Hop til indhold

Recommended Posts

Hun hedder også Laila og der findes en lille tråd om hende.

Vil du have anal skal du vælge Lulu, Laila  tilbyder det ikke. ;)

Og dit spørgsmål hørere egentlig hjemme under Efterlysninger på Sjælland og København. Hav det i mente næste gang.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Hun hedder også Laila og der findes en lille tråd om hende.

Og dit spørgsmål hørere egentlig hjemme under Efterlysninger på Sjælland og København. Hav det i mente næste gang.

Det var den jeg mente, tog fejl på navn :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis Lulu og Laila er samme person, så vil jeg da booke hos Lulu . For der er der mulighed for anal. Det er der ikke hos Laila.

jeg har besøgt Laila 2 gange og hun er en dejlig kvinde. Jeg tror der er en som passer telefonen, annoncen, som sikkert også passer telefon og annonce for Lulu.

er lidt amatøragtigt at bruge samme billeder under 2 navne. Kan kun sige at nogle af billederne kunne godt være Laila, men om de er det vil jeg ikke garanterer for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Igenogigen skrev, for 47 minutter siden:

er lidt amatøragtigt at bruge samme billeder under 2 navne. Kan kun sige at nogle af billederne kunne godt være Laila, men om de er det vil jeg ikke garanterer for.

Billederne i annoncen der linkes til af trådstarter er IKKE af pigen man møder. De er falske og stjålet fra dette galleri på nettet og optræder første gang på nettet i 2009 

http://eromaxxx.dk/en/gallery/detail/Lusty-Young-teen-fantasising-about-being-fucked-by-two-guys-at-the-same-time-She-stimulates-herself-with-a-vibrator-while-playing-with-her-size-38-tits-12151

Annoncen er anmeldt til teamet bag AL for at bruge andres billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 53 minutter siden:

Billederne i annoncen der linkes til af trådstarter er IKKE af pigen man møder. De er falske og stjålet fra dette galleri på nettet og optræder første gang på nettet i 2009 

http://eromaxxx.dk/en/gallery/detail/Lusty-Young-teen-fantasising-about-being-fucked-by-two-guys-at-the-same-time-She-stimulates-herself-with-a-vibrator-while-playing-with-her-size-38-tits-12151

Annoncen er anmeldt til teamet bag AL for at bruge andres billeder.

Kanon så fik vi det bekræftet. 

Jeg forholder mig også bare til kroppen som godt kunne være Laila.Ansigtet kan jo ikke ses på annoncebillederne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...