Sexy Saga 35 Skrevet 13. Februar, 2020 (edited) Denne gang har idioten så fået fat i adressen på min veninde (privat diskret), og truer nu hende med at melde hende, og truer med at lave en falsk annonce med hendes adresse og sende ud i arabermiljøet til gratis knald (hans ord, ikke mine). Kan man for fanden da ikke gøre et eller andet for at blive af med ham? Han har i dette tilfælde brugt rejsenetværks mailen :s Redigeret 13. Februar, 2020 af Sexy Saga 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 13. Februar, 2020 Sexy Saga skrev, for 9 minutter siden: Denne gang har idioten så fået fat i adressen på min veninde (privat diskret), og truer nu hende med at melde hende, og truer med at lave en falsk annonce med hendes adresse og sende ud i arabermiljøet til gratis knald (hans ord, ikke mine). Kan man for fanden da ikke gøre et eller andet for at blive af med ham? Han har i dette tilfælde brugt rejsenetværks mailen :s Han fik også min arbejdsadresse første gang han havde fat i mig - før han viste hvem han var. Dengang gik jeg i panik og lukkede alt ned, men jeg er ret overbevist om, at han aldrig gjorde noget af det han truede med, hvis det kan trøste. Det er lutter tomme trusler og varm luft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. Februar, 2020 Han er ved at blive desperat efter at komme ud af min spam mappe. Så nu prøver han på nye måder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Februar, 2020 Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden: Han er ved at blive desperat efter at komme ud af min spam mappe. Så nu prøver han på nye måder. OG Proton mail er en anonym mailboks, som bruges af Bjarne, og så to mere jeg har korresponderet med Eller er det nu 2 mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. Februar, 2020 Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden: OG Proton mail er en anonym mailboks, som bruges af Bjarne, og så to mere jeg har korresponderet med Eller er det nu 2 mere? Han bruger forskellige gratis mail programmer, og tror vi er uintelligente og ikke fatter det er ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Februar, 2020 Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden: Han bruger forskellige gratis mail programmer, og tror vi er uintelligente og ikke fatter det er ham. Jep, og så sikrer programmerne ham anonymitet. Nogle programmer mere end andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Februar, 2020 Sexy Saga skrev, den 13.2.2020 at 12:43: ..... Kan man for fanden da ikke gøre et eller andet for at blive af med ham? B.arnerøv er som vejret: Alle taler om det/raser over det, men ingen gør noget ved det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 14. Februar, 2020 Borende X skrev, for 12 minutter siden: B.arnerøv er som vejret: Alle taler om det/raser over det, men ingen gør noget ved det. Jamen hvad holder dig da tilbage, du går bare i gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Februar, 2020 (edited) AalborgLook skrev, for 19 minutter siden: Jamen hvad holder dig da tilbage, du går bare i gang. Jeg er ikke blevet intimideret via sms, så jeg har intet bevismateriale. Det er der derimod en del piger herinde, der har. Flere har snakket om en (fælles) aktion, men ingen vil rykke og bruge det, når det kommer til stykket. Redigeret 14. Februar, 2020 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 14. Februar, 2020 Borende X skrev, for 40 minutter siden: Jeg er ikke blevet intimideret via sms, så jeg har intet bevismateriale. Det er der derimod en del piger herinde, der har. Flere har snakket om en (fælles) aktion, men ingen vil rykke og bruge det, når det kommer til stykket. Han bruger eller en mail tæt på dit navn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskemalene 4 Skrevet 15. Februar, 2020 Aarhuselsker skrev, den 13.2.2020 at 14:14: OG Proton mail er en anonym mailboks, som bruges af Bjarne, og så to mere jeg har korresponderet med Eller er det nu 2 mere? Jeg får fra borendex2 fra ham, men han er jo bare en stakkel, fuld af tom luft... Kan godt forstå nogle bliver bange, men mine erfaringer med ham, er at han bare snakker.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 16. Februar, 2020 Borende X skrev, den 14.2.2020 at 21:48: B.arnerøv er som vejret: Alle taler om det/raser over det, men ingen gør noget ved det. Nogle piger er sårbare, og har et privatliv at tage hensyn til. Ikke alle har lyst til at have det stående, hos politiet, at de er prostituerede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malou00 71 Skrevet 8. April, 2020 (edited) Han har fået mail fra alle de mail adresser.. han er nu på anden mail også en og samme mand. ved du kigger med bekræftet du med mail og fortalte dette ikke var sandt som jeg skrev herinde . Redigeret 9. April, 2020 af Administrator Navn fjernet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 5. Juni, 2020 Jeg tror karma har slået til. Jeg har intet hørt fra ham siden d. 19. maj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. Juni, 2020 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Jeg tror karma har slået til. Jeg har intet hørt fra ham siden d. 19. maj. Han er nok indlagt et sted uden internet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 5. Juni, 2020 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Han er nok indlagt et sted uden internet Det kan vi håbe. Jeg opdagede det kun fordi en anden spurgte om jeg havde hørt fra ham for nyligt. Så måtte jeg lige kigge i spam bakken, men der var helt stille. Det er godt hvis hans chikane af os endelig stopper. Han har ikke kunne få ram på mig i mit privatliv, men det har han jo desværre med andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 5. Juni, 2020 Christina ssbbw skrev, for 5 timer siden: Det kan vi håbe. Jeg opdagede det kun fordi en anden spurgte om jeg havde hørt fra ham for nyligt. Så måtte jeg lige kigge i spam bakken, men der var helt stille. Det er godt hvis hans chikane af os endelig stopper. Han har ikke kunne få ram på mig i mit privatliv, men det har han jo desværre med andre. Måske blev han kidnappet af smølferne og skal nu giftes med sin sjæleven gnavensmølf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malou00 71 Skrevet 9. Juni, 2020 (edited) Han køre på ny mail nu så lever stadig samme trusler og samme smøre.. meldes til politi, skat, kommune, klamme narkoluderso osv ja i kender hans mails Redigeret 9. Juni, 2020 af Malou00 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 9. Juni, 2020 (edited) Malou00 skrev, for 2 timer siden: Han køre på ny mail nu så lever stadig samme trusler og samme smøre.. meldes til politi, skat, kommune, klamme narkoluderso osv ja i kender hans mails Det var da ærgerligt. Så var det derfor jeg ikke kunne finde en dødsannonce på ham. Jeg søgte ellers i hans område. Til gengæld fandt jeg hans adresse og hvor han arbejder. Det kunne være jeg skulle lave et lille opkald til hans arbejdsplads hvis jeg hører fra ham igen. Redigeret 9. Juni, 2020 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 10. Juni, 2020 Måske skulle man bare være blevet ved med at ignorere ham? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 10. Juni, 2020 Bear skrev, for 1 minut siden: Måske skulle man bare være blevet ved med at ignorere ham? Jeg ved ikke hvor mange gange vi skal skrive det, men det hjælper ikke. Han bliver ved i halve og hele år, selvom man ikke svarer en eneste gang. Han har intet andet at lave, eller det har han så, for han arbejder jo som... Men det har hjulpet at skrive hans adresse til ham. Så det kan være jeg skal sende en SMS til alle de piger han generer, så de også kan sende ham hans fulde navn og adresse i en mail og få fred fra ham. Hvis jeg gør det, så bliver det via SMS, fordi EG ikke skal risikere at blive blandet ind i det her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaya_nr1 48 Skrevet 10. Juni, 2020 Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden: Jeg ved ikke hvor mange gange vi skal skrive det, men det hjælper ikke. Han bliver ved i halve og hele år, selvom man ikke svarer en eneste gang. Han har intet andet at lave, eller det har han så, for han arbejder jo som... Men det har hjulpet at skrive hans adresse til ham. Så det kan være jeg skal sende en SMS til alle de piger han generer, så de også kan sende ham hans fulde navn og adresse i en mail og få fred fra ham. Hvis jeg gør det, så bliver det via SMS, fordi EG ikke skal risikere at blive blandet ind i det her. Ja tak det modtager jeg gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 10. Juni, 2020 Kaya_nr1 skrev, for 1 minut siden: Ja tak det modtager jeg gerne Nu venter jeg lige og ser om han forstår alvoren og konsekvenserne ved det, og stopper med at kontakte jer alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 10. Juni, 2020 Kære mænd og kvinder. I behøver ikke skrive til mig ang hans adresse og arbejdsplads. Nu skal han nå at læse det og tænke lidt over at hans handlinger giver nogle konsekvenser, hvis så mange kvinder begynder at kontakte hans arbejde og naboer. At det ikke vil være sjovt at risikere at få besøg i hjemmet til samtaler med diverse kvinder han har anmeldt for alt muligt. Og at det måske derfor er smartest for ham at stoppe nu. Uanset hvad så vil ingen mænd få hans adresse fra mig. Det er ikke jer han chikanerer. Det er ikke jer han har anmeldt til politiet, skat osv. Om I har en yndlings gp som bliver chikaneret, og I derfor vil hjælpe hende... Jeg vil ikke give adressen og risikerer at I møder op på hans adresse og banker ham. Så I vil ikke få hans oplysninger af mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 10. Juni, 2020 Christina ssbbw skrev, for 25 minutter siden: Jeg ved ikke hvor mange gange vi skal skrive det, men det hjælper ikke. Han bliver ved i halve og hele år, selvom man ikke svarer en eneste gang. Han har intet andet at lave, eller det har han så, for han arbejder jo som... Men det har hjulpet at skrive hans adresse til ham. Så det kan være jeg skal sende en SMS til alle de piger han generer, så de også kan sende ham hans fulde navn og adresse i en mail og få fred fra ham. Hvis jeg gør det, så bliver det via SMS, fordi EG ikke skal risikere at blive blandet ind i det her. Jeg mente at ignorere ham herinde. Det kunne tyde på at opmærksomhed herinde fik ham i gang igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg