Hop til indhold
Guest Eron

Tina fantastrisk thai - del 2

Recommended Posts

Guest Eron

Den første del af reviewet har jeg lavet under piger og klinikker sjælland og KBH, da det osede af sex og GP style.

Da jeg lagde mig på maven, efter første akt, udførte Tina noget af det mest kompetente massage jeg har fået af en thai massør. Der blev taget fat uden at hun voldede noget, og hun gik hele bagsiden igennem, fra top til tå. Da jeg vendte mig om på ryggen, havde hun pirret lidt på det sidste, og da min liderlige ven havde været aktiv tidligere, var jeg helt klar på et sutter mere. Det var det gode økoguf fra det franske landkøkken hun diskede op med - først spillede jeg lidt selv, mens kun med de skønneste lyde tilbød sin lækre mund. Der blev guffet igennem og igen med denne ret gode dybe og vedholdende ihærdighed. Havde tænkt jeg skulle have taget hende i flere stillinge, men jeg var så opstemt både efter en fantastisk massage og tidligere sex at jeg bare måtte svare hendes dejlige nyde lyde og sutte lyde med at aflevere klatten halvt i munden og halt sprøjtende ud over hendes fantastisk store bløde dejlige sili naturlige ish bryster.

Hun var fin til lige at blive lidt ved mig før der kone vådservietter på bordet - komme igen - helt sikkert.  

Redigeret af Eron

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eron skrev, den 27/9/2018 at 21:59:

Den første del af reviewet har jeg lavet under piger og klinikker sjælland og KBH, da det osede af sex og GP style.

Da jeg lagde mig på maven, efter første akt, udførte Tina noget af det mest kompetente massage jeg har fået af en thai massør. Der blev taget fat uden at hun voldede noget, og hun gik hele bagsiden igennem, fra top til tå. Da jeg vendte mig om på ryggen, havde hun pirret lidt på det sidste, og da min liderlige ven havde været aktiv tidligere, var jeg helt klar på et sutter mere. Det var det gode økoguf fra det franske landkøkken hun diskede op med - først spillede jeg lidt selv, mens kun med de skønneste lyde tilbød sin lækre mund. Der blev guffet igennem og igen med denne ret gode dybe og vedholdende ihærdighed. Havde tænkt jeg skulle have taget hende i flere stillinge, men jeg var så opstemt både efter en fantastisk massage og tidligere sex at jeg bare måtte svare hendes dejlige nyde lyde og sutte lyde med at aflevere klatten halvt i munden og halt sprøjtende ud over hendes fantastisk store bløde dejlige sili naturlige ish bryster.

Hun var fin til lige at blive lidt ved mig før der kone vådservietter på bordet - komme igen - helt sikkert.  

Så blev det min tur til at besøge Tina. Oplevede en fin kontakt på sms, og hun var helt klar da jeg mødte frem. Inden jeg havde fået tøjet af, ringede den første kunde som hun lige skulle lave aftaler med, mens jeg var der ringede telefonen 5-6 gange, ligesom jeg tror hun lige sms'ede med en kunde mens jeg fik massage med den ene hånd:-) Hun giver virkelig go massage, burde faktisk have 1½ times tid med 1 time på massage og hygge ½ time. Alt i -alt var det en super fin time med Tina. Hun skal på en velfortjent ferie om godt en uges tid, hun fortalte, at hun havde arbejdet uafbrudt i 3 måneder nu, og var ved at være træt i håndledene!! :-) Jeg skal besøge hende igen når hun kommer retur 2.november, for at få 1 times massage - og måske lidt frækt også. Hun er dokumentationen på, at hvis prisen er sat ned, og ydelserne i top, bliver man hurtigt rig (og træt)

Men en klar anbefaling fra min side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron
IronHead skrev, den 29/9/2018 at 17:28:

er det hende på billede 1 og 2 man møder?

Jeps - vil jeg mene - og endnu smukkere IRL - endnu lækre bryster IRL - og @1955 har der sket ikke noget af det frække denne gang?

Redigeret af Eron

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eron skrev, for 50 minutter siden:

Jeps - vil jeg mene - og endnu smukkere IRL - endnu lækre bryster IRL - og @1955 har der sket ikke noget af det frække denne gang?

Jo bestemt -men normalt udpensler jeg det ikke,og heller ikke denne gang, men som jeg skriver er hun anbefalesværdig og et genbesøg vil ske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, for 10 timer siden:

jeg tror hun lige sms'ede med en kunde mens jeg fik massage med den ene hånd:-)

Det var så mig der forsøgte. Hun kunne først 18:20 om aftenen og jeg kunne altså ikke vente 6 timer, så fandt et alternativ, som heldigvis endte med en kæmpe succesoplevelse, så jeg er kommet mig over tabet. Jeg skrev til hende jeg ville kigge forbi om 14 dage og hun svarede, som du også skriver, at hun var på ferie på det tidspunkt. Super kommunikation og dejlig skriveform, hun gør sgu én godt liderlig med sine søde tekster. Skal helt sikkert besøge hende når hun er kommet retur!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rambuk skrev, for 6 timer siden:

Det var så mig der forsøgte. Hun kunne først 18:20 om aftenen og jeg kunne altså ikke vente 6 timer, så fandt et alternativ, som heldigvis endte med en kæmpe succesoplevelse, så jeg er kommet mig over tabet. Jeg skrev til hende jeg ville kigge forbi om 14 dage og hun svarede, som du også skriver, at hun var på ferie på det tidspunkt. Super kommunikation og dejlig skriveform, hun gør sgu én godt liderlig med sine søde tekster. Skal helt sikkert besøge hende når hun er kommet retur!

Kan du løfte sløret for hvor du fik denne succesoplevelse - noget skal man jo lave mens Tina er i Bangkok:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, for 8 timer siden:

Kan du løfte sløret for hvor du fik denne succesoplevelse - noget skal man jo lave mens Tina er i Bangkok:-)

Du har nok allerede luret det, men Mook hos Angkor Wellness!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron

Tina er fra Thailand, derfor hun også høre med i dette forum - hun giver rigtig fin, vedkommende og grundig massage og har også en masse andet at byde på som jeg giver review af her. Og hun er TILBAGE ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron
WomanCheck skrev, den 3/11/2018 at 18:01:

Hvor Er hun tilbage?

Hvidovre som hun skriver - skriv til hende for præcis adresse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eron skrev, den ‎04‎-‎11‎-‎2018 at 20:40:

Hvidovre som hun skriver - skriv til hende for præcis adresse

Tak for en virkelig spændende tråd Eron!

Jeg forstår at hun holder til i Hvidovre - er stedet diskret? Ikke bag et renseri vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron
jensen6 skrev, for 14 minutter siden:

Tak for en virkelig spændende tråd Eron!

Jeg forstår at hun holder til i Hvidovre - er stedet diskret? Ikke bag et renseri vel?

Super diskret - er det for direkte ag snakke om renserier? Skriv PM til mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...