengangne Bagsværdpiger, der i annoncen angav at være 31, men i virkeligheden viste sig at være 48. Her følte jeg mig ført lidt bag lyset, for forskellen ligger da noget ud over bare at snyde "en smule på vægten". Men sexen var skam helt i top. Ikke et ondt ord om den. Nu hænger jeg mig normalt ikke så meget i alder, men det er mere princippet bag. Jeg forstår så udmærket, at pigerne i annoncerne i konkurrenceøjemed har fundet ungdommens kilde, for det trækker i deres forestilling flere til. Mit modargument er, at det gør det ikke. De rammer bare et andet segment. Jeg kan som eksempel anføre den berømte Sisse, der for nogle år siden var en meget populær debattør herinde. Selv havde jeg løbende en del god PB-korrespondance med hende. Hun angav i annoncen at være 28. Det lagde jeg ikke så meget i. Men da hun afslørede, at hun faktisk var 35, blev jeg straks uhyre interesseret, og hun havde dermed blot skiftet segment. Jeg mødte hende dog aldrig, da hun på dette tidspunkt var på vej ud af branchen, men jeg synes, at det viser, at alder ikke bør være noget problem. Redigeret 27. September, 2018 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. September, 2018 Lulu skrev, for 23 minutter siden: @Dandey det er også strafbart at køre over for rødt, det er vel også forbudt at booke tid, bekræfte den og så bare blive væk, det er da også falsk salg, men lyster du, er du da velkommen til at gøre det. Det er vel også forbudt at lege trold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 27. September, 2018 Lulu skrev, for 6 minutter siden: @Dandey nej det gør det ikke. Ønsker dig en god dag. Tak i ligemåde Lulu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 27. September, 2018 Godt initiativ Lulu. Jeg er holder meget af modne piger, når de vel at mærke "hviler i sig selv". Som accepterer deres alder og udseende uden at forsøge at skjule en delle eller rynke. Tit camufleres maven fordi den ikke helt lever op til nogle bestemte forestillinger. Det er i mine øjne helt forkert. Jeg vil gerne møde pigen fra annoncen så der er fokus på dejlig sex og ikke andet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lulu 47 Skrevet 27. September, 2018 @Bordendex måske det er en ubetydelig detalje, har bare ikke huet mig på noget tidspunkt, at lyve om min alder, bryder mig ikke om det. Da jeg begyndte som gp blev jeg frarådet i at opgive min rigtige alder, der var flere, der mente jeg skulle udgive mig for at være 42 år.Begrundelsen var nemlig, at det måske ville være svært at få gæster. Har hele tiden ytret ønske om at opgive rigtige alder, er blevet frarådet det af mange piger, med kommentaren til følge, gæsterne regner alligevel med du lyver, de lægger måske 10 oven i........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lulu 47 Skrevet 27. September, 2018 @Mignuigen kan kun give dig ret, bare ikke alle der er lige så høflig i deres ord, når man ikke lever op til det de forventede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lulu 47 Skrevet 27. September, 2018 @TheVoice, det er nok mere eller mindre det alle gp´er regner med, at det så ikke holder stik i den sidste ende, er jo kun en ekstra gode. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. September, 2018 Lulu skrev, for 1 minut siden: @Bordendex måske det er en ubetydelig detalje, har bare ikke huet mig på noget tidspunkt, at lyve om min alder, bryder mig ikke om det. Da jeg begyndte som gp blev jeg frarådet i at opgive min rigtige alder, der var flere, der mente jeg skulle udgive mig for at være 42 år.Begrundelsen var nemlig, at det måske ville være svært at få gæster. Har hele tiden ytret ønske om at opgive rigtige alder, er blevet frarådet det af mange piger, med kommentaren til følge, gæsterne regner alligevel med du lyver, de lægger måske 10 oven i........ Jeg kender godt den med, at kunderne forventer, at der er lagt X-antal% oven i alderen. Men branchen er jo selv skyld i forholdet via en tradition for en falsk opgiven alder. Det stammer uden tvivl fra en forestilling om, at yngre piger er bedst og mest liderlige. Det er de sgu' ikke, kan jeg hilse og sige. Milferne er langt bedre og ved, hvad det drejer sig om. Ofte vil de også have mere ud af samværet end de kølige sedler, der er lagt på sengebordet. Den eneste, jeg har set gå direkte imod dette, er @Nikita Darling ,som åbent skrev, at hun biologisk var x-alder, men havde en GP-alder på x+6-8 år. Det var da at være klar i spyttet og samtidigt at tage lidt pis på alderstyranniet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lulu 47 Skrevet 27. September, 2018 @Borendex hatten af for @Nikita Darling, ja det er helt korrekt. Den med moden alder har jeg hørt før, samt det at vide hvad man kan lide, tør vise og guide det. Nu når jeg har opgivet rigtig alder, kan jeg både kan leg "kone/kæreste/mor/bedste" . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 28. September, 2018 Det kunne være lidt interessant at høre fra Mænd/kunder der også har "snydt" på vægten for at få adgang til en GB gemakker? Jeg selv har feks. en enkelt gang hævdet at jeg var ca .7 år yngre for at besøge en, i min optik spændende GB der havde ydelser som jeg vildt gerne ville afprøve men havde en alders begrænsning for kunder, da akten var vel overstået, erkendt jeg min synd men blev tilgivet Jeg skal retfærdigvis tilføje at jeg som regel bliver vurderet til at være 5 - 10 år yngre og min body age, ifbm med lægetjek og kostvejledning er for nylig, er er målt til - 7 år fra faktisk alder Det på trods af jeg langtfra er slank men er i rimelig ok form. (måske kageform ) Min personlige præference er iøvrigt kvinder der ligner kvinder, jeg mener her ikke svært overvægtige, men strækmærker og lidt rynker er kun tegn på at de lever og har levet...alder går jeg ikke op i. Hvad er jeres holdning til kunder der snyder på alders vægten piger og drenge ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 28. September, 2018 Misjo1 skrev, 1 time siden: ... Hvad er jeres holdning til kunder der snyder på alders vægten piger og drenge ? Jeg er aldrig blevet spurgt om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 136 Skrevet 28. September, 2018 (edited) Lulu, jeg synes ikke du behøver at Photoshop af dig selv, for at se mindre ud. Naturlige billeder af dig selv, med din frodige krop, er endnu bedre. Redigeret 28. September, 2018 af Canelo Saul Alvarez 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lulu 47 Skrevet 7. Oktober, 2018 Canelo Saul Alvarez skrev, den 28/9/2018 at 16:45: Lulu, jeg synes ikke du behøver at Photoshop af dig selv, for at se mindre ud. Naturlige billeder af dig selv, med din frodige krop, er endnu bedre. @Canelo Saul Alvarez mange tak skal du have, dejligt at høre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg